On My Wishlist #19

6. 12. 2014


Jedná se o týdenní meme, které pořádá Book Chick City. Jeho cílem je každou sobotu zveřejnit knihu nebo knihy, které bychom si chtěli koupit. Mohou to být knihy starší i, novější nebo knihy, které teprve vyjdou.

Co jsem si dnes vybrala:

Stříbrná zátoka - Jojo Moyesová



8 komentářů:

  1. Všechny knihy od této autorky, které u nás vyšly, vypadají krásně. Doma má babička Poslední dopis od tvé lásky, do toho se určitě někdy v příštím roce pustím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dopis od tvé lásky bych si také chtěla přečíst. :)

      Vymazat
  2. Od téhle autorky jsem zatím nic nečetla, ale chystám se to v nejbližší době napravit :) Všechny její knížky vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto knihu se taktéž chystám. Od autorky jsem zatím četla knihu Než jsem tě poznala a ta byla smutná a moc hezky napsaná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuto knihu jsem nedávno přečetla a souhlasím s tebou ve všem. :))

      Vymazat
  4. Od autorky jsem četla jenom Kdybys mě teď viděla a tak trochu se bojím, že ostatní knížky už budou až moc sladké, tak uvidím, jestli se k nim někdy dostanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tuto knihu od ní vůbec neznám. Musím se na ní hned kouknout. :))

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥