Lucy life #8

12. 8. 2014

Ahoj ☺
Dne 2.8. jsme celá rodina spolu s tetou, strejdou a sestřenkou byly na bowlingu U Kamery (na Barrandově). Hodně jsme si to tam užily, byly jsme tam do pěti a pak jsme jely k tetě na večeři. K večeři bylo maso a protože já maso nejím (jen kuřecí) a oni na to zapomněli tak mi dala teta alespoň zapečené tousty se sýrem (mňam). Fotky z bowlingu jsou pod článkem.

Tento víkend jsme dělali novou pergolu před domem (až bude hotová, tak ji vám vyfotím). A také jsme se v sobotu po dlouhé době a asi naposledy koupaly, protože má být do konce prázdnin ošklivé počasí.

Včera jsme jely s mámou nakupovat, protože jsme sháněli ozdoby na narozeninovou párty pro mě a tátu (narozeniny máme ve stejný den) nakoupily jsme toho dost vše bude do fialovo bílé barvy (také vám to vyfotím). Sice mám narozeniny 18.8., ale budeme to slavit až v sobotu a až ten den dostanu můj nový notebook. Zatím pořád používám rodinný počítač, proto na blog dávám články až večer, ale od soboty se to změní (spíše od neděle, protože v sobotu nebudu mít čas, ale článek bude).

Jo a chci se vás zeptat znáte někdo nějaký vyzkoušený recept na domácí marcipán? Budu dělat tátovy dort a nechci za něj platit velkou sumu. Kdyby jste měli nějaký recept, tak napište do komentářů nejpozději do pátku, abych si ho mohla zkusit :)

Je čas na fotky z Tumblr a Facebooku :





U Kamery





To je strašně dobrý džus ☺







Miluji těstovinové saláty


Na zahradě se nám konečně rodí víno


Oběd pro rodinu šneci


Tuto bábovku jsem pekla a můžete se těšit na recept





Tady jsem fotila knihu do recenze


Recenze na poslední díl  bude za dlouho


Zelený salát


Rybaaaa


Pohodlí s Désirée


Včerejší večeře


Další Relax s Désirée




Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥