Kniha kouzel TAG

11. 2. 2016

Jelikož už od 25. listopadu jsem nominovaná do tohoto tagu blogem All about Candy´s life, tak jsem se rozhodla, že by bylo dobré ho konečně sepsat. Musím vám říct napsat, že to bylo pěkně těžké vybrat nějakou knihu nebo postavu, ale nakonec jsem to zvládla a vy si po dlouhé době můžete nějaký ten TAG konečně přečíst. Tak jdeme na to:

 

1) Kouzlo, které tě přenese do děje jakékoliv knihy přesně do doby, kterou si vybereš. (Kam se necháš přenést, do jaké chvíle a proč?)

Tady jsem vůbec nemusela váhat, hned jsem věděla, jakou knihu dám a tou knihou je Amy a Roger na cestě. A proč zrovna do této knihy? No, protože se celí příběh odehrává v Americe a hlavně tam hlavní postavy zažívají různé výlety a různá dobrodružství. Co se týče chvíle, do které bych se přenesla, tak to by mi bylo jedno, protože kromě začátku byly všechny scény úsměvné a skvělé.

 2) Kouzlo ti umožní vytáhnout libovolnou postavu z knihy a přivést jí do reálného světa. (Koho si vytáhneš a proč, co s ní uděláš v reálném světě?)

Tady jsem ale musela váhat nad hodně knihami, ale nakonec jsem si vybrala Wardu z knihy Pláč v poušti sice ona je v reálném světě, ale v zemi, která není moc skvělá, když se tam děje to co bylo v knize. Určitě bych si ji vzala k nám domů ještě, kdyby jí bylo těch pět let a pěkně bychom se o ni starali, aby nemusela zažívat takové věci, jako zažila.

3) Kouzlo, které ti dá možnost přetvořit konec jedné knihy. (Která kniha to bude a jak moc se to bude lišit?)

I u této otázky jsem musela váhat, protože jsem přečetla většinou konce, které se mi hodně líbily. Ale vybrala jsem si Zlodějku knih, protože to mělo být jinak, ale neřeknu, o co jde, abych něco neprozradila a lišilo by se to hodně, ale opravdu hodně.

4) Kouzlo má za účel zabít jednu postavu z knihy dle tvého výběru. (Jakou postavu zabiješ a proč?)

Určitě na 100% Becky z knihy Báječné mininakupování. Nesnášela jsem ji od začátku do konce a to hlavně kvůli tomu, že utrácela za zbytečnosti, než aby šetřila na něco užitečného a také jak blbě uměla odpovídat. Nesnáším lidi, kteří utrácejí třeba za drahé boty pro svou malou holčičku, když stejně z nich rychle vyroste. Prostě tohle já nechápu.

5) Když lektvarem poliješ stránku knihy, přehraje ti scénu, která se zrovna odehrávala. (Jaká scéna by to byla a z jaké knihy?)

Takových scén je hodně, ale vybrala jsem scénu z knihy Polibek pro Annu a to první políbení Étienna s Annou, protože tato se mi hodně líbila. No jo jsem velká romantička (to je divné slovo).

6) Lektvar, po jeho vypití se na jednu hodinu staneš hlavní hrdinou vybrané knihy v libovolnou chvíli. (Kým by ses stala a co by udělala jinak?)

U této otázky se stále nemohu rozhodnou, protože bych se chtěla stát každou postavou z každé knihy, tedy kromě knih z druhé světové války, tam bych opravdu nechtěla být.

7) Lektvar, který vymaže zvolenou knihu ze světa i z paměti lidí. (Jakou knihu vybereš a proč?)

Určitě knihu Jíst, meditovat, milovat tuto knihu jsem ani nedočetla a asi se k ní nikdy nevrátím jedné, co bych chtěl, tak je, vidět film na který se hodně těším, protože jsem zvědavá jestli bude tak nudný jako kniha. Tak uvidím.

8) Kouzlo, díky kterému tvému vybranému autorovy napíše knihu, jakou si jen zamaníš. (Od koho by byla, o čem by byla?)

Jodi Picoultová mě hned napadla, protože píše hrozně čtivě a líbil by se mi jakýkoli příběh, protože když to píše ona, tak se mi to přece musí líbit.

9) Kouzlo ti umožní přidat nebo oživit postavu v jakékoliv knize. (Koho bys přidala nebo oživila?)

Nebudu říkat jméno postavy, protože by to byl asi velký spojler, ale je z knihy Vypravěčka a opravdu bych chtěla, kdyby tam byl/a i nadále. Víte kdo to je, to by mě hodně zajímalo, ale radši to do komentářů nepište.

10) Kouzlo, díky kterému můžeš stvořit svět a vybrat si obyvatele z knihy. (Jaký svět by to byl, jaké postavy by v něm žili a jak by fungoval?)

Určitě ostrov s postavami z knihy Než jsem tě poznala se všemi. A jak by fungoval úplně stejně, jako kdybychom byly u sebe doma. Jen bychom tam byli pouze mi a nikdo jiný.

Snad se vám mé odpovědi líbily a doufám, že jste to dočetli až sem. Nikoho nominovat nebudu, protože nevím, kdo ho dělal a kdo ne a tak si ho klidně udělejte a určitě mi dejte na článek odkaz, abych se mohla kouknout. Moc děkuji, že jsem byla nominovaná, protože tento TAG byl perfektní.

2 komentáře:

  1. Pěkný článek!! A TAG byl opravdu kouzelný :D. Asi tento TAG taky udělám, ale zatím uvidím :).

    http://knizniblogspot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Píši tento komentář později a tak vím, že jsi tag udělala což je super. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥