Teaser Tuesday #25

27. 10. 2015


Toto meme pořádá Should Be Reading.

Název knihy: Mlhovina

Autor: Amy Kathleen Ryan

Počet stran: 300

Anne Matherová usedla na pódiu mezi své dva asistenty a čekala, až bohoslužba začne. Zdálo se, že starší pán pomalu usíná, zato mladá žena se zapletenými rusými vlasy hleděla do davu s nacvičenou vážností. - str. 206

6 komentářů:

  1. O téhle knížce jsem už slyšela, vypadá zajímavě!:) těším se na recenzi!
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu mám doma,takže jsem zvědavá jak se ti bude líbit :)
    Také se už těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím ti mohu říct, že se mi to moc líbí, ale jsem teprve na začátku, tak jsem zvědavá jestli se mi to bude líbit i nadále. Jsem ráda, že se na recenzi těšíš. :)

      Vymazat
  3. Knížku jsem četla a dokonce jsem zdárně do konce dočetla i celou sérii :) I když nepatří úplně mezi ty úplně nejlepší, co jsem četla, líbila se mi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji včera dočetla a už se těším, až si koupím druhý a třetí díl. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥