Filmová podoba týdne #3

11. 8. 2014

Jedná se o meme, které pořádá Niklaus. Cílem tohoto meme je každé pondělí představit čtenářům i filmové nebo seriálové zpracování knih.

Název filmu: Hunger Games

Podle knihy: Hunger Games - Aréna smrti

O čem film je:   V troskách bývalé Severní Ameriky se rozkládá země Panem s nablýskaným hlavním městem Kapitolem a dvanácti okolními kraji. Kapitol jim vládne krutou a tvrdou rukou. Poslušnost si udržuje kláním Hunger Games - zvrácenou televizní show, ve které každoročně jedna dívka a jeden chlapec z každého kraje nedobrovolně bojují o život. Šestnáctiletá Katniss chce zachránit svou sestru, která byla vylosována a nabídne svou účast dobrovolně. Do hry o přežití sepřidávají lidskost a láska. Dokáže přežít v divočině, když se všichni snaží o to, aby nespatřila další úsvit?

Můj názor: Já jsem tento film viděla poprvé ve škole minulí rok jinak bych ho znala až teď. Hodně se mi tento film líbí, ale neviděla jsem ještě tu dvojku. Určitě ten kdo to neviděl by se na to měl kouknout. Já jsem zatím knihu nečetla.

Jak se vám líbil film byl lepší než kniha?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥