Unboxing #15

16. 2. 2016

Když jsem zavítala na svůj e-mail, tak mi do očí hned trkla jedna zpráva od nakladatelství Baronet. Požádali mě, jestli bych jim zrecenzovala knihu do 9. března, kdy knížka vychází. Hned jsem napsala, že to beru a dnes mi přišla a je krásná. Mám ji v paperbacku, protože je to vydání pro recenzenty jinak by měla kniha vyjít v klasické tvrdé podobě. A jaká kniha to vůbec je?     

IMG_2601

Takto mi balíček přišel. Jen jsem musela ztrhnout svou adresu.

IMG_2603

Kuk už víte co to je?

IMG_2604

Kniha pád a Ediční plán na rok 2016. :)

IMG_2605

No není nádherná?

Facebook: Reading with Lucy | Instagram: readingcookingwithlucy | Twitter: readingwithlucy

24 komentářů:

  1. Ta vypadá hodně zajímavě! Tak ať se dobře čte :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá vážně zajímavě. S
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Knížka vypadá parádně! :) Ať se ti líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá skvěle, jsem zvědavá na recenzi.

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím opravdu vypadá skvěle. A jsem hodně ráda, že se těšíš na recenzi. :D

      Vymazat
  5. Přeji pěkné čtení, a těším se na tvou recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kniha vypadá vážně skvěle,tak snad se Ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se mi líbí, tak doufám, že to vydrží i nadále. :D

      Vymazat
  7. Taky mi psali. Ale vzhledem k tomu, kolik knih doma potřebuji přečíst, jsem odmítla. Navíc mě ani moc nezaujala. Ale snad bude dobrá, tak držím palce při čtení :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, že jsi to odmítla a že tě moc nezaujala. Mě se zatím hodně líbí. :)

      Vymazat
  8. To je fajn, že se ti takhle ozvali :). Tak ať se dobře čte ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem byla mile zaskočená tím e-mailem. A zatím se opravdu skvěle čte. :)

      Vymazat
  9. Jsem zvědavá na recenzi :). Přeji hezké čtení :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda snad bude co nejdříve zatím se mi knížka hodně líbí a děkuji. :)

      Vymazat
  10. Gratuluji :) Její obal vypadá skvěle :)
    http://lucytejchmanova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. To je super, dúfam, že sa ti kniha bude páčiť! :-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥