Liebster Award TAG

20. 12. 2015


Pravidla TEGu:

1. Poděkovat tomu, kdo vás zatagoval
2. Napsat 11 informací o sobě
3. Odpovědět na 11 otázek od blogera, co vás zatagoval
4. Zatagovat 11 blogerů a vymyslet jim 11 otázek

1)

Děkuji Adélce z Knihomolek, která mě zatagovala. Hrozně mě mrzí, že jsem se k tomu dostala až teď, protože mě Adélka zatagovala už 21. října. Ale aspoň, že jsem to udělala.

2)

1. Jmenuji se Lucie
2. Mám ráda romantické a historické knihy
3. Miluji zimu a sníh
4. I když je to divné, tak se bojím některých psů, protože když jsem byla menší tak mě jeden napadl a od té doby to mám v hlavě
5. Mám hrozně ráda fialovou barvu
6. Nesnáším horory
7. Nemám ráda léto kvůli vedru
8. Mám staršího vlastního bráchu (19 let)a staršího nevlastního bráchu (30 let)
9. Hrozně ráda peču, a proto se učím cukrařinu druhým rokem
10. Nikdy jsem nejela na lyžích ani mě to moc neláká
11. Nikdy jsem nebyla u moře a nejdál jsem byla v Drážďanech

3)

1. Na jakém filmu jsi byla naposledy v kině?
Já jsem byla na filmu Husí kůže. A mohu říct, že se mi to vůbec nelíbilo a už to nikdy nechci vidět.

2. Těšíš se na nějaký film/seriál? Na jaký?
Ano těším a to na film Než jsem tě poznala, protože jsem četla knihu od Jojo, která se mi hrozně líbila a jsem zvědavá na ten film.

3. Kousala jsi sis někdy nehty?
Já jsem si je v životě nekousala a přijde mi to takové divné.

4. Oblíbený citát?
Čtenář prožije tisíc životů, než zemře. Člověk, jenž nikdy nečte, prožije jen jeden.

5. Máš nějakého autora, kterého ani za Boha nepřečteš? Jakého?
Asi Stephena Kinga.

6. Co si myslíš o českých filmech a knihách českých autorů?
Co se týče filmů, tak na české se vůbec nekoukám, protože mě žádný nezaujal. A knihy jsou někdy fajn a někdy mě vůbec nebaví, tak jeto asi na půl u těch knih.

7. Jak často chodíš ven?
Tak normálně jednou za den určitě :)

8. Notebook nebo stolní počítač?
Notebook.

9. Byla jsi někdy v Anglii? Co si o ní myslíš?
Ne nebyla a myslím si o ní, že je opravdu krásná a jednou bych tam chtěla jet.

10. Sleduješ české youtubery a booktubery?
Ano a je jich opravdu hodně.

11. Kdybys běžela na metro a v poslední chvíli bys strčila ruku mezi ty dveře a ty by se zavřely tak, že tu ruku nejsi schopná vytáhnout, jaká by byla tvoje první myšlenka?
Tato otázka mě opravdu pobavila. Ale určitě by mi prolétlo hlavou, jak se sakra z těch dveří dostanu a také jaká bude cesta tím tunelem, když budu venku :)

4)

1. Jaký žánr rád/a čteš?
2. Kolik knih přečteš zhruba za měsíc?
3. Jakou knihu si hrozně moc přeješ?
4. Jaký film se ti v poslední době zalíbil?
5. Jaké roční období máš nejraději?
6. Co právě čteš? A jak se ti to líbí?
7. Čeho se nejvíce bojíš?
8. Jaké tři blogy máš nejraději?
9. Jaký vánoční film máš nejraději?
10. Půjčuješ si knihy z knihovny nebo si je spíš kupuješ?
11. Tvá nejoblíbenější barva?


Já nikoho nezataguji, protože nevím, kdo tento tag už dělal a určitě bych na jedenáct blogů nepřišla. Tak jestli budeš mít chuť tak ho udělej a pak mi pošli odkaz na článek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥