Co právě čtu: Diabolik

30. 11. 2017


Hlásím se vám po delší době s touto rubrikou, kterou mám hodně ráda nejen u sebe, ale i u jiných blogerů.

Oficiálně zítra začne prosinec a pro mě to znamená:

1) Méně volna v práci
2) Přeplněný sklad v našem knihkupectví
3) Nepříjemné a vyšilující zákazníky
4) Davové šílenství
5) Čtení knih s vánoční tématikou
6) Litry kafe/čaje navíc než v jiných měsících

A mnoho dalšího….

No ale jste tu přece jen kvůli dnešnímu článku tak se na něj vrhneme. Zrovna čtu knihu Diabolik od S. J. Kincaidová kniha mě zaujala hlavně na první pohled svou obálkou (no není krásná??) anotaci vám sem hodím za chvilku. Jsem sice na začátku, ale vůbec bych nečekala, že mě to až tak vtáhne do čtení už od první stránky. Kniha je výborně napsaná a já se jen těším, jak vše bude plynout a jaký bude konec. Po dlouhé době čtu fantasy knihu, která nemá žádné pokračování. Je to samotný jeden příběh v jedné knize a to se mi rozhodně líbí víc, než čekat měsíce na další díly.

Anotace: Stvořená chránit. Předurčená ničit…
Vypadá jako člověk, ale není člověk. Je nemilosrdná, je neporazitelná, je oddaná. Jmenuje se Nemesis a je diabolik. Bytost, jejíž existence má jediný smysl: zabíjet či zemřít pro tu, jejíž život má ochraňovat: Sidonii – dceru galaktického senátora… Nemesis a Sidonie jsou spolu od malička a jsou na sebe napojené jako sestry. Když se Sidoniin otec přidá na stranu rebelů a je Imperátorem žíznícím po moci prohlášen za kacíře, přichází odplata. Sidonie je povolána na galaktický dvůr jako rukojmí. Její přítomnost má zajistit senátorovu poslušnost a držet ho tak v šachu. Je jisté, že Sidonii hrozí smrt a proto existuje jen jediná možnost: Nemesis se musí stát Sidonií a odjet na dvůr místo ní. Nemesis, stroj na zabíjení bez emocí a schopnosti citu, se ocitá uprostřed politických intrik a úskoků. Musí hrát roli člověka, kterým ale není. Nesmí dát najevo, kým vlastně je. Jenže nepokoje v různých částech Impéria nepřestávají. Imperátor nemíní tolerovat neposlušnost a tak je čas zapojit do hry své rukojmí…

No není to bomba!!! Knihu jsem dostala od Albatros media a jsem za to neskutečně ráda, jelikož je to opravdu výborná kniha. No nic to bude pro dnešek vše. Jestli chcete vědět něco v průběhu čtení, tak na Instagramu budu psát průběžně, jak se mi to líbí a jaké pocity zrovna z knihy budu mít, tak jestli mě ještě nesledujete, tak začněte. No jo trošku té propagace na můj Instagram sem přece musím dát. Užijte si poslední listopadový den a hurá zítra vstát do prosince tou správnou nohou!!!




Co zrovna čtete vy a jak se vám to líbí? Četli jste knihu Diabolik a co na ni říkáte? Těšíte se na prosinec??

1 komentář:

  1. Fantasy mam moc ráda a právě se dneska chystám koupit si novou knížku ať mám co číst v metru cestou do práce, protože bez knížky je těch 23 min fakt nuda. Minulý týden jsem si koupila O snovačce a přemyslovi od V. Kadlečkové a ta mi teda dala zabrat....tak já zkusím tu vaši a uvidíme jak to půjde mě. Díky za tip :-) g.

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥