30 Day Reading Tag #3 - Oblíbená série / sága

4. 11. 2014


Úvod si můžete přečíst zde.

Mám takový problém já nečtu knížky na díly, ale jednu sérii jsem přečetla. Jsou to knížky Vzdušné zámky, Konec snění a Za hlasem srdce.
Já jsem na tyto knihy napsala recenzi, ale na tu poslední ne. Recenze si můžete přečíst zde a zde. Je to příběh o Hetty Featherové, která vyrůstala v nalezinci, kde se jí nelíbilo. Jednou si ji vzala pěstounská rodina, ale po pár letech musela spět do nalezince. Všechny tři knihu ukazují jaký byl a je život Hetty. Napsala to autorka Jacqueline Wilsonová, která píše knihy pro mladší čtenáře. Podle mě tato série je i pro starší čtenáře.
Wilsonovou mám pořád ráda a ráda si čtu její knížky, sice jsem už starší, ale stejnak mě to baví. Možná víte, že mě právě tato autorka dokopala k tomu abych četla, proto mám od ní skoro všechny knihy které napsala.
Znáte tuto sérii a její autorku? Četli jste ji?   

4 komentáře:

  1. Já tuhle autorku jako malá naprosto zbožňovala a její knížky jsem hltala jednu za druhou. Myslím, že mám přečtené skoro všechny, bohužel už jsem na tyto knihy celkem stará, ale stále na ně mám tu krásnou dětskou vzpomínku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak této autorce vděčím za to, že dnes čtu, alespoň v takové míře. Díky ní jsem začala chodit do knihovny a přečetla jsem tam snad 90 % všeho, co od ní tehdy vyšlo. Dnes už ji nečtu, ale Vzdušné zámky jsou mou nejoblíbenější knihou od ní. Chci si rozhodně dát re-reading a pak pokračovat i s oběma pokračováními, která jsem ještě nečetla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si přečti všechny díly budeš překvapená co se nakonec dozvíš. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥