Kniha úspěchů

4. 9. 2018

 


Jelikož teď mám celkem špatné období, co se shánění práce týče, tak si v hlavě potřebuji srovnat myšlenky, které jsou hodně negativní a ze kterých mám následně hodně špatnou náladu a nechce se mi nic dělat.  

Když mi přišla tato uzounká knížečka na sepisování každodenních úspěchů tak jsem ji musela ihned zkusit a zapsala jsem si tam pár bodů co se v jaký den úspěšného stalo. A vždy když ji zpětně otevřu tak mě to ihned pohladí po duši a zase si řeknu: „Já si u vysněnou práci najdu!“ Vždy pak mám radost kolik úspěšných věcí se stalo a nemyslím na žádné ty negativní věci, které mě ze všech stran bombardují. 


Za mě rozhodně ANO! FUNGUJE TO! I když jsem nikdy na tyto věci nebyla a vždy šly mimo mě. Po pár dnech mám hned lepší pocit a více si věřím, že ta vysněná práce na mě rozhodně někde čeká. Už nemám ty negativní myšlenky a jsem za to moc ráda (je jasné, že občas je tu chvíle, kdy se mi zase moc nedaří a já se cítím pod psa, ale to je jen chvilkové a za chvilku to zmizí). 

Jediné, co musíte dělat je odpovídat na otázky, které vám tato kniha úspěchů dává a následně zjistit, jestli to i na vás funguje. Přidávám pár fotek abyste mohli vidět jaké otázky tam asi tak jsou. Mockrát děkuji za poskytnutí této knížečky! Můžete si ji koupit zde (můžete tam shlédnout také krátké představovací video).



Hodláte si knihu pořídit? A jak se vy s negativními myšlenkami vyrovnáváte? Necháváte je plout nebo se s tím vypořádáváte úplně nějak jinak?

4 komentáře:

  1. Negativní myšlenky jsou pěkně zrádné. Já většinou si pustím pěkný film nebo díl ze seriálu a hned se cítím o něco lépe.
    Jinak ti přeji mnoho štěstí s hledáním vysněné práce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) Já právě u seriálu musím na ty myšlenky stále myslet :(

      Vymazat
  2. To je skvělá knížečka. :) Já sama si vedu takový sešit - úkolníček, ve kterém si vždycky napíšu cíle, pak dílčí úkoly a na konci každého měsíce to všechno vyhodnocuji. Naučila jsem se třeba, že úspěch nemá jen jednu tvář, že nemusí být velký nebo stoprocentní, že důležitá je ta cesta k němu. :)

    Jo a pozor na čárky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu super knížečka :)

      Co se týče čárek a chyb, ty v mém článku budou vždy, tak bohužel si na to budeš muset nějakým způsobem zvyknout. Moji věrní a dlouhodobý čtenáři to všichni vědí, proč nikdy u mě nebudou číst články bez chyb. :)
      Děkuji za komentář a přeji krásný den. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥