Unboxing #19 + knihy za vysvědčení

28. 6. 2016

Mám tu pro vás takový článek dva v jednom. Jako první vám ukážu knihu, kterou jsem dostala jako recenzní výtisk a následně knihy z Levných knih, které jsem dostala k vysvědčení dneska. Snad máte nebo budete mít krásné vysvědčení, my máme pak dva dny ředitelské volno, proto mám vysvědčení už dnes. Tak jdeme na to žádné otálení.


Jako první tu mám ten recenzí výtisk, který přišel takto v krabici


Co tam asi tak bude. Podle mě už víte, protože je to kniha, na kterou narážím poslední dobou hodně často a já jsem se na ni neskutečně těšila.


Ano přesně tak je to Řezník od skvělé autorky Jennifer Hillier no není ta obálka krásná.

Anotace: Před třiceti lety policejní náčelník Edward Shank dopadl a zastřelil nejproslulejšího sériového vraha v historii Seattlu: Řezníka z Beacon Hill. Nyní, ve věku osmdesáti let, přenechává svůj viktoriánský dům vnuku Mattovi, nadanému kuchaři.
Během rekonstrukce, kterou Matt v domě provádí, dojde k hrůznému objevu. Matt se musí rozhodnout, zda bude ignorovat děsivé tajemství, půjde na policii či zda vezme věci do vlastních rukou. Minulost jeho rodiny si ale vybírá svou daň i na něm a on sám se začíná zneklidňujícím způsobem měnit.
Jeho přítelkyně Sam věří, že její matka byla zavražděna Řezníkem, třebaže k její smrti došlo dva roky poté, co Edward Shank vraha zastřelil. Sam nicméně její pátrání přivádí stále blíž k pravdě… a také rovnou k Mattovu hroznému tajemství.



Další tu mám dárky k vysvědčení a jako první tu je kniha Jít za hlasem svého srdce. Nebudu se tu o všech rozepisovat, protože by všude bylo pouze, jak krásně vypadá a jak se na tu dotyčnou knihu těším. Cena: 49 Kč

Anotace: Umění naslouchat svému srdci může člověku otevřít oči a změnit jeho život navždy… Úspěšná mladá newyorská právnička Julia má nevyřešené rodinné tajemství: před čtyřmi lety náhle tajemně zmizel její otec, který pocházel z Barmy. Náhodně nalezený starý dopis Julii podnítí, aby se vydala do jeho rodné země a pokusila se ho najít. Postupně odhaluje otcovo tajemství a začíná chápat, že to, co vypadalo jako podivný útěk od rodiny, byl ve skutečnosti návrat ke kořenům mnohem hlubším, než si kdy dokázala představit. Při svém pátrání objevuje nové stránky života, jaké dosud při svém uspěchaném, ambiciózním životě ani nestačila vnímat; například pochopí, že abychom skutečně viděli, nepotřebujeme zrak, a že některé lidské vztahy nezávisejí na vzdálenostech v čase ani v prostoru.



Já se z tebe zblázním - Cena: 49 Kč

Anotace: Anna Terryová je mladá matka dvou dětí, která má jeden rozvod za sebou a druhý před sebou. Manžel ji opustil před víc než rokem a nechal ji zcela bez prostředků. Nick Diamond je majitel neperspektivního autobazaru, kterého z domova vystrnadila manželka-vegetariánka kvůli řezníkovi. Dočasně přebývá u rodičů a snaží se vzdorovat přehnané péči své matky. Do čekárny právnické firmy oba zavede tentýž důvod – rozvod. A okamžitě si padnou do oka. Jenže než se jejich vztah stihne rozvinout, jejich ex-partneři se o ně začnou znovu zajímat a chtějí se k nim vrátit. A Anna i Nick mají pocit, že by jim měli dát další šanci… Ale co když se do sebe stihli doopravdy zamilovat? Nebudou svého rozhodnutí litovat?


Chlápek od vedlejšího hrobu - Cena: 29 Kč

Anotace: Na hřbitově se náhodně setkají dva pozůstalí. Désirée je knihovnice a v polední přestávce chodívá k prostému náhrobku za svým manželem, který umřel na její vkus příliš mladý. Benny je zemědělec, který chová krávy a starostlivě pečuje o pompézní hrobku svých rodičů. Sedávají spolu na lavičce před hroby a zpočátku k sobě cítí silnou antipatii. Ale jednoho dne se na sebe usmějou… To je počátek nádherného vášnivého vztahu dvou lidí, kteří jsou ale tak odlišní! On potřebuje hospodyni a pomocnici na statku, zatímco ona je intelektuálka, která neumí ani vařit, natož se starat o hospodářství.


Sladké zapomínání - Cena: 49 Kč

Anotace: Se šestatřicetiletou Hope se život zrovna nemazlil: nedávno jí zemřela matka, manžel ji opustil kvůli dvaadvacetileté blondýnce, její účet zeje prázdnotou a ona se ze všech sil snaží vychovávat dospívající dceru a zároveň udržet krachující pekárnu. Přitom jejich rodinné recepty na skořicovo-mandlové sušenky, borůvkové muffiny nebo citronovo-hroznový cheesecake jsou vyhlášené po celém kraji. Hopina milovaná babička Rose ztrácí paměť kvůli Alzheimerově chorobě. Uvědomuje si, že pokud neřekne Hope pravdu o své minulosti teď, nevyjde najevo už nikdy. Poodhalí tedy Hope tajemství o svých francouzských kořenech, předá jí seznam jmen svých blízkých a vyšle ji do Paříže, aby se pokusila vypátrat sedmdesát let starou záhadu. Hope v Paříži postupně dává dohromady skládačku o své rodinné historii a s překvapením zjišťuje, že na dobré konce není nikdy pozdě, dokonce ani po sedmdesáti letech: stačí jen trocha odvahy, víry a neutuchající naděje…


Četli jste nějakou z těchto knih? A těšíte se na Řezníka nebo jste ho už četli?

Facebook: Reading/cooking with Lucy | Instagram: readingcookingwithlucy | Twitter: readingwithlucy
Follow my blog with Bloglovin

37 komentářů:

  1. A ja nikdy nic za vysvedceni nedostala :-D Ale jinak krasny darecky a hlavne recenzak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem také nikdy nic za vysvědčení nedostala teprve teď :D A děkuji, také se mi knížky líbí. :D

      Vymazat
  2. Krásné kousky, Sladké zapomínání má krásnou obálku, která mě donutila si knihu koupit.
    Škoda, že už nedostanu žádné knihy za vysvědčení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. To mamku také nadchlo ta obálka. A samozřejmě následně anotace. :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné kousky :) Řezník vypadá výborně a z LK mě zaujaly Jít za hlasem svého srdce a Sladké zapomínání, možná se po nich i podívám. Užij si čtení a prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji užiju si čtení a prázdniny, ale jen když nebudu mít brigádu na kterou se vůbec netěším. Řezník je super :D A tyto dvě knihy jsem si říkala, že budete mít vy čtenáři nejraději, protože vypadají tak krásně. :D

      Vymazat
  4. Moc pěkné knížky, díky za tip :) Hezké počtení přeju, Luci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné kousky, není lepší odměny, že? :) Hezké čtení a pěkné prázdniny! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne to opravdu není lepší odměny. Děkuji určitě si prázdniny a čtení užiju, ale jen v ty dny kdy nebudu mít brigádu. :D

      Vymazat
  6. Pěkné knížky. Řezníka už mám skoro tři čtvrtě přečtené a je to fakt dobré:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já jsem na straně padesát a zatím je to super. :)

      Vymazat
  7. Krásné přírůstky, hezké čtení přeji.

    OdpovědětVymazat
  8. Tá posledná vyzerá dobre :) A gratulujem ku koncu roku, uži si prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí všechny, ale je pravda, že ta poslední má nejkrásnější obálku. A děkuji moc určitě si prázdniny užiju. :)

      Vymazat
  9. Ještěže mám LK z ruky. To by bylo utracených korunek :-) Řezníka právě čtu a ....wau.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš ale štěstí nemusíš tolik utrácet. Já jsem teprve na straně padesát. :)

      Vymazat
  10. Pěknými kousky sis udělala radost :)

    OdpovědětVymazat
  11. vy uz mate vyzo dneska? flakaci! :-D knizky pekny, na Reznika taky ted narazim casto. a ty knizky z LK co ukazujes u nas vubec nemaji :(

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné knihy :) Mě nejvíc oslovil Řezník a Jít za hlasem svého srdce. A jinak gratuluji k vysvědčení.

    OdpovědětVymazat
  13. Závidím hlavně řezníka :) Já si také nadělila za zkoušky pár knížek :D
    KATY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řezník je zatím teda super. Každý si musí za něco udělat radost. :D

      Vymazat
  14. Řezníka bych si taky ráda přečetla. :) Přeji pěkné čtení.

    OdpovědětVymazat
  15. Řezník je skvělý :) Zítra budu psát recenzi, tak se na to úplně těším :D
    Chlápek od vedlejšího hrobu je úžasná a vtipná oddechovka :)
    Pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu je. Na tvou recenzi se pak musím juknout. Na Chlápka od vedlejšího hrobu se také moc těším. Vybírala ho mamka takže se mi na 100% bude líbit. :) A děkuji. :)

      Vymazat
  16. Ahoj, chtěla bych se zeptat jestli už jsi Četla knížku sladké zapomínani a jak se ti popřípadě líbila??

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥