Inferno - Catherine Doyle

8. 12. 2017



Tak jsem se po třech měsících vyčkávání na druhý díl dočkala a byla to zase PECKA!!! Knihu mám od Baronetu, na konci článku bude odkaz na knihu, abyste si mohli tuto sérii co nejdříve koupit (teda nečetla jsem třetí díl, ale mohu už teď říct, že tato série je naprostá bomba!). Hlavně si přečtěte ten první díl! A jelikož teď budu psát své pocity z druhého dílu, tak kvůli tomu, že by to mohl číst člověk, který nečetl první díl, udělám to, že sem dám svou anotaci, kterou jsem psala k prvnímu dílu, aby tu náhodou nebyly spojlery pro ty, kteří to ještě nečetli.

Sofie (celým jménem Persefona) je obyčejná dívka, které bude za pár týdnů sedmnáct let a půjde do čtvrtého ročníku střední školy. O letních prázdninách pracuje v Gracewellovu bistru jako záskok za jejího tatínka, který je zavřený ve vězení. O Sofii se nestará jen její mamka, ale strýc Jack (neschopný manažer bistra a tatínkův bratr). Má také svou nejlepší kamarádku Millie, která jediná ji nezavrhla kvůli tomu, co provedl její táta a kvůli čemu je momentálně za mřížemi. Jelikož jsou letní prázdniny, tak Sofie nedělá nic jiného, než že chodí do práce a vůbec si neužívá pravé prázdniny. Ale v jeden den se vše změní.

Když se dozví, že poblíž jejího domu v ulici Lockwood Avenue se do jednoho několika let starého opuštěného domu, kterému se říkalo Priestlyho dům nastěhovala jedna Italská rodina s pěti chlapci, se začínají dít podivné věci. A jak to tak bývá, Sofie se do jednoho z chlapců zakouká a tím se dostává blíž a blíž nějakému tajemství, které mělo být nadobro pod pokličkou. Jaké tajemství skrývají? A proč jsou všichni tak jiní? Proč jeden z nich chodí s nožem u pasu?

Druhý díl série Krev za krev (Vendeta) se mi neskutečně líbil a rozhodně se kniha velice povedla. No k obálce mám zase výhrady, ale tak co, důležitější je obsah. Obálka nemusela být až tak přeplácaná a k fotkám se asi vyjadřovat nebudu, jelikož už všichni víte, že fotografie lidí na obálkách ze srdce nesnáším!
Hrozně moc jsem si užívala celou knihu a byla jsem zvědavá, co tentokrát bude Sofie zažívat a hlavně jsem se těšila na romantickou část, která mě celkem překvapila a za kterou jsem byla celkem i ráda. Jsem neskutečně zvědavá na další a zároveň poslední díl této trilogie, raději si nebudu číst, o čem bude.

V tomto díle mi přišlo, že se toho tolik nedělo (myslím ze začátku), ale potom? Potom to byla bomba a já jsem se od čtení nemohla odtrhnout. Proto jsem také tuto knihu přečetla na mé poměry v hrozně krátké době a vůbec jsem se netěšila na konec, jelikož jsem věděla, že budu potřebovat další díl a ten opravdu nutně potřebuji! Přišlo mi, že se postavy hodně změnily v tom, jak se chovaly a někdo koho jsem ze začátku měla ráda, tak v tomto díle se pěkně vybarvil a já ho už tak nemusím jako předtím.

Knihu doporučuji a hlavně lidem, kteří už první díl četli. Máte se na co těšit, jestli jste ho ještě nečetli! Jak jsem psala, ze začátku nic moc, ale potom po nějakých padesáti stránkách se to rozjelo a já se nemohla odtrhnout od čtení. Hodně v tom čtení mi i pomohly ne příliš dlouhé, ale také ne moc krátké kapitoly, díky kterým vždy příběh hrozně rychle utíká. Kapitoly tak akorát mám nejraději. Moc mě Inferno překvapilo a jsem natěšená na další díl, kde se konečně všichni dozvíme, jak to skončí.


Mockrát děkuji Baronetu za poskytnutí tohoto recenzního výtisku.

Knížku si můžete koupit zde.

Výsledek obrázku pro baronet nakladatelství

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥