Nové knihy za Září 2017 #1

11. 9. 2017


Konečně jsem si nastavila tuto rubriku tak, aby mi vyhovovala a nebylo tu zbytečně moc knih. Dnes se podíváme na první várku nových knih (i když je pravda, že doma mám těch nových knih za Září více, ale to dám zase do dalšího článku, aby nebyl zas tak dlouhý a abyste se měli na co těšit). Dnes to bude várka knih pěti knih, které jsem si koupila v knihkupectví Neoluxor. A hlavně v sekci knižní klub (já jsem prostě přes ty slevy).

Dvůr mlhy a hněvu - Sarah J. Maas
Počet stran: 657
Vydáno: 2017, CooBoo

Jako první tu mám knihu, kterou zrovna čtu a nemohu se od ní odtrhnout. Je pravda, že je to pořádná cihla, ale opravdu vám mizí stránky pod rukama a ani se nestačíte divit jak rychle. První díl Dvůr trnů a růží se mi neskutečně líbil a také jsem říkala, že žádný z dalších dílů nebude lepší, ale ejhle opak je pravdou. Sarah si tak neskutečně hraje s celým příběhem, až si říkám, že vůbec nemohu předpovídat, jak to skončí, protože už na začátku mě autorka překvapila, co se tam událo a já se jen těším, jak to dopadne. Bohužel na co se netěším, je to až se dostanu na konec tohoto dílu a budu muset čekat na další díl, který by měl být i poslední. Ale i naopak se netěším na okamžik, kdy budu mít tuto sérii přečtenou, jelikož nechci, aby to skončilo. Určitě tuto sérii doporučuji je to má nejoblíbenější fantasy, kterou jsem kdy četla.


Návrat na vinici - Kristan Higgins
Počet stran: 383
Vydáno: 2016, Ikar

Jako vždy musela nějakou knihu najít i mamka a strčit ji nenápadně do štosu knih, které jsem si odnesla k pokladně. Ale aspoň, že mamce důvěřuji a ona zná můj vkus a nikdy se ve výběru nespletla, tak mi to ani nevadilo, že jsem zaplatila za knihu, o které jsem nic nevěděla. A ještě bylo lepší, že to bylo právě v sekci pro členy knižního klubu, tudíž se na to vztahovala sleva, tudíž méně zaplacených peněz. Je to klasická krásná romantika od autorky od které mám doma její knihu Dokonalá partie, kterou jsem dostala k narozeninám a na kterou se rozhodně chystám co nejdřív. Jsem zvědavá, jak se mi to bude líbit.


Možná jednou - Colleen Hoover
Počet stran: 392
Vydáno: 2017, Yoli

Do Neoluxoru jsem šla hlavně z toho důvodu, že je tam akce 1+1 na knihy od Yoli. Já jsem se toho ihned musela chytit a odnést si dvě knihy za cenu jedné. Jako první jsem šla pro tuto knihu s tím, že právě tu jsem chtěla mít a v knihkupectví se rozhodnu, jakou si odnesu jako tu druhou. Možná jednou obletěla celý bookstagram. Všichni ji četli a byly z toho uchvácení, jen já jsem opožděná a ještě jsem ji nečetla. To se ale muselo napravit. Colleen je má nejoblíbenější autorka YA románů a asi se jí zatím nikdo v tomto žánru nevyrovná. Já ji hodlám přečíst ještě tento měsíc, protože se na ni neskutečně těším a jsem zvědavá, jestli předčí knihu Život jedna báseň, která je moje nejoblíbenější od této autorky. Jsem na ni opravdu zvědavá.


Tisíc polibků - Tillie Cole
Počet stran: 352
Vydáno: 2017, Yoli

Když jsem si vybírala, jaká by měla být druhá kniha, abych dostala slevu 1+1 a měla jednu z nich zdarma, tak jsem hodně přemýšlela, jaká za to stojí. Yoli mám neskutečně ráda a tak byl výběr v celku hodně velký problém, ale když jsem tam viděla tuto knihu, tak jsem si řekla: všichni tuto knihu také četli a hodně u ní brečeli, jak dojemné to bylo. Tak jsem si ji vzala s tím, že já budu brečet také od začátku do konce a hlavně jsem zvědavá, co se tam stane tak nešťastného, že všichni z toho byli totálně odvaření. Jsem i na tuto knihu zvědavá a hodlám ji přečíst co nejdříve, abych si konečně mohla na ni udělat svůj vlastní názor.


Prokletý rod Palmisanů - Rafel Nadal
Počet stran: 320
Vydáno: 2017, Knižní klub

I tuto knihu vybrala mamka, ale s tím že já jsem si předem přečetla anotaci, jelikož si mamka nebyla stoprocentně jistá, jestli se mi to bude líbit. Po dočtení anotace, jsem řekla: No tu určitě musím mít a rozhodně si ji musím přečíst, protože je z období druhé světové války (a o tomto období neskutečně ráda čtu). Vůbec jsem knihu ani od vidění nikdy neviděla na žádných reklamních plakátech apod... a ani jsem nečetla žádnou recenzi na tuto knihu, tak jsem na ni pořádně zvědavá, jelikož víme, jak to chodí, když má kniha nálepku Světový bestseller. Já to většinou mám tak, že ty knihy s touto nálepkou stojí za velké kulové. Jo a ještě jedna divná věc. Autora pořád musím číst jako: Rafael Nadal (nikdy ho nepřečtu správně).



Četli jste nějakou knihu z tohoto článku nebo si nějaké chcete teprve pořídit? A jaké nejnovější knihy jste si koupily vy?

12 komentářů:

  1. Jsem zvědavá co řekneš na knihu Tisíc polibků, je pravda, že to co se tam stane, jsem opravdu nečekala a zasáhlo mě to - začátek knihy a konec byl úžasný, ale ten prostředek.... prostředek mě naprosto nudou otrávil. Nechci nic konkrétního říkat, proto jsme tedy zvědavá jak se ti knížka bude líbit a snad se k ní brzy dostaneš :)

    Měj se hezky! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se k ní musím brzy dostat. Tak to jsem zvědavá jestli mě prostředek také nebude nudit, teď se bojím co tam tak nudného bude. :)
      Měj se krásně. :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné nové kousky :) Tisíc polibků jsem si právě společně s Možná jednou koupila v YOLI akci také :) Přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Také přeji krásné čtení. Měj se krásně. :)

      Vymazat
  3. Dvůr mlhy a hněvu také mám, ale musím nejdřív přečíst první díl. :) Moc pěkné přírůstky :) Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš na co těšit! A druhý díl?? Je naprosto geniální. Nemohu se od něj odtrhnout. :)
      Měj se krásně. :)

      Vymazat
  4. Super knihy, na tisíc polibků se taky chystám, tak uvidíme :-) Ovšem dvůr mě asi neláká, první díl mi přišel poměrně nudný, tak se mi moc nechce trávit čas nad druhým dílem, zvlášť, když má tolik stran a místo knihy spíše připomíná kostku :-D Tobě ale přeju, ať se knihy líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) Druhý díl Dvoru je vážně skvělí, ale chápu, že se ti série nezalíbila. Mám to stejně u spoustu knih lidem se ohromně líbí, ale já bych je nejraději prodala dál. :)
      Měj se krásně a děkuji za komentář. :)

      Vymazat
  5. počula som iba o jednej z knižiek, ale zaujali ma všetky, hlavne tá prvá :) super článok, milujem takéto tipy ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji. To jsem hodně ráda, že se ti článek líbí. Měj se krásně a moc děkuji za komentář! :)

      Vymazat
  6. Moc hezké knihy. Nejvíc mě zaujala poslední kniha. O druhé světové válce taky moc ráda čtu, takže se po ni určitě podívám. A mimochodem autorovo jméno jsem taky přečetla špatně :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň, že nejsem jediná :D
      Určitě se po ní koukni. Snad se nám bude líbit. Moc děkuji za komentář a měj se krásně! :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥