Knihomolův měsíc - Únor

28. 2. 2016

Jelikož měl článek Knihomolův měsíc - Leden velký úspěch, tak jsem si řekla, že ho tedy budu psát každý měsíc. V Únoru se toho tolik neodehrálo jako v Lednu, ale přece jsem něco našla a snad vám to bude stačit a počtete si od začátku do konce. A co se tedy vše stalo?

únor

PŘEČTENO

V tomto měsíci to bude s přečtenými knihami lepší, tedy alespoň v to doufám. Jako první jsem konečně přečetla Lásku v Provenci. Tuto knihu jsem četla hodně dlouho, ale nakonec jsem ji přečetla a napsala recenzi, ve které vysvětluji, proč mi to trvalo tak dlouho přečíst a co si vůbec o ni myslím. Další knihou, kterou jsem přečetla, byla Dokonalá nevěsta, na kterou sepisuji recenzi a máte se na co těšit. Momentálně čtu stále krásnou knihu Pád, kterou bych ráda ještě tento měsíc dočetla a tak doufám, že se pak objeví v Přečtenu za měsíc Únor.

IMG_2737 IMG_2398 

IMG_2769

FILMY

Filmů je o jeden méně než v Lednu, ale stejně se mi všechny líbily a určitě se na ně kouknu znovu. Jako první jsme se s mamkou koukali na film Stážista a jediné co mohu říct je to, že to bylo prostě dokonalé, určitě všem film doporučuji myslím si, že by se vám mohl líbit.
Další byla komedie Náhodný milionář, tento film byl hodně vtipný a celá rodina jsme se u něho hodně zasmála také i na tento film se koukněte, jestli se chcete něčemu zasmát.
Třetí film byl Hříšný tanec 2, tento film jsem už viděla, ale bylo hezké se na něj kouknout znovu, sice stále mám takový názor, že první díl je o hodně lepší, ale i tak mě bavil, jen tam mohl být lepší hlavní herec, moc mi tam nesedí.
A poslední film, na který se sice teprve kouknu, ale stále se počítá do Února, protože ho dávají dnes večer je film Podivuhodný případ Benjamina Buttona. Tento film jsem také viděla několikrát, ale stále se ředí mezi mé nejoblíbenější, moc se na něj těším.

poster poster poster poster

CO SE UDÁLO

Jako první bych začala s tím, že jsem si přesně 1.2. založila druhý blog o vaření, pečení a prostě o všem okolo jídla. Blog se jmenuje Cooking with Lucy a snad se vám líbí. Sice spoustu lidí píše, že na něj nechodí, ale mě to nevadí, postupem času se určitě najde více lidí. Já hlavně píši ten blog pro sebe, abych si ty různé recepty někam zakládala a mohla se na ně časem podívat a kouknout na fotky.
19.2. měla moje mamka narozeniny a tak jsme 20.2. uspořádali oslavu a já mohla zase po dlouhé době upéct dort. Tentokrát to byl ovocný dort se želatinou a byla to má premiéra a tak jsem moc ráda, že všem chutnalo a chtěli vědět, jak jsem ho udělala. Na tento dort budu dělat i recept, který publikuji na druhém blogu.
Také jsem si koupila spoustu nových knih, které můžete vidět na Instagramu nebo Facebooku včera se zase má sbírka o jednu rozrostla určitě dám i na ni fotku.
A poslední věc, která se teprve stane v pondělí, ale stále se řadí do Února, je to, že si koupím novou knihovnu a moc se na ni těším, koho by více zajímalo vše okolo ní (rozměry atd..), tak tady máte odkaz na ni.


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY


RECENZE

Jako první jsem publikovala recenzi na Marťana, který mě moc zklamal a asi si ho jen tak znovu nepřečtu. Další byl poslední díl Monumentu 14 a to kniha Monument 14 - Cesta pustinou tato kniha byla opravdu skvělá jako celá trilogie a pořád ji všem budu dokola doporučovat. Poslední recenzí byla Láska v Provenci a tato kniha se mi líbila i nelíbila, více si určitě přečtěte v recenzi, kde vše vysvětluji.

Facebook: Reading with Lucy | Instagram: readingcookingwithlucy | Twitter: readingwithlucy

A co jste dělali, přečetli a zhlédli vy v únoru?

10 komentářů:

  1. Docela mě překvapilo, že tě Marťan zklamal - já jsem ho četla ještě v době před všemi recenzemi, takže žádná očekávání, o to víc jsem byla mile překvapená. Ale znovu si ho už taky nepřečtu. Pád jsem taky četla a za mě super. A Podivuhodný případ Benjamina Buttona - můj snad nejoblíbenější film. Ale ten Hříšný tanec - já jsem asi jedna z mála, kdo má radši dvojku, jednička mi už trochu leze krkem, ale dvojka je podle mě super, hlavně ten herec mi tam neuvěřitelně sedl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám, že na Hříšný tanec máme odlišný názor :) Benjamina Buttona mám moc ráda a určitě si ho dám po čtvrté někdy znovu. A Pád je prostě skvělí. :D

      Vymazat
  2. Super článek!! :)
    Na Pád jsem včera napsala recenzi a jsem z knihy nadšená,naprosto mě dostala,tak snad se Ti také líbí :)
    Knihovnu si tento týden jedu také kupovat,ale myslím,že nakonec odjedu se dvěma,protože do té jedné by se mi všechny knihy asi nevešly :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Pád se mi moc líbí, ale bylo by dobré, kdybych ji už přečetla včera jsem to nestihla kvůli odhrabávání sněhu a tak to dnes musím dohnat. Já si za chvíli budu muset koupit i tu druhou, ale nevím kam ji dám. :)

      Vymazat
  3. A já byla zvědavá na počet nových knih :-D jinak opět prima článek. Dort vypadá krásně a doufám, ze moje holky mi jednou taky budou takhle péct a starat se o mě ;-) moc ti za to fandím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, že se ti líbí článek. Snad také budou takto péct a starat se o tebe :D My jsme s mamkou jako nerozlučné kamarádky a vždy vím, že když jí něco řeknu, tak mě podrží a tak alespoň tímto jí to každý rok oplácím :D

      Vymazat
  4. Asi jsem tě hodně nalákala na knihovnu :D a jsem moc ráda :).
    Dort vypadá úžasně a už se těším na recept!
    Ani jeden z filmů moc neznám :/, tak jsi mi dala aspoň pár tipů :).
    Tyto články určitě dál dělej! Moc ráda si to čtu!

    Měj se hezky :).
    Bára z We love books♥ http://knizniblogspot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ji chtěla koupit ještě dříve, ale ty jsi povídala o té bílé která byla za pětistovku a tak jsem pátrala po černé a našla stejnou pod jiným názvem za sedm set, tak jsem ji musela mít a k tomu jsem si včera koupila i lampu. Jsem ráda, že se ti články líbí. :D

      Vymazat
  5. Super článek. Jsem ráda, že jsem objevila další knihomolku :-) Mrkni ke mně na blog, mám tam všehochuť a dnes poslední den giveaway :-)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥