Too much information Tag - TMI Tag

26. 8. 2014


Mě sice nikdo nenominoval, ale to nevadí. Tento Tag jsem chtěla udělat už dávno, ale neměla jsem náladu to celé psát. Ale dnes udělám výjimku :)


1. Co máš zrovna na sobě?
Černé tričko a růžové kraťasy.

2. Bylas někdy zamilovaná?
Ano byla.

3. Prošla sis někdy příšerným rozchodem?
Ne a doufám že se to nikdy nestane.

4. Kolik měříš?
165 cm takto malá jsem už čtyři roky.

5. Kolik vážíš?
To bych si musela stoupnout na váhu. :)

6. Nějaké tetování?
Ne a ani nechci.

7. Nějaký piercing?
Propíchnutý uši mi stačej.

8. Oblíbená seriálová/knižní dvojce? 
Seriálová určitě Damon a Elena z Upířích deníků.

      
Knižní Hazel a Augustus z Knihy Hvězdy nám nepřály.

9. Oblíbený seriál?
90210 - Nová generace a Upíří deníky.

10. Oblíbené kapely?
Žádné já moc hudbu neposlouchám.

11. Něco co ti chybí?
Sluníčko a krásné teplo (prší a je zima v srpnu).

12. Oblíbená píseň?
Žádná.

13. Kolik ti je let?
Je mi 15 let.

14. Jaké jsi znamení?
Lev.

15. Jakou vlastnost by měla mít tvá polovička?
Smysl pro humor a slušnost.

16. Oblíbený citát?
Prožij den, jako by byl tvůj poslední.

17. Oblíbený herec/herečka?
Nemám oblíbenou herečku ani herce.

18. Oblíbená barva?
Fialová.

19. Hlasitá nebo klidná hudba?
Když už bych poslouchala tak by to měla být klidná hudba.

20. Kam vedou tví kroky když jsi smutná?
Do postele.

21. Jak dlouho strávíš ve sprše?
Deset minut.

22. Jak dlouho ti trvá se ráno přichystat?
Čtvrt hodiny.

23. Bylas někdy přímím účastníkem bitky?
Ano bila jsem se se svým starším bráchou.

24. Nadchne tě:
člověk s dobrým smyslem pro humor.

25. Vytočí tě:
Když mám špatnou náladu tak pomalu vše.

26. Důvod proč sis založila blog?
Podělit se o své poznatky z knih.

27. Fóbie?
Pavouci a všechen hmyz.

28. Kdy jsi naposledy plakala?
Minulý týden :(

29. Naposledy, cos někomu řekla, že ho máš ráda?
Psovi ráno :)

30. Význam tvého blogerského jména?
Šálek Lucky.

31. Kterou knihu jsi naposledy četla?
Za hlasem srdce - Jacqueline Wilsonová.


32. Kniha kterou zrovna čteš?
Désirée - Annemarie Selinko.



33. Poslední seriál, co jsi viděla?
90210 - nová generace.



34. Poslední osoba, se kterou jsi mluvila?
Mamka.

35. Vztah mezi tebou a osobou, se kterou jsi mluvila?
Nejlepší kamarádka a mamka na světe.

36. Oblíbené jídlo?
Šopák, jakékoli těstoviny.

37. Které místo chceš navštívit?
LA, Austrálii a New York.

38. Poslední místo, které jsi navštívila?
Berlín.

39. Platonická láska?
Pár by se jich našlo.

40. Kdy jsi jsi naposledy někoho políbila?
Včera.

41. Naposledy, co tě někdo urazil?
Nevím.

42. Oblíbená příchuť?
Pistáciová

43. Na jaké hudební nástroje hraješ?
Na žádné.

44. Poslední sport, který jsi hrála?
Ping-pong.

45. Oblíbený šperk?
Náhrdelník, který mám od sedmi let.

46. Poslední písnička, co jsi zpívala?
Nevím.

47. Oblíbený rozběh konverzace?
No přece: AHOJ.

48. Použila jsi ho někdy?
No jasně.

49. Kdy jsi byla naposledy s někým venku?
S mamkou.

50. Koho nominuješ?
Já nikoho nenominuji, protože nevím kdo to už dělal a kdo ne.

To byla fuška :)




                                       

2 komentáře:

  1. rada se dozvidam nove info o autorech blogu :) a s sopakem naprosto souhlasim <3

    OdpovědětVymazat
  2. Také ho máš ráda? Já ho prostě miluju :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥