UNBOXING #27 (který mě velice překvapil)


Přeji krásný státní svátek. Doufám, že si ho plně užíváte a trávíte ho s knihou v ruce. Já právě jedu s rodinou na Šumavu kde se zdržíme až do neděle. Jsem hodně zvědavá, jak se mi na Šumavě bude líbit, protože jsem tam byla pouze jako malá a to si moc nepamatuji.
No ale zpátky k dnešnímu článku. Před nějakou dobou mi přišel e-mail ohledně nové spolupráce s Presco group. Tento e-mail mě mile překvapil, protože se jedná o firmu, která prodává krásné bloky, diáře apod. také prodává nově dětské knihy. Říkala jsem si proč to nepřijmout a po dlouhé době si přečíst nějakou knihu s krásnými ilustracemi.


Byl to takový obří balík.


Kuk co tam asi bude.


Tak tohle všechno se v balíčku skrývalo. Co mě překvapilo, byl vzkaz, který byl ručně napsaný. No neskutečné nikdy jsem od žádné spolupráce vzkaz ručně napsaný nedostala a tak mě to mile potěšilo. Také musím hodně pochválit krásné písmo.


A pojďme se detailně kouknout, co v balíčku je. Jako první tu byla zabalená placka, kterou jsem si musela dát na nástěnku.


Další tu byl krásný linkovaný bloček, který je speciální v tom, že ob asi deset, dvacet stránek je dvoustrana, kde je antistresová omalovánka, což mi přijde jako skvělý nápad. Já bloček už používám na recenze knih a na různé přehledy ohledně blogu, článků a knih, které si chci přečíst nebo jsem přečetla.



Další na mě vykoukla tato krásně ilustrovaná knížka Psi nebaletí. Nemám slov prostě nádherné obrázky, na které je radost se podívat.


A jako hlavní knížka je tato, která byla krásně (luxusně) zabalená.



Otolína a žlutá kočka je nádherná kniha s krásnou obálkou a samozřejmě, že i uvnitř je to krásné. Knížka je pro trochu starší děti než předchozí, ale i tak je tam hodně krásných obrázků. Moc se těším na čtení obou knížek a věřím, že mě nezklamou.
Ještě jednou moc děkuji Presco group za krásný balíček.


Co říkáte na tyto krásné knihy? 

Share This Article:

KOMENTÁŘE

28 comments :

  1. Moc krásný balíček, nefivím se, že ti udělal radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Hodně velkou radost mi udělal. :D

      Vymazat
  2. Takova spoluprace musi byt sen. Ja mam moc rada detske knizky, hlavne kdyz jsou prave ilustrovane. Tak at se ti pekne cte :) a uzij si Sumavu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Šumavu si hodně užíváme :D
      Ilustrované dětské knihy jsou nejhezčí. :)

      Vymazat
  3. Nádherný balíček! Knížky jsou opravdu nádherné a bloček také :-).
    Užij si to na Šumavě a krásné volno! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Na Šumavě si to hodně užíváme :)
      Nádherný balíček to opravdu je (byl) a měla jsem z něho nezkutečnou radost. Jak nějaké dítě u vánočního stromečku, když rozbaluje dárky. :D

      Vymazat
  4. Paráda :) Šumava je krásná, užij si to tam! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Hodně si to tu užíváme Šumava je opravdu nádherná. :)

      Vymazat
  5. Nádherný balíček :) Ta knížka vypadá suprově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že je parádní mně se také hodně líbí. :)

      Vymazat
  6. Krásný balíček a ty ilustrace jsou kouzelné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Koukam, ze vetsina sla po Otoline :-) Ja si vzala kucharku... A priste asi zkusim omalovanky, protoze ty taky vypadaji zajimave :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to opravdu šla :D
      Já kuchařek mám hodně možná také zkusím pak ty omalovánky. :D

      Vymazat
  8. Jedna krajšia než druhá. ♥ Psi nebaletí ma okamžite zaujalo, pretože, no..proste psíky! ♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo pejsci. A ty ilustrace malované jsou hodně krásné. :D

      Vymazat
  9. Nádherný balíček :) Moc se mi líbí ilustrace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím opravdu krásný balíček nic takového jsem nečekala. A dárečky parádní. Ilustrace o nich ani nemluvím jsou dokonalé. :D

      Vymazat
  10. Knížky vypadají nádherně, přeji příjemné počtení.
    P.S. Skvělý nápad se píše s tvrdým Y :(

    OdpovědětVymazat
  11. Nááádherný balíček! Ty ilustrace jsou opravdu krásné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Krásný balíček a nádherné Ilustrace. :D

      Vymazat
  12. Tak to je opravdu nádherný balíček! :))

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Balíček, který vykouzlí velký úsměv na tváři. :)

      Vymazat
  13. Nádherný balíček. :) A užij si Šumavu. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář určitě si ho přečtu a odpovím na něj. Určitě také přidej odkaz na svůj blog. Nezapomeň zaškrtnout políčko chci zasílat oznámení, aby ti neunikla má odpověď. A měj se krásně. :)