Týden s knížkou #3

27. 10. 2014


Už je to nějaká doba co jsem nenapsala týden s knížkou, protože jsem neměla čas. Od posledního týdne s knížkou jsem přečetla dvě knihy a jednu čtu.

Přečtené knihy:

První kniha co jsem přečetla je Poslední píseň od Nicholase Sparkse. Tato kniha se mi velice líbila a vůbec mi nevadilo že jsem jako první viděla film. Ve filmu bylo pár nedokonalostí, ale to byly opravdu jen malé drobnosti. Kdo knihu nečetl, tak by to měl napravit, protože tato kniha byla krásná. 









Jako druhou knihu co jsem přečetla je Amy a Roger na cestě od Morgan Matsonové. Tato kniha se mi také velice líbila, hlavně obrázky a začátek každé kapitoly. Příběh byl opravdu krásně napsaný a nejlepší ze všeho je, že celou cestu (sice opačně) projela autorka sama a nofotila krásné fotografie, které se postupně objevují v knize. Doufám že tato kniha bude někdy zfilmovaná, protože by to byl krásný romantický film.





Začala jsem číst:

Kniha kterou právě čtu je Chlapec v pruhovaném pyžamu od Johna Boyna. Tato kniha se mi také líbí, sice se tam moc nedozvíte o druhé světové válce, ale příběh je to výborný. Grafické zpracování knihy se mi velice líbí. Kniha je to tenká má jen 167 stran, ale i tak ji čtu týden.

2 komentáře:

  1. Na Nicholase Sparkse se už dlouho chystám a Chlapec v pruhovanem pyžamu zní taky zajímavě :-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥