SOUTĚŽ!!! (29.6. - 10.7. 2016)

29. 6. 2016

Slibovala jsem vám k druhým narozeninám blogu, že uspořádám soutěž. Nejdříve jsem si říkala, že článek publikuji na konci tohoto měsíce, ale teď jsem si řekla, proč ho nepublikovat takto pozdě a dozvědět se jestli někdo neponocuje.
Ale proč vůbec dělám soutěž jednak kvůli těm druhým narozeninám a jednak, že jsem se právě dneska koukla na sledovatele na Instagramu a vyhrklo na mě toto čísílko: 468.
Teď bych vám hrozně moc chtěla poděkovat za všechno. Jaké krásné komentáře píšete a i osobně mi píšete jak do zpráv na facebooku, tak i na e-mail, že máte můj blog rádi apod., anebo se mě ptáte o radu a za to všechno jsem vám neskutečně vděčná, děkuji.

Pravidla:
- Účastnit se mohou lidi z ČR i SR
- Budou dva výherci (větší možnost něco vyhrát)
- Soutěž bude trvat od 29.6 do 10.7.

O co se bude soutěžit:

Rozhodla jsem se to pojmout jinak, budou dva balíčky a bude v nich jedna kniha a nějaké drobnosti, které ještě koupím na dovolené v Brně. Každý si bude moct na buxu zvolit jednu knihu, kterou by v balíčku chtěl mít.

Jak soutěžit:
napsat mi na e-mail: acupofluck@gmail.com:

1) Jaké knihy byste si rádi přečetli o prázdninách
2) Jakou knihu byste chtěli v balíčku mít a proč
3) Sledovat mě na Facebooku (Reading With Lucy)


A to je vše držím palce!

14 komentářů:

  1. Moc gratuluji k narozeninám! Je to rozumně pijatá soutež :). Mimochodem, ať se ti na dovolené líbí :). (Ano, ponocuji :D )

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. Gratulace k narozeninám.
    Na prázdniny mám v plánu tyto knihy - Z jako Zelda, Bez duše, Pompejan a pár dalších, pokud se k nim dostanu.
    Pokud bych si mohla nějakou knihu vybrat, tak by to byla nějaká s námětem z Provence nebo něco podobného. Na léto je myslím tohle téma ideálně odpočinkové.
    Na fb tě sleduji jako Medvědářka Medvědí
    Hezký den přeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě ti přidám odkaz na mou oázu http://medvedioaza.blogspot.cz/

      Vymazat
  3. Gratuluji k narozeninám. Soutěže se určitě zúčastním, je skvělá. Všem držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to jsem ani nevěděla, že jsi tu už tak dlouho, moc gratuluji, je to úspěch v dnešní světě, kdy vše trvá jen chvilku a lidé jsou přelétaví :)
    V mém prázdninovém seznamu je ideálně dočíst pentalogii od Virginie Andrews, už mám dva díly za sebou, tak mě ještě tři čekají. Do toho příběhu jsem se zamilovala a přestože to čtení není úplně snadné, chci se prostě dozvědět, jak to dopadne :) I proto bych si moc přála první díl- Květy z půdy, ve druhém vydání, to první je beztak stařičké a už se nejspíš ani neprodává. Jinak na fb tě sleduji jako Sireen Smother :)
    Přeji ti krásné léto a moc děkuji za soutěž :)

    http://rina-books.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k výročí :-) Na instagramu máš úplně super číslo, páni :-D
    Akorát ještě chybí nějaký cenový limit na knihu :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem přemýšlela, ale říkala jsem si, ze asi nebudete chtit knihu za pet set a výš. Tak jsem to tam nedala

      Vymazat
  6. Gratulace v první řadě! :)
    1) Mám rozečteného Fantoma Opery v originále a taky i Muže, který se směje v originále. Z knihovny jsem si zase přinesla Vidořád a Zabíjáka a Nanu od Zoly, tentokrát v češtině :D
    2) Chtěla bych Oficiální dějiny Západozemí a Hry o trůny. Protože jsem obrovský fanoušek Hry o trůny, ale tuhle knihu nemám! :D
    3) Sleduji :) Adriana Gombalová

    OdpovědětVymazat
  7. 1) Včera jsem si koupila Amy a Roger na cestě, protože je to skvělé letní čtení a já se chci do knihy pustit :) Pak tam mám i nějaké recenzní restíky: Lež a Mechanického prince. Dál plánuji konečně Labyrint: Útěk, Legendy Alfů 2, Proč bychom se neviděli... Nemám moc podrobný plán, uvidím na co budu mít chuť :)
    2) Moc bych chtěla Lampáře, 2. díl Tetování krví, abych si mohla konečně pořídit i poslední díl a dozvědět se, jak to s Rosamundou skončí! Sérii jsem četla asi 4 roky zpátky, když ještě stávkovali s vydáním závěrečného finále. Pak mi udělali ohromnou radost a vydali trojku, jenže já mám doma stále jen jedničku. Takže potřebuji Lampáře, abych si dokoupila i Pobočníka. Chápeš? :D
    3) Jako Magdaléna Fiedlerová :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,
    blahopřeji k blogovým narozeninám! :) Skvělá soutěž a moc ráda se ji zúčastním.
    1) Toto léto jsem si naplánovala, že budu chodit do knihovny a nějak se to sešlo, že tu mam 20 knih - chci přečíst sérii Polibek pro Annu, Silo, Daryndu Jonesovou, Fangirl, Mé sladké 16. Století.... těch je :-D
    2) Hodně moc si přeji Půlnoční korunu. Mám první dva díly a chci si uděla re-reading prvního dílu a přečíst díl druhý a přece jen trojka by se hodila.
    3) Sleduji ťe pod svým rozsypaným jménem a to: Pavlína Rozsypalová. :D
    Moc děkuji za soutěž a oslav narozky!.)
    P.S Kdyby si chtěla, tak mohu pak vypsat knihy, co mám na seznamu, co budu čist a jelikož je mega dlouhý, nechci s ním nudit.
    P.P.S. - Užij si dovču a těším se na fotky!

    OdpovědětVymazat
  9. Asi jsem to popletla - treti dil je Dedicka ohne a ne Pulnocni koruna :-D a ja bych si prala Dedicku ohne :)

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji k blogovým narozeninám a odpovědi jsem poslala na udaný email :)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji ke dvěma rokům! To je krásné číslo :3 Odpovědi pošlu na e-mail teda. A užij si dovolenou, v Brně je hezky :3

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥