Říjnové a Listopadové čtení 2014

11. 12. 2014


Rozhodla jsem se že září a říjen shrnu do jednoho článku. Dohromady jsem přečetla čtyři knížky a jednu mám rozečtenou.

1) První knihu, kterou jsem v říjnu přečetla je od autorky Morgan Matsonové a jmenuje se Amy a Roger na cestě. Tato kniha se mi velice líbila. Nejvíce mě překvapilo, že tam jsou fotky, které samotná autorka nafotila, což se mi hodně líbí. Také se mi líbí obálka a různé ty playlisty. Tuto knihu doporučuji.
Recenze je zde.







2) Knihu Chlapec v pruhovaném pyžamu jsem četla v páté třídě, ale rozhodla jsem se, že si ji přečtu znovu. Dostala mě jako minule svým příběhem a koncem. Nedávno jsem viděla film, který je stejný jako kniha, tak určitě se na něj koukněte. Je to o 2. světové válce. 








3) Další kniha kterou jsem přečetla se jmenuje Než jsem tě poznala. Tato kniha byla opravdu skvělá a proto si chci od stejné autorky přečíst i další knihy které napsala. Určitě by se tato kniha líbila milovníkům romantiky. 









4) A poslední třešničkou na dortu je nejlepší kniha o 2. světové válce, kterou jsem kdy četla a jmenuje se Chlapec na dřevěné bedně. Tuto knihu jsem si chtěla už delší dobu přečíst, ale neměla jsem peníze abych si ji mohla koupit. A když už jsem si ji konečně koupila, tak jsem se těšila až ji začnu číst. Celí příběh byl prostě krásný, když jsem se dozvěděla o Schindlerovi, tak jsem si pustila i film Schindlerův seznam, který se mi také moc líbil. Tuto knihu si chce přečíst dokonce i mamka, která čtení nemá ráda, ale když jsem jí řekla o čem to bylo, tak jí to zaujalo.




5) Už delší dobu čtu knihu Rozdělená srdce. Zatím se mi to líbí, jen mi přijde že je strašně dlouhý ten rozjezd. Jsem zvědavá jak se mi to bude líbit. Nemůžu teď o ní nic říct, protože jsem teprve na začátku. 

4 komentáře:

  1. Knížku Rozdělená srdce jsem nedávno zahlédla v Levných knihách a váhala nad tím, jestli si ji koupit..Už jsi jí dočetla?A jak se ti zatím líbí? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý počet knih! Já teď čtu míň knih, ale taky se pohybuji mezi těmi 5 - 8.. jak se zadaří :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥