LEDNOVÉ ČTENÍ 2017

6. 2. 2017

Nedávno začal nový rok a teď tu máme už konec prvního měsíce. Nezdá se vám, že to nějak rychle utíká než kdy jindy?  Mně jo.
Leden byl opravdu výborný měsíc, přečetla jsem čtyři knihy a jednu knížku jsem rozečetla, kterou uvidíte ale až příští měsíc. Zdá se mi, že všechny knihy, tedy až na jednu, tak se mi líbily a nehorázně jsem se do nich začetla. A o jakých knihách tu vůbec píši?


Sůl moře - recenze

Sůl moře jsem dostala jako jeden z mnoha knižních dárků k vánocům. Už hodně dlouho jsem si ji přála a nakonec jsem se do ní začetla hned po vánocích a rozhodně jsem chybu neudělala. Hrozně ráda bych ji všem doporučila, ale je mi jasné, že ne každému by se tento příběh líbil. Určitě se pro více detailů a mích pocitů podívejte na recenzi (odkaz malinko nahoře). Hodnocení: 5/5


Nedej se

Nehorázné zklamání. Čekala jsem od této knihy o hodně víc, než jsem dostala. Recenzi nemám v plánu psát, protože by tam bylo spoustu negativních věcí a hlavně by byla až příliš krátká. Ráda bych napsala, že ji nikomu nedoporučuji, ale tak zlá nejsem. Jen ji zkuste a snad budete patřit mezi skupinu lidí, kterým se knížka líbila. Určitě ji znovu číst nebudu a ani si v dohledné době neplánuji koupit další knihu od této autorky. Hodnocení: 2/5


Ostrov lhářů

Po zklamání jsem chtěla nějakou knihu, o které vím, že se všem líbila a všechny neskutečně dostala. Moc toho prozrazovat nebudu, jelikož bude recenze, ale mohu vám říct, že jsem byla neskutečně překvapená a ten konec mě dostal. Opravdu jsem nic takového nečekala a čtení jsem si užívala. Těšte se na recenzi! Hodnocení: 5/5


Krásná katastrofa

Knížka, kterou jsem měla v knihovničce už hodně dlouho, ale teprve v lednu jsem si na ni udělala čas. Neskutečně jsem na sebe naštvaná, protože si říkám, proč jsem ji nezačala číst dřív? Úplně nádherná romantika, která mě neskutečně bavila, a příběh se četl neskutečně svižně. Také se těšte na recenzi, kterou jsem už chtěla vydat, ale nakonec to nějak nedopadlo a budete si muset několik dní počkat. Určitě doporučuji lidem, kteří milují romantiku. Hodnocení: 5/5


Jaké knihy jste přečetli vy? Četli jste některou ze zmíněných knih?

14 komentářů:

  1. Utíká to strašně. Pěkné kousky, ať je takhle povedený i únor. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že únor bude ještě lepší, tak snad se to povede. :D

      Vymazat
  2. Moc hezké skóre i fotky, Lucí. Četla jsem Sůl moře, která se mi líbila hodně, ale přeci jen jsem pár much našla, brzy taky budu publikovat recenzi :)
    Ať se čtenářsky daří i v únoru, měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za pochvalu Hani. Vždy mi to nehorázně udělá radost. :)
      Recenzi si tedy rozhodně nesmím nechat ujít. Také se měj krásně. :)

      Vymazat
  3. Taky mi to tak rychle utíká, což mě dost děsí, protože se blíží maturita :(
    Jinak žádnou výše zmíněnou knihu jsem nečetla, ale na Sůl moře se chystám (snad někdy). Jinak máš moc hezké fotky :)
    Já jsem přečetla knihy jen dvě, na blogu se můžeš podívat které a proč jich bylo tak málo (měla jsem totiž také zklamání...)
    (http://www.katiehoral.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě maturita a mně závěrečky. :D

      Sůl moře si určitě přečti. Dokonalá kniha, kterou by měl každý zkusit. Také mockrát děkuji za pochvalu ohledně fotek hodně si toho vážím a neskutečně mi to dělá radost, takže moc děkuji ještě jednou. :D
      Určitě si článek přečtu. :)

      Vymazat
  4. Nalákala jsi mě na ostrov lhářů! Nedej se mě vůbec neláká ale chci si přečíst fangirl. Eleanor & Park bylo takové oddechové ... :)
    Měj krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostrov lhářů je pecka. Rozhodně musíš tuto knížku zkusit a věřím, že se ti bude líbit. :)
      Nedej se byla hrozná kniha a hodně mě to odradilo od čtení jiných knížek od této autorky. :(
      Jinak měj také krásný večer. :D

      Vymazat
  5. Moc krásné fotky!!

    A leden utekl opravdu rychle, i když velkou míru přikládám tomu, že jsem ho skoro celý proseděla nad učením (zkouškové, fňuk). Taky jsem díky tomu moc nepřečetla, ale o tom zas jindy :D

    Připadám si zvláštně, ale od Ruty jsem zkoušela V šedých tónech a Potrhaná křídla (?? Teď si nejsem úplně jistá, jestli se to tak jmenuje :D) a obě dvě knížky mě zklamaly, takže na Sůl moře se (zatím) nechystám. Podobně to mám i s Nedej se! i když jsem od autorky četla i Eleonor i Fangirl. Z Ostrava lhářů mám podobné pocity, byla to neskutečná jízda s ještě neskutečnějším koncem! A na Katastrofu se taky chystám už dlouho, tak snad brzo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu. Hodně si toho vážím a děláte mi všichni radost. :D

      No mě to čeká v květnu. Jsem v posledním ročníku na střední, tak to bude makačka, ale teď si hodlám všechna volna užít naplno. :D

      Mě se V šedých tónech hodně líbilo a taktéž Sůl moře. Snad to tak budu mít u třetí knihy od Ruty, když mě ani jednou nezklamala. Nedej se byla hodně nepovedená knížka si myslím a hodně mě to odrazuje od koupi dalších knih od této autorky. :(
      Krásná katastrofa byla nádherná romantika. Kluk rebel a holka, která je šprtka. Co víc si přát. :D

      Měj se krásně. :)

      Vymazat
  6. Sůl moře je krásná knížka, jako i dvě předešlé od Ruty. Co člověk, to názor :-)

    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá na jedinou knížku, kterou jsem od ní ještě nečetla (Potrhaná křídla) snad mě nezklame, ale věřím, že určitě ne. Dvě knihy byly naprosté pecky, tak tato bude také a už se těším, až vydá další svoji knížku. :)
      Měj se krásně. :)

      Vymazat
  7. 4 knihy přečtené, 2 dočtené a 1 rozečtená - za mě dobrý, myslím :) Stále čekám, až mě chytne nálada na tu Sůl moře - nechci to uspěchat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je opravdu skvělá statistika. Snad tě chytne nálada na Sůl moře co nejdříve. Měj se krásně. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥