Po tvém boku - Kasie West

4. 10. 2017


Jako první mě u této knihy nadchla ta zimní obálka a následně skvělá anotace, která slibovala krásný romantický příběh s různými zvraty a podobně. Přesně ten typ příběhu, na který jsem měla zrovna chuť. Když mi knížka přišla, tak jsem se nemohla odtrhnout od nádherné obálky, která byla ještě lepší než na obrázku a hned jsem se do ní musela pustit. Nakonec jsem ji přečetla za dva dny a bylo to naprosto krásné romantické čtení.

Autumn chodí na univerzitu a žije normální univerzitní život. Líbí se jí jeden kluk a hodlá mu to konečně říct, ale vše se z minuty na minutu změní.
V pátek večer se jejich celá parta vydává do knihovny, aby pracovaly na jednom úkolu, který mají brzy odevzdat a z knihovny rovnou pojedou společně na chatu užít si víkend. Když už všichni jsou v autech, tak si potřebuje Autumn dojít na toaletu. Vše tam nechá a rychle se rozeběhne zpátky do knihovny. Ale když se vrací, tak zjišťuje, že se knihovna zavřela a nejdou otevřít dveře a ani přivolat pomoc. Je bezradná jelikož má jen to co si vzala na sebe a zbytek nechala u kamaráda v autě.

Ten ale bohužel neví, že měla jet s ním. Celou dobu si myslel, že jede s její nejlepší kamarádkou a opak si myslela i o na, tudíž na ni nakonec ani nikdo nečeká a všichni vyrazili, směr chalupa. Co si teď Autumn ale počne bez ničeho v knihovně, kde je neskutečná zima.

Po pár hodinách narazí na kluka, který měl v plánu tu záměrně zůstat, aby nemusel jít domů. Autumn si nejdříve myslí, že je to nějaký zloděj, který se sem vkradl, ale nakonec ho poznává. Je to kluk z její školy, který se jmenuje Dax a mluví se o něm, že prý někoho zmlátil, ale nikdo nezná pravdu, jelikož se s nikým nebaví. Autumn si od něj nechává odstup, ale nakonec tím jak v knihovně jsou delší a delší dobu, tak se mezi nimi něco změní…

Tato kniha mě bavila a to hodně. Jelikož u mě nastalo tou dobou období, kdy jsem měla chuť na nějakou romantiku, tak jsem byla moc ráda, že mi zrovna přišla a já jsem se do ní mohla s úsměvem vrhnout. Od autorky u nás pár knih vyšlo, ale já jsem si teprve teď přečetla jednu z nich a musím říct, že se rozhodně pustím i do dalších knih Kasie West. Rozhodně to není čtení pro lidi, kteří hledají něco jiného než romantiku. I když mi přijde, že to až tak přeslazené nebylo jako nějaké jiné knihy, ale přece jen v knize nejde o nic jiného.

Jako oddechovka to bylo krásné, ale opravdu víc nečekejte. Co se týče obálky, tak ta se opravdu povedla. Sice u originální obálky se mi spíše líbí styl písma názvu, ale i tady to není tak strašné. Kniha je řazená do kapitol, které nejsou ani dlouhé, ale ani příliš krátké, tudíž vám čtení rychleji utíká a vy ani nemrknete a už jste na konci celého příběhu (přesně tak jsem to měla já). Jediné postavy, které mi sedly, byly Autumn a Dax a to je vše. Ostatní mi přišly až moc povrchní a nějak jsem si tu cestičku k nim nemohla celou dobu udělat.


Knihu určitě doporučuji teď na podzim nebo rovnou na zimu, jelikož příběh se odehrává uprostřed zimy a tak vám to nabudí ještě lepší atmosféru. Zapálit si svíčku, uvařit si čaj nebo kávu, vzít si deku a číst u rozsvícené lampičky. Prostě ideální doba na takovýto romantický oddechový příběh. Za mě mohu jen doporučit. A já se jdu teď mrknout na ostatní její knihy, které u nás vyšly.


Mockrát děkuji za recenzní výtisk Albatrosmedii.
Knihu si můžete koupit zde.

Výsledek obrázku pro albatros media

6 komentářů:

  1. Túto knižku som už párkrát zaregistrovala, no nejak viac som si o nej nezisťovala... Až vďaka tvojej recenzii som zistila o čom je a musím uznať, že sa mi to veľmi pozdáva :)). Znie to úžasne na dlhé jesenné/zimné večery (pre ktoré mám, tak či tak slabosť). Knižku si pridávam do wishlistu a ďakujem ti za tip. Skvelá recenzia :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc a moc děkuji za pochvaly! :)
      Jsem hodně ráda, že díky mně si ji koupíš a rozhodně se máš na co těšit! Krásná oddechová knížka plná sněhu :D

      Vymazat
  2. Po tvojej recenzii sa na knihu teším ešte viac,kniha by mi mala doraziť o pár dni.Súhlasím s tebou ta obálka sa vydarila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, to může být opravdu skvělá kniha! Moc pěkně jsi tuhle recenzi napsala, tu knihu musím mít!
    Knihokopka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se ti bude hodně líbit. Krásná kniha na podzim nebo na zimu! :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥