30 Day Reading Tag #7 - Nejvíce podceňovaná kniha

10. 11. 2014


Úvod si můžete přečíst zde.

Tato otázka byla velmi těžká na zodpovězení, ale nějak jsem se s tím poprala. U mě to je rozhodně tato kniha:

Název: Brenda veliká

Autor: C. D. Payne

Počet stran: 304

Rok vydání: 2013

Anotace: Brendě je šestnáct, je tlustá, ve škole je outsider a o kvalitách jejího společenského života svědčí fakt, že na Facebooku má čtyři přátele - autistického bratrance a tři amatérské korejské stepaře, které zná jen díky YouTube. Když už rodiče přestane bavit povětšinou marné pátrání po zbytcích v lednici, rozhodnou se ji poslat na soukromou internátní školu ve Stocktonu, která se vyznačuje hubenými porcemi, striktními pravidly a zkostnatělým přístupem k jakémukoli náznaku svobodného uvažování. I tady se Brendiny společenské styky zpočátku omezují na pár podobně neoblíbených a neatraktivních dívek a trpasličího homosexuála, který se živí žebrotou a přebývá na staré plachetnici. Všechno se změní v okamžiku, kdy se Brenda spřátelí s krásnou a všeobecně zbožňovanou spolužačkou Marií. Její prestiž pomalu začíná stoupat. Jenže nic není tak jedoduché, protože pobyt v ústavu plném znuděných, žárlivých a nadržených puberťaček připomíná spíš válečnou zónu než čajový dýchánek.

Já jsem si tuto knihu velice zamilovala, protože je velice vtipná a má krásný příběh. Četla jsem na jednom blogu recenzi na tuto knihu, která byla negativní, ale jak já říkám každý má jin vkus. Váháte jestli si ji máte přečíst? Zkuste si ji najít v knihovně a přečtěte si ji a jestli se vám nebude líbit, tak buďte rádi že jste si ji nekoupily.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥