Abeceda knihomola (H)

5. 5. 2015


Tento originální projekt mají na svědomí Marky a Kristý

Helprin Mark
Možná vám toto jméno nic neříká, ale kdybych řekla, že napsala Zimní příběh, tak si na něj vzpomenete. I já jsem o vánocích četla Zimní příběh (recenze zde) a než jsem tuto tlustou knihu, která má přes 700 stran přečetla, tak uběhl měsíc, ale jsem neskutečně vděčná, že jsem tuto knihu dostala k vánocům a mohla jsem si ji přečíst. Kdo tuto knihu nečetl, tak ať to napraví. stojí za to. Co se týče filmového zpracování, tak musím říct, že kniha je lepší. Určitě si přečtěte nejdříve knihu a potom se koukněte na film. Četly jste Zimní příběh? Co na tuto knihu říkáte?

Harmonogram čtení
Já si prostě čtení nemohu nikdy plánovat, protože to nikdy nesplním. Když byly zimní prázdniny, tak jsem si napsala, jaké knihy bych chtěla přečíst, ale stejně jsem četla něco jiného, a i když jsem z toho seznamu něco přečetla, tak to byla jediná kniha ze seznamu. Ale zkusím si napsat harmonogram, co bych chtěla přečíst a kdy před letními prázdninami a chci ho dodržet. Píšete si nějaký harmonogram?

Hvězdy nám nepřály
Ano, ano je to tady zase. Hvězdy nám nepřály, je první kniha co jsem od Greena četla a hned mě dostala. Po přečtení knihy jsem se hrozně těšila na film, a když jsem se dočkala, tak musím říct, že i film mě nadchl, což se u mě často nevidí. Momentálně čtu Hledání Aljašky a nemohu se od ní odtrhnout, už jsem skoro na konci a jsem zvědavá, jak vše dopadne. V knihovničce na mě čekají ještě Papírová města a ráda bych si koupila i Příliš mnoho Kateřin. Jaká kniha od Greena je podle vás nejlepší?

4 komentáře:

  1. No jo, Green! :D Dneska večer dočtu Aljašku, ostatní knihy jsem od něj ještě nečetla, ale mám je doma všechny kromě Kateřin (čekám na vydání od Yoli). Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Zimní príbeh je skvelá kniha a určite si ju ešte v buducnosti prečítam znova,možno aj na vianoce.Na vine su hviezdy je veľmi pekná kniha a ma aj krásne myšlienky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se vším souhlasím :) Už se nemohu dočkat vánočních prázdnin až si přečtu Zimní příběh znovu. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥