Vendeta - Catherine Doyle

11. 8. 2017


Tak tato kniha mě dostala svou anotací. Přesně takovéto knihy miluji. Knihu jsem dostala, jako recenzní výtisk od Baronetu za což jsem moc vděčná, jelikož nebýt jich, tak bych asi ani tuto knížku nezahlédla. A už teď jsem hodně zvědavá na další díly, které nutně potřebuji!!! Tato knížka byla výborná a rozhodně tento díl nečtu naposled.

Sofie (celým jménem Persefona) je obyčejná dívka, které bude za pár týdnů sedmnáct let a půjde do čtvrtého ročníku střední školy. O letních prázdninách pracuje v Gracewellovu bistru jako záskok za jejího tatínka, který je zavřený ve vězení. O Sofii se nestará jen její mamka, ale strýc Jack (neschopný manažer bistra a tatínkův bratr). Má také svou nejlepší kamarádku Millie, která jediná ji nezavrhla kvůli tomu, co provedl její táta a kvůli čemu je momentálně za mřížemi. Jelikož jsou letní prázdniny, tak Sofie nedělá nic jiného, než že chodí do práce a vůbec si neužívá pravé prázdniny. Ale v jeden den se vše změní.

Když se dozví, že poblíž jejího domu v ulici Lockwood Avenue se do jednoho několika let starého opuštěného domu, kterému se říkalo Priestlyho dům nastěhovala jedna Italská rodina s pěti chlapci, se začínají dít podivné věci. A jak to tak bývá, Sofie se do jednoho z chlapců zakouká a tím se dostává blíž a blíž nějakému tajemství, které mělo být nadobro pod pokličkou. Jaké tajemství skrývají? A proč jsou všichni tak jiní? Proč jeden z nich chodí s nožem u pasu?



VENDETA


CATHERINE DOYLE


Počet stran: 318


Baronet, 2017



Teď nesnáším, že musím do října čekat na další díl a v listopadu by měl vyjít i ten třetí. Co si počnu??? Tak skvělé čtení to bylo. Už dlouho se mi nestalo, že bych celý den četla, jen abych věděla, jak to konečně dopadne a tím se potvrzuje, že tato kniha byla pro mě na míru dělaná. Bohužel obálka mě hodně zklamala, i když je to originální přebal. Je to škoda, alespoň kdyby tam nedávali ty fotografie těch dvou. Určitě bych si představovala i jinou obálku, která by více uchvátila.

Alespoň mohu říct, že jsem si knihu nevybrala jen kvůli obálce, ale kvůli skvělé anotaci (rozhodně se i vy koukněte na originální anotaci). Neskutečně se mi všechny postavy líbily a rozhodně se nemohu dočkat dalších dílů, jelikož věřím, že se tam bude dít něco skvělého a zase to budu číst v kuse a neodtrhnu se od toho. Moc se mi zamlouvalo, že kapitoly nebyly ani příliš krátké ani naopak dlouhé byly tak akorát a všechno se skvěle četlo.
U některých scén jsem si říkala: „Ó, můj bože, to snad ne!“. Hodně scén mě překvapilo, jelikož jsem netušila, že se zrovna tohle stane. Bohužel jsem některé scény i předpokládala, ale neubralo to na hodnocení.

Knížka se mi neskutečně líbila a jak jsem psala nahoře, tak už dlouho se mi nestalo, že bych u nějaké knihy strávila celý den, jen abych věděla, jak to nakonec dopadne. Už jsem si také četla anotaci k druhému dílu, který vyjde v říjnu a jsem na něj neskutečně zvědavá. Doufám, že mě vtáhne do děje jako tento. Rozhodně nakladatelství Baronet neudělalo chybu, když tuto knihu vydali. Myslím, že bude mít hodně spokojených čtenářů. Rozhodně doporučuji, každý z vás si tu něco najde.



Mockrát děkuji Baronetu za poskytnutí tohoto recenzního výtisku. Vůbec jsem netušila, že to bude tak dobré a moc se těším na další díly.

Knížku si můžete koupit zde.

Výsledek obrázku pro baronet nakladatelství

4 komentáře:

  1. Už jí mám na wishlistu, zní to pekelně dobře, ale musela bych očividně žít bohatý mafiánský rodině, abych na všechny knihy, co chci měla :-D
    Pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já bych v té mafiánské rodině také musela žít a nebo bych měla vykrást banku. :D

      Vymazat
  2. Moc hezká recenze a fotky .) Kniha mě lákala už podle anotace a obálky a díky tvé recenzi mě teď láká ještě více :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že jsem tě nalákala. A také si neskutečně cením toho, že se ti líbí mé fotky a celá recenze. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥