Nové knihy #4

8. 10. 2015

Dnes jsem s mamkou jela k zubařce a po cestě zpátky jsme se stavily na Novodvorské, prohlédly jsme si Pepco a daly si čínu, pak jsme zabrousily do Levných knih. Nečekala jsem, že si odtamtud něco odvezu, protože si tam buď žádnou knihu nekoupím anebo pouze jednu, ale tentokrát jsem měla štěstí a odvezla jsem si tři knihy.

 

Jíst meditovat milovat – Elizabeth Gilbertová

 

Tuto knihu jsem si přála hodně dlouho a konečně jsem se dočkala, protože ji na prodejně měli, tak jsem si ji hned vzala. Hodně lidí knihu nepřečetlo, tak doufám, že mezi nimi nebudu. Jsem zvědavá po knize na film a doufám, že jak kniha, tak i film budou stát za to. Četli jste tuto knihu? Levné knihy: 89 Kč.

Báječné mininakupování – Sophie Kinsella


O této knize jsem vůbec nevěděla, ale hodně mě zaujala obálka a po přečtení anotace jsem ji tam nemohla nechat. Jsem na tuto knihu zvědavá a doufám, že to bude skvělá oddechovka na podzimní večery, které se stále krátí a krátí. Levné knihy: 69 Kč.

Dokonalá nevěsta – Sophie Kinsella

 

Když jsem si četla anotaci u knihy Báječné mininakupování, tak si četla mamka anotaci u této knihy a po přečtení řekla tak ta vypadá skvěle tu si určitě kup a já aniž bych si tu anotaci také přečetla, tak jsem si ji vzala a šla rovnou k pokladně (měly jsme už všechny knihy zkouknuté, proto jsem tam rovnou šla). A doma jsem si anotaci přečetla a opravdu vypadá skvěle. Také doufám, že to bude skvělá oddechovka. Levné knihy: 69 Kč.


Četli jste některou z těchto knih? A napsali jste i recenzi? Dejte mi prosím odkaz dolů ráda si ji přečtu. Mějte krásný čtvrtek :)

20 komentářů:

  1. Jíst meditovat milovat jsem koupila mamce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné knihy :)
    Ani jednu jsem nečetla,ale nad Sophie Kinsell jsem v LK odolávala,ale příště asi půjde se mnou :-D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska jsme měly podobný program, taky jsem se byla podívat v Pepcu a s mamkou na jídlo u Vietnamců, ale kolem Levných knih jsem radši jen prošla :D Máš krásné úlovky, Sophii Kinsellu mám moc ráda a Jíst, meditovat, milovat bych si taky někdy ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to je náhoda :D Doufám, že se mi všechny knihy budou líbit. :)

      Vymazat
  4. Prvú knihy nepoznám, ale na zvyšné dve som čítala recenzie. Príbeh vyzeral celkom fajn tak dúfam, že sa ti budú páčiť :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda :O To jsou neuveritelne super ulovky

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalou manželku mám také doma z Levných knih :) Ať se ti nové čtivo líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé knížky, přeji pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné knihy, těším se na recenze :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Knihu Jíst Meditovat Milovat jsem si kupovala před několika lety, notně ovlivněná článkem a rozhovorem s Elizabeth Gilbert, který byl v časopise Žena a život a musím se přiznat, že jsem jí málem nedočetla, nebo tak, málem jsem ji odložila už po pár prvních stránkách... Přišlo mi, že je autorka trochu až moc zhýčkaná pipinka, která hledá problémy tam, kde nejsou a že si je vlastně sama vytváří, jen aby měla důvod k tomu co dělá. Taky mi vadily její některé názory, ale pak jsem se přes to přenesla a knihu jsem přečetla celou, nicméně jsem na autorku názor nezměnila. Ten typ člověka znám a není mi vůbec sympatický. Ale plánuju si knihu zase přečíst. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor. Já si ji nejspíš už nikdy nepřečtu. :(

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥