Co právě čtu: Láska podle Shakespeara - Sen noci univerzitní

25. 3. 2017


Dnes je tedy opravdu hodně vydařené počasí. I když já mám radši podzim a zimu, ale to sluníčko mi už chybělo. Kdyby bylo pět stupňů a sluníčko, tak budu nejšťastnější.
Vím, že už skoro deset dní nebyl článek, ale jsem poslední rok na střední a musím se hodně učit. Knížky si ale zatím nezakážu, protože bez nich by to nebylo ono.

Ale zpátky k dnešnímu článku. Měla jsem náladu napsat článek o tom, co právě čtu a tak jsem si sedla a píšu. Konečně jsem se dostala k poslednímu dílu Shakespeara a nemám slov. Je to naprostá pecka a pro mě je knížka jak dělaná, romantika a zakázaná láska to je nejlepší. Čtení jde hodně rychle, tak i když jsem teprve na začátku, tak věřím, že v pondělí už budu číst další novou knížku.
Rozhodně už teď mohu doporučit celou sérii všem romantickým duším na této planetě. O tyto knížky nemůžete přijít.

Anotace k prvnímu dílu: „Milovat, či nemilovat svou studentku, to je, oč tu běží...“
I v 21. století může na univerzitě vzkvétat zakázaná láska jako ze Shakespearova dramatu
Aubrey Priceové začíná poslední semestr jejího bakalářského studia na torontské univerzitě. Zdá se, že už brzy v poklidu dokončí svá studia Shakespearových děl. Pak se ale na katedře objeví nový asistent Daniel a Aubrey se do něj zamiluje. Ani jemu není chytrá, vtipná a nezávislá dívka lhostejná. Ale je tu přísný zákaz vztahů mezi učitelem a studentkou na univerzitě, fakt, že je Daniel děkanovým synem, a také jeho temné tajemství z minulosti…

Snad se vám článek líbil a v dohledné době plánuji napsat hromadnou jednu recenzi na všechny tyto díly, tak se těšte, jelikož tam toho prozradím více. Užijte si krásný den.


A jaké počasí máte rádi vy? Co čtete zrovna za knížku a máte v plánu si pořídit tuto sérii?

9 komentářů:

  1. Ja milujem dazdive počasie. Ale slniečko raz za čas poteší. Keď je daždivo a sedím s knihou, čajom a sušienkami pod dekou, tak som najspokojnejšia. Popravde som ešte ani nepočula o tomto diele :) ja práve čítam Harryho Pottera 7čku a neviem čo si počnem so životom keď túto seriu dočítam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Máme to stejně. :)
      Harryho Pottera budu číst v ilustrované formě, tak jsem zvědavá, protože jsem nikdy Harryho nečetla a filmy mě moc nenadchly, tak uvidíme. :D

      Vymazat
  2. Já ty knihy tak moc chci !!!! Počasí je opravdu krásné, vůbec se netěším na ty vedra takže si ho užívám jak moc můžu :) Já teď mám Revizora do školy ale jinak se vrhnu na jsou světla která nevidíme :)
    Užij si krásné čtení <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chci Jsou světla která nevidíme!!!
      Počasí (hlavně to dnešní sluníčko a chladný vítr) si užívám. Za týden odjíždím do Itálie a tam mají dvacet stupňů, to asi nepřežiju. :)

      Vymazat
  3. Už mnohokrát jsem se na ni (a ty ostatní) koukala v knihkupectví! :) A pořád jsem se neuměla rozhodnout, jestli ano nebo ne. No už jsem se rozhodla -ano! Díky! :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji a doufám že se ti budou knížky líbit. Jsou výborné a máš se na co těšit. :) Měj se krásně. :)

      Vymazat
  4. interested post :)
    follow for follow?:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Sen noci univerzitni? Vazne? :D Ale jsi z nich tak nadsena ze o nich popremyslim :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥