Polibek pro Annu - recenze

20. 5. 2014

Autor: Stephanie Perkinsová
Z anglického originálu: Anna and the French Kiss
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 334


Mladá holka Anna Oliphantová musí letět do internátní školy School of America v Paříži kam jí zapsal její otec. O Francii ví jen to, že je tam Eiffelovka, Vítězný oblouk, Louvre kde bydlí Mona Lisa a žena které chybí paže a také o bistrech a kavárnách na každém rohu ulice. Když se zabydlí ve svém skromném pokoji se sprchou tak si lehne na postel a začne brečet, ale na chodbě ji slyší jedna holka jménem Meredith která zaťuká na dveře a zeptá se Anny jestli nechce horkou čokoládu u ní v pokoji Anna souhlasí a jsou z nich hned kamarádky. Meredith jí nabídne aby příští den při snídani seděla u ní Anna zase souhlasí. Když vyjde z Meredithina pokoje tak nabourá do krásného kluka jménem Étienne St. Clair. Ráno si tedy sedne k Meredith spolu s Étiennem, Joshem a Rashmi. Všichni se skamarádí a jsou dobří přátelé. Budou pořád přátelé nebo se to změní ? Zamiluje se Anna ?. To uvidíte když si to přečtete.

Tato kniha mě vážně dostala nejen tím že je celá z Paříže, ale i těmi postavami. Anna byla v celé knize fakt dobrou postavou i když s něčím bych s ní nesouhlasila ale co. Étienne je přesně ten tip kluka kterého mají všechny holky rády, takže u něho není co vytknout.
Určitě lidem co mají rádi romantiku by se tato kniha velice líbila.
Proto této knize dávám hodnocení:

                                                                 5/5

Doufám že jste to přečetly až sem a že tady zanecháte komentář jak se vám tato kniha líbila popřípadě jestli vás zaujala.

Přeji vám krásný slunečný den a příště ahoj.

LUCIE :)

4 komentáře:

  1. Knížku jsem četla a zamilovala se do ní. Je nádherná! A Étienne, bože, škoda, že neexistuje, hned teď bych od něj brala prohlídku Paříží. :D Knížku si musím pořídit domů, ještě jsem se k tomu nějak nedostala. Tohle je rozhodně jeden z těch dech beroucích dívčích románků, které si budu pamatovat do smrti. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu mám v tablete ale planujem si ju prečitať až v lete pretože kniha mi pride taka letna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. Já ji mohu číst kdykoli (četla jsem ji 3x). :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥