Záříjové čtení 2014

18. 10. 2014


Za měsíc září jsem přečetla jen dvě knihy a rozečetla jednu, kterou bych chtěla konečně dnes dočíst.

1) Jako první knihu co jsem za září přečetla, je kniha Nádherně tlustá. Tato kniha mě opravdu dostala, čekala jsem že to bude něco psychologického, ale opak je pravdou. Strašně se mi líbila, nejen tím že byla vtipná, ale i příběhem, který je podle skutečnosti. Jediné co se mi na této knize nelíbilo je obálka, která by mohla být jinak zpracovaná. Jak jsem psala, autorka to napsala podle skutečnosti a to se mi na knihách opravdu líbí. Tuto knihu můžu s klidným svědomím doporučit úplně všem





2) Další knihu co jsem přečetla, zná asi úplně každý, je to Poslední píseň od Nicholase Sparkse. Tato kniha byla jedním slovem - dokonalá. Já jsem sice viděla jako první film, ale vůbec mi to nevadí. Film byl skoro stejný jako kniha, jen v některých místech se to neschodovalo, ale to byly jen drobné chybičky. Kniha má krásnou filmovou obálku (já mám jinačí než je na obrázku). Od Nicholase Sparkse jsem četla jen toto, ale chystám se na další






3) Právě čtu knihu Amy a Roger na cestě, která se mi hodně líbí a doufám že ji konečně přečtu, protože ji čtu už dva týdny a půl. Do konce mi zbývá jen padesát stránek. Tuto knihu můžu také jen doporučit, určitě se to nezmění po těch padesáti stránkách. A doufám že to dopadne dobře.








Co krásného čtete vy a co jste dočetly? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥