Recenze: Dohoda s láskou

30. 8. 2016

Měla jsem tu možnost si vybrat od Mladé fronty nějaký recenzní výtisk. Hned mě zaujala kniha Dohoda s láskou a tak jsem je poprosila o tuto krásnou knihu. Moc jsem se na ni těšila a měla jsem od ní velká očekávání. Pár dní po odeslání e-mailu jsem zjistila, že skoro všichni si vybrali zrovna tuto knihu, jaká náhoda. Je alespoň dobré, že se můžete kouknout na pár dalších recenzí a podle nich se třeba rozhodnout, jestli si knihu máte pořídit. A jak se vůbec Dohoda s láskou líbila mně?

Zoe má celkem skvělí život, je pravda, že neměla takové dětství jako ostatní děti, ale teď se cítí celkem v pohodě. Bohužel se jí lepí smůla na paty a po jednom nepříjemném incidentu, kdy odhalila jednu hroznou věc, dostala padáka z práce. Ocitá se tedy sama v bytě obklopená jídlem a bez práce. Zoe má občas deprese, tudíž se kvůli tomu přejídá a není zas tak hubená jak by chtěla být. Smířila se s tím, že ji každý člověk pomlouvá za zády a tak už to ani moc neřeší. Až do té doby, kdy potká svého souseda.

Trevor je muž, na kterého se lepí ženy jako žvýkačky, není divu, je pohledný a rád mluví. Také miluje jídlo jako každý v rodině Bradfordů. Pracuje u svého strejdy a je majitelem domu se dvěma byty. V jednom bydlí on a ve druhém jeho nájemnice. Rád jí dělá naschvály a od té doby co koupila rohožku před dveře se psy, tak každý den na tu rohožku natahá tunu bláta.

Když se setkají, tak si nejdříve vůbec nepadnou do oka, ale po pár dnech se to mění. Trevor ji nabídne, aby si přivydělala prací pro něj, a také jí nabídne, že se přimluví u strejdy, kde může dělat jako sekretářka. Ona vše přijme a začíná pracovat jak u jeho strýce, tak i pro něho. Zoe a Trevor se setkávají každý den a tak je jasné, že se nějakým způsobem sblíží. Jednou přijde Trevor na jeden plán, který něco změní.

Obálka je skvělá, výborně se k příběhu hodí a nic bych neměnila. Líbí se mi červený název knihy a také styl písma u jména autorky. Nemám nic negativního na obálku. Také je skvělé, že kniha má svou záložku což mám hodně ráda a díky tomu si ode mě zasloužila malé plus navíc. Kniha je řazená do kapitol, které nejsou ani moc dlouhé, což je také super, protože příběh tím rychleji utíká a vy se ani nenadějete a už jste v půlce ne-li na konci.

Celá kniha byla skvělá jediné, co bych příběhu vytkla, bylo několik stránek ke konci, přišlo mi, že autorka to chtěla mít už dopsané, tudíž vše bylo tak nějak hrozně rychlé. Ale to je asi to jediné co bych k příběhu vytkla. Myslela jsem si, že kniha bude trochu o něčem jiném, ale i tak se mi moc líbila a určitě ji doporučím i své mamce, která si knížku sice nepřečte, ale kdyby náhodou měla náladu na čtení, tak určitě musí sáhnout po tomto příběhu. Kniha je tlustá tak akorát má 242 stran, proto je ideální ke chvilce na zahradě s kávou nebo čajem.

Co se týče postav, tak Zoe je opravdu skvělá ženská, se kterou bych si určitě rozuměla a i ráda bych si s ní zašla do nějaké asijské restaurace. Pak je tu Trevor. Nevím, ale mně moc nesedl už od první chvíle, co se v knize ukázal. Za prvé dělá opravdu stupidní naschvály a myslím si, že si neváží lidí, kteří jsou kolem něho. Za druhé nedělá mu žádnou starost, když někoho může zesměšnit nebo si z něj utahovat. A za třetí bych nerada takového člověka někdy potkala. Také jsem hodně doufala, že se nedají dohromady, vím je to hloupost si to myslet, ale já jsem mu nepřála, aby byl s holkou, která by si mohla najít ohleduplnějšího muže.

Shrnutí je asi všem jasné. Knížku určitě doporučuji hlavně lidem, kteří mají rádi romantiku a nevadí jim pár sexuálních scén, což pro mě byla taková příprava na sérii Padesát odstínů šedi, na kterou se chystám. Kvůli posledním několika stranám musím dát o jednu hvězdičku méně, ale i čtyři hvězdičky jsou super. Já si určitě hodlám přečíst první díl této knihy. Nebojte se, knížky na sebe moc nenavazují, jen v pozadí se ten pár v prvním díle v této knize ukazuje, ale moc vám toho neprozradí.

R. L. Mathewsonová, spisovatelka, facebooková slídilka, matka dvou dětí a závislačka na horké čokoládě, žije život naplno. Když zrovna neveze děti do školy, do kroužků nebo domů, vede skupinu čokožroutíků v Lego Klubu, moderuje pořad The Highway na rozhlasové stanici XM, píše, rediguje, vaří, uklízí, a navíc kouká na filmy na Netflixu.


Děkuji moc nakladatelství Mladá fronta za poskytnutí recenzního výtisku.
Knížku si můžete koupit zde.



Originální název: Perfection
Počet stran: 242
Přeložila: Martina Vondráčková
Nakladatelství: Mladá fronta
Rok vydání: 2016

5 komentářů:

  1. Veľmi pekná recenzia a prekrásne fotky! :-) Ďakujem pekne za tip na večerné čítanie. Maj sa krásne. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase moc děkuji za krásnou pochvalu. A také se měj krásně. :)

      Vymazat
  2. Super recenze! Knížka mě zaujala a mrknu po ní v knihkupectví :) Díky za tip! A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Hodně si toho vážím a vítej v naší rodince :). Jsem moc ráda, že tě kniha zaujala a že se po ni mrkneš. Já zase mrknu na ten tvůj blog. :D

      Vymazat
  3. Tu bych si ráda objednala příště. Jak se ti zatím líbí. :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥