Co právě čtu #3

17.11.14


Tuto knihu čtu už hodně dlouho, ale tento týden bych ji chtěla dočíst. Musím dočíst jen 200 stránek. Tato kniha se mi opravdu strašně líbí a doufám že to skončí srozumitelně a ne otevřeně. Od této autorky si přeji k vánocům i knihu Poslední dopis od tvé lásky a někde jsem zahlédla její další knihu Stříbrná zátoka, kterou bych si také chtěla přečíst. Jestli jste nějakou z těchto knih četli, tak my určitě napište jak se vám líbila.


Hodně se mi líbí obálka, která se hodí přesně k tomu příběhu. Když jsem sundala přebal, tak jsem nemohla věřit svým očím. Kvůli tomu že jsem ten přebal sundala, tak se mi více líbí ta černobílá obálka, sice nevím proč, ale to nevadí časem na to určitě přijdu. Až dočtu tuto knihu, tak budu číst Chlapce na dřevěné bedně. Na tuto knihu se strašně těším.

You Might Also Like

10 comments

  1. Knížku jsem četla a moc se mi líbila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám že po dočtení to budu moct psát také. :))

      Vymazat
  2. Knížku jsem nečetla, ale přečetla bych si ji moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych si ji chtěla jednou přečíst, vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem na ní slyšela docela dost pochvalných reakcí, tak možná někdy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ji alespoň někdy přečti. :))

      Vymazat
  5. Já četla jen tuhle a hrozně se mi líbila! Je to moje srdcovka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář určitě si ho přečtu a odpovím na něj. Určitě také přidej odkaz na svůj blog. Nezapomeň zaškrtnout políčko chci zasílat oznámení, aby ti neunikla má odpověď. A měj se krásně. :)

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro ALbatros media

Výsledek obrázku pro baronet nakladatelství


Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro cosmopolis nakladatelství


Výsledek obrázku pro megaknihy

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro presco group

Výsledek obrázku pro paseka