ÚNOROVÉ ČTENÍ 2017

12. 3. 2017

Únor nám před dvanácti dny skončil a mně nezbývá nic jiného, než konečně sepsat jaké knihy jsem za únor přečetla. Zase jich není moc, ale jedno plus tam je, moje předsevzetí přečíst čtyři a více knih za měsíc se zatím daří, za což jsem velice ráda.
Za únor jsem tedy přečetla zase čtyři knížky. Tak a jdeme se podívat, jaké kousky to tento měsíc byly.


Koho miluješ

Velice krásná knížka dvou lidí, kteří se v průběhu života střetávají a vždy si myslí, že tentokrát se už nikdy nepotkají, ale opak je pravdou. Moc jsem si čtení užila. Oddechová romantická knížka, která se četla velice dobře a já jen čekala, jak vše dopadne. Bohužel to nemělo tu jiskru, přišlo mi, že tam něco chybí, něco čím to bude ještě lepší, a proto jsem ubrala jednu hvězdičku. Jako oddechový román na pár večerů je to skvělá volba. Nic velkého ale od toho nečekejte. Hodnocení: 4/5


Psí poslání

Tato knížka mě velice překvapila. Jelikož díky traumatu z dětství moc nemusím psy a spíš se jich bojím, tak jsem nečekala, že mě nějaká knížka o psech tak nadchne jako tato. Šla jsem do toho s tím, že si přečtu nějakou oddechovou knížku, kterou po přečtení zaklapnu a po pár dnech na ni ani nepomyslím. Vše bylo úplně jinak, od první stránky jsem se do příběhu ponořila a nechtěla jsem knížku vůbec odložit. Nádherné zpracování celého příběhu, u kterého jsem musela použít kapesníky. Proto hodnocení dávám takové, jaké vidíte. Nádherná knížka, kterou si každý zamiluje i člověk, který se bojí psů. Hodnocení: 5/5


Griša: Světlo a stíny - recenze

Tady se moc rozepisovat nebudu, protože jsem psala recenzi, kterou si můžete přečíst. Tato knížka byla pro mě nic moc, ale stejně jsem jí dala plný počet, protože vím, že to bylo převážně mou chybou, že se mi to moc nelíbilo. Kdybych to četla v jiném období, tak by to bylo určitě lepší. Jestli máte rádi fantasy, tak by asi tato kniha měla být právě u vás. Hodnocení: 5/5


Skryto v Paříži


NÁDHERNÁ, NÁDHERNÁ KNÍŽKA O PAŘÍŽI. Bylo to tak neskutečně krásné čtení, které jsem si hodně užívala hlavně s kávou nebo výborným skořicovým čajem. Knížky o Paříži mám neskutečně ráda a tahle se výborně povedla. V knize je přátelství, láska ale i nějaké zvraty, které je potřeba vyřešit. Do toho ještě nádherná Paříž a různé kavárničky. Pro mě ideální čtení. Hodnocení: 5/5


Jaké knihy jste přečetli vy? Četli jste některou ze zmíněných knih?

22 komentářů:

  1. Já se vždycky nemůžu vynadívat na Tvé fotky. Moc se mi líbí, jsou pro mě velkou inspirací při pokusech o mé fotky, které zatím nevypadají bůh ví jak :-)
    Z tvých knih jsem četla jen Psi poslání, které jsem přečetla nedávno a souhlasím s Tebou, naprosto úžasný příběh u kterého jsem brečela jako želva :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš jakou jsi mi udělala nehoráznou radost. Moc si toho vážím, že se ti fotky líbí. :)
      Psí poslání bylo opravdu skvělé. Jsem zvědavá na to filmové zpracování. :D

      Vymazat
  2. Jedine nad cim uvazuji je Grisa... :-) Ostatni mi nic nerika...

    OdpovědětVymazat
  3. Koho miluješ a Psí poslání mám doma a jen co dočtu knížky k maturitě a všechny maturitní otázky apod. tak se na ně vrhnu a moc se na ně těším.

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ti budou líbit. Já bych si měla k závěrečkám také přečíst otázky, ale nějak to pořád nejde. :D

      Vymazat
  4. Sakra, sakra jsem po zadu :D Chci knihu o Pařížiiii!! <3 Psí poslání zatím v plánu nemám číst, bojím se toho :( a taky jsem bála psů, když mě jeden ve Vietnamu hriznul :D Miluju tvojí lucerničku asi ti jí ukradnu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jediné co ti mohu říct je toto: KUP SI JI JE BOŽÍÍÍÍÍ. :D
      Na mě pořád psy skáčou a jako menší mě jeden kousl. Pořád to vidím před očima.
      Moji novou lucerničku zbožňuji! Neukradneš ji střežím ji jako ostříž. A nedám ji nikomu!!!! :D

      Vymazat
  5. Psí poslání na mě čeká. Moc krásné fotografie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se ti líbí. :)
      Doufám, že se ti bude líbit tak jako mně. :)

      Vymazat
  6. Moc pěkné kousky :) Grišu jsem právě dočetla a líbila se mi :) Čekala jsem hodně a moje očekávání splnila :) A na Psí poslání se určitě také chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to opravdu krásné kousky. :)
      Jsem teda ráda, že se ti Griša líbila a snad se ti bude líbit i Psí poslání. :)

      Vymazat
  7. Krásné fotky a parádní čtenářské skóre, navíc povedený výběr titulů :) Máš za sebou knižně krásný únor, myslím si :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásnou pochvalu za fotky. Vy všichni jste prostě úžasní. Moc si toho vážím, ale to asi víš. :)
      Já si také myslím že se únor povedl a doufám, že minimálně čtyři knížky přečtu i tento měsíc. Mám na kontě teprve dvě, tak uvidím. Měj se krásně. :D

      Vymazat
  8. Psí poslání bych si také chtěla přečíst jelikož na něj slyším hodně chvály, tak snad se k ní brzy dostanu:))
    Jinak nečetla jsem ani jednu ze zmíněných knih a přečetla jsem tenhle měsíc tedy jen 3 knihy, ale za to jedna měla skoro 600 stránek, tak to je taková "náhrada" za čtvrtou knihu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad si ji přečteš co nejdříve. Šest set stránek panejo už dlouho jsem nečetla žádnou takovou tlustou knihu. :)

      Vymazat
  9. Musím se ti přiznat, že jsem čekala, co řekneš na Skryto v Paříži. Knížka mě hodně zaujala a když teďka vidím tvoje hodnocení, tak mi asi nezbde nic jinýho, než si ji fakt koupit. :D Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač. Doufám, že se ti bude líbit stejně jako mně. :D

      Vymazat
  10. Podle hodnocení jsi četla samé dobré knihy. Nečetla jsem žádnou ze zmíněných knih a možná mě láká Griša. Ale těch knih je tolik! :D
    Jinak jako obvykle máš moc hezké fotky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za pochvalu. Mám z toho obrovitánskou radost. :D
      Tak to doufám, že tě Griša nadchne. :)

      Vymazat
  11. Máš nádherné fotky :)
    O Psím poslání už jsem hodně slyšela, takže si ho asi taky přečtu.

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za pochvalu. Hodně si toho vážím. :)
      Psí poslání si rozhodně přečti je to výborná knížka. Jsem zvědavá na film. Měj se krásně. :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥