Květnové čtení 2016

3. 6. 2016


Ano, ano konečně jsem dala tu svou vytouženou čtyřku. Měsíc květen byl opravdu na knihy výborný a já jsem tedy přečetla 4 knihy a jednu knihu rozečetla. Jsem moc zvědavá na červen, jestli to takto půjde i nadále a já vám představím další čtyři přečtené knihy.

PŘEČTENÉ KNIHY


Sto jmen

Jako první jsem dočetla knihu Sto jmen od Ahernové. Autorku mám moc ráda a i tato kniha se mi líbila, sice nebyla lepší jako PS: Miluji tě, ale i tak jsem se u čtení bavila a jako taková oddechovka je super. Určitě byste ji měli zkusit v letních měsících, protože na takové období se tato kniha skvěle hodí. Opravdu výborná oddechovka s nějakými těmi zápletkami a kapkou romantiky. Hodnocení: 4/5


Dvojčata

Bože můj toto jsem vážně nečekala. Výborná kniha s hodně tajemstvími a různými zápletkami. Vždy jsem byla zvědavá, co dalšího se tam stane, jednou se tam stalo něco opravdu velkého a já jen četla s otevřenou pusou. Rozhodně doporučuji všem a myslím si, že se tato kniha skvěle hodí, když zrovna hodně venku prší a vy si zalezete pod deku a čtete si u toho okna, kde bijí kapky deště. /plně si to představuji. Musím jen a jen doporučit skvělá kniha. Hodnocení: 5/5


Na hraně zapomnění

Do této knihy jsem se pustila s velkým očekáváním, které se mi nakonec v plné síle dostalo. Parádně jsem si užívala celí příběh a hlavně rodící se lásku mezi dvěma hlavními hrdiny. Ani jednou jsem se nenudila a byla zvědavá, jak to nakonec dopadne. Také tam je pár zápletek, takže se určitě nebudete nudit zvláště skoro na konci, kdy mě to nejvíce dostalo a vůbec jsem nedýchala a byla zvědavá, jak to nakonec skončí. Doporučuji, doporučuji. Hodnocení: 5/5


Na hraně věčnosti

Udělala jsem nejlepší věc, že jsem si nečetla anotaci u této knihy, když jsem neměla ještě první díl přečtený a tak jsem u toho prvního dílu byla zvědavá, jak to dopadne a u tohoto co se tam vlastně bude dít a až po dočtení jsem si tu anotaci přečetla. Také zajímaví příběh zvraty tam byly také i romantika tam byla (nemluvě o sexuálních scénách, které byly jak v prvním, tak i ve druhém dílu). Sice se mi první díl líbil o trochu více, ale to většinou tak bývá. Jinak byla to skvělá kniha a holkám určitě doporučuji oba díly. Hodnocení: 5/5

ROZEČTENÉ KNIHY


Příběh Edgara Sawtella


Momentálně čtu tuto knihu a už od první stránky mě hodně nadchla a je vážně parádní. Jsem teprve na začátku a tak vám o ní nemohu toho tolik napsat, ale zatím jsem se ani jednou nenudila a pořád se tam něco děje. Prostě paráda.


Četli jste některou knihu z tohoto článku? Jak se vám líbila?

Facebook: Reading with Lucy | Instagram: readingcookingwithlucy | Twitter: readingwithlucy

18 komentářů:

  1. Na Dvojčata se těším, mám je tu nachystané taky :) Sto jmen mě taky začíná lákat, čtu na ni samé dobré ohlasy :) pěkné knihy
    Kateřina
    trojtecka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji snad se ti knížky budou líbit stejně jako mně. :)

      Vymazat
  2. Taky jsem přečetla čtyři knihy :-) Nalákalo mě tvoje hodnocení Dvojčat, musím se po tom mrknout ;-)
    (Bohémská) bohemistka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé, že jsme přečetly čtyři knihy. Na Dvojčata se určitě mrkni stojí za to. :)

      Vymazat
  3. Tieto knihy nepoznám, každopádne vyzerajú zaujímavo. Prečítala si toho pomerne veľa, gratulujem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji já jsem moc ráda, že jsem přečetla ty čtyři knihy a snad to takhle bude i nadále. :)

      Vymazat
  4. Tyto články mám úplně nejradši! Nasbírala jsem opět spoustu inspirace do mého nekonečného to read listu a nádherné fotky! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, koukám, že jsi asi nedělala nic jiného, než jen četla a četla, já za květen dala asi jen dvě knížky, a to jsem měla hromadu času na čtení, místo toho jsem se flákala :) Zaujala mne ta Dvojčata a Příběh Edgara, po těch se určitě podívám :)

    http://rina-books.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a právě že ne. Když mám praxi tak vůbec skoro nečtu a doháním to když mám školu, proto jsem byla i překvapená, že jsem toho tolik přečetla a to mám vždy týden praxi týden školu. A po obou knihách se určitě podívej. :)

      Vymazat
  6. Moc pěkný článek. Jsem ráda, že čtu snad první nadšenou recenzi na Dvojčata. Nakonec jsem si je na buxu taky objednala. Váhala jsem i nad Příběhem Edgara..., ale vidím, že se ti taky moc líbí :) tak asi se po něm ještě podívám :) Krásnou neděli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Dvojčata byly vážně super a Příběh Edgara Sawtella také (zatím). :)

      Vymazat
  7. Dvojcata uz si musim taky koupit konecne. Chodim kolem nich snad dva mesice a pokazdy si nakonec koupim neco jinyho :D. Tak snad uz tenhle mesic... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě knížku zkus a doufám, že se ti bude líbit. :)

      Vymazat
  8. Vsechny knihy jsou pro me docela velka neznama. Nektere jsem uz zahledla, ale jinak absolutne nevim, o cem jsou :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná bilance :) Těším se na Sto jmen, musím si už knížku pořídit :) A máš moc povedené fotky! :) Měj se krásně a přeji příjemné červnové čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za tento krásný komentář a hlavně za to, že se ti líbí fotky. Sto jmen si určitě pořiď a doufám, že se ti kniha bude líbit. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥