30 Day Reading Tag #9 - Kniha, která se ti nelíbila, ale konec ano

20. 11. 2014


Úvod si můžete přečíst zde.

Otázka na kterou neznám odpověď. Sice vím jakou knihu bych sem dala, ale to bych se opakovala. Byla by to kniha Désirée.

Asi o ní budu muset něco napsat, protože neznám ani jednu knihu, která by se mi nelíbila, ale konec ano.

V knize Désirée jsem byla zvědavá jen na to kdy to konečně dočtu, protože nikdy nenechávám rozečtenou knihu. Začátek příběhu byl dobrý, ale konec se mi líbil více. Nikdy si tuto knihu už nepřečtu, to vím na sto procent.

To bude asi vše, kdybyste chtěli vědět něco víc, tak se koukněte buď na recenzi nebo na minulý příspěvek do tohoto projektu.

2 komentáře:

  1. Já vůbec nevím co bych vybrala.. Možná závěrečný díl Divergence, ale opravdu nevím.. Tvojí zvolenou knihu neznám.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nevím jestli se ta moje kniha ještě prodává. :))

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥