Recept: Domácí buchty

26. 10. 2015

Domácí buchty má rád snad každý a tak jsem si řekla, že bych pro vás mohla nějaký ten recept sesmolit. Tento recept máme hodně krát vyzkoušený a tak by nebylo na škodu vám ho sem dát. Určitě se najde hodně lidí, kteří mají úplně stejný recept a tak by mě zajímalo, jak třeba vy děláte domácí buchty?

IMG_1042



INGREDIENCE

• 1 kg hladké mouky
• 200 g cukru krupice
• 100 g rozpuštěného másla
• 4 žloutky
• 60 g droždí
• špetka soli
• 500 ml mléka

POSTUP:

Nejdříve si udělejte kvásek: trochu zváženého vlažného mléka já dala 250 ml, trochu zváženého cukru a rozdrolené droždí. Chvíli necháme působit a mezitím si uděláme zbytek.

IMG_1039

Do nějaké mísy přidáme vše, co nám zbylo: 1 kg hladké mouky, zbytek zváženého cukru, 100 g rozpuštěného másla (stačí máslo hodit do mikrovlnky), 4 žloutky, špetku soli, 250 ml mléka a nakonec přidáme kvásek.

Vše pořádně zamícháme a necháme kynout (asi hodinku anebo i déle). Pekáček si vymažeme olejem a začneme plnit buchty. My si vždy rozválíme těsto a skleničkou uděláme kolečka, pak na každé kolečko dáme trošku máku, tvarohu nebo povidel a uděláme kuličku. Vše dáme na plech a potřeme olejem. Pečeme v předehřáté troubě na 170°C asi 40 min, ale u každé trouby ty minuty jsou jiné, tak si radši buchty hlídejte.

IMG_1036

Určitě to zkuste a kdyžtak mi dejte vědět, budu jen a jen ráda. :)

16 komentářů:

  1. Teda ty vypadají úžasně. Až jsem dostala hlad :-D musí být výborné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly výborné. Promiň, že máš kvůli mě teď hlad. :)

      Vymazat
  2. Mmmmm! :)
    To vypadá báječně. ^^

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. podobne jsem delala, byli bez chybicky.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Achich, makové jsem nejlepší! :3 Zrovna dneska jsme měli k snídani, pravda, kupované, ale přece. Někdy vyzkouším. :)

    (máš to tady mimochodem fakt útulné! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak jsou nejlepší. Určitě je někdy zkus stojí za to. Jsem ráda, že ti to tu přijde útulné takový komentář mě vždy moc a moc potěší. :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Já bych si je dnes také dala, ale už jsou pryč achjo :(

      Vymazat
  6. vypadají dokonale, zrovna je teď doma taky máme :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥