Láska z Bali - Nicol Villimová

2. 10. 2018


Bali je už hodně dlouho jedna destinace, kam by chtěl skoro každý (tedy kromě mě, jelikož já mám radši sever a zimu), ale i tak když mi přišla nabídka přečíst si tuto romantickou knihu právě z tohoto místa, tak jsem ji nemohla odmítnout. Romantické knihy mám hodně ráda, a tak jsem se těšila, že si přečtu něco dalšího oddechového z tohoto žánru. Jen jsem doufala, že bude příběh dobře napsaný a že se nebudu vůbec při čtení nudit. Když mi kniha přišla, tak jsem byla hodně nadšená tou obálkou. Nikdy jsem žádnou podobnou obálku knihy neviděla a musím říct, že se mi opravdu líbí. 
Příběh vypráví o Nicol, která se chystá na dlouhý výlet do Bali spolu s několika dalšími lidmi, které ale v životě neviděla a nikdy se s nimi nebavila. Tudíž je to nejlepší chvíle na to, aby se konečně seznámila s někým dalším. V plánu celého výletu je i několik dní v Džungli anebo i pár dní na lodi. Nicol se na tento výlet hodně těší, ale když se setkává s celou partou lidí se kterými má letět a následně prožít několik dní, tak má zpočátku obavy, jelikož na první pohled jí nikdo moc nepřirostl k srdci. 

Nakonec se i tak seznámí se všemi a prožívá s nimi několik dobrodružství při kterých se ze všech stávají větší a větší kamarádi. Jednoho dne se ale vše změní v momentě, kdy přijede jeden kluk o kterým už předem Nicol věděla a od které by se podle pár kamarádů měla držet hodně daleko. 

Jak už to v romantických knihách bývá, tak z počátku Nicol toho kluka vůbec nemusí, jelikož je celkem arogantní a je to ten klasický týpek, který si o sobě hodně myslí. No ale jak čas plyne, tak nakonec mezi nimi vznikne něco většího a hlubšího. Co se ale stane pak? Kdy bude muset Nicol odjet zpátky do České republiky a zanechat za sebou všechno co se v Bali stalo? Jak to nakonec vůbec dopadne? Budou stále spolu? Anebo se nakonec o něm potvrdí všechna slova, která Nicol slýchávala od svých kamarádů předtím, než se poznali? Že se má od něj držet hodně daleko?... 

Příběh se mi velice líbil. Bylo to přesně to krásné nenáročné čtení do těch letních dní, kdy jsem měla náladu přesně na tuto knihu plnou romantiky. Je pravda, že tam bylo pár stránek, které mě celkem nudily a těšila jsem se, až přijde něco zábavnějšího, což nakonec opravdu přišlo. Těch rádoby nudných stránek nebylo ani dvacet, takže je to něco, co se rozhodně dalo přežít.  
Co mě velice zaskočilo byl konec knihy, který mě naprosto dostal a vůbec jsem to nečekala. Na konec se rozhodně těšte! 

Co znovu musím vyzdvihnout je obálka, která se parádně povedla a taktéž pár ilustrací uvnitř knihy, které jsou výborně nakreslené a krásně spadají do celého příběhu. 
Příběh byl opravdu výborně napsaný a skvěle se četl. Kapitoly nejsou ani moc krátké ani dlouhé prostě tak akorát, tudíž vám knížka plyne pod rukami a ani nevíte jak. Nemám co dalšího vytknout a rozhodně budu doufat, že se kniha dostane do více rukou než doposud, jelikož si to rozhodně zaslouží. Určitě doporučuji čtenářkám, které mají rádi romantiku a které by chtěly zavítat na Bali. U této knihy se rozhodně budete těšit na konec, kdy se už konečně dočkáte, jestli to skončilo podle vašich představ nebo ne. Já jsem rozhodně takový konec NEČEKALA! S radostí si knihu příští rok v létě přečtu znovu! 


Koukněte se na autorčin Instagram nebo na blog a web, kde si knihu můžete pořídit! 
Mockrát děkuji za tuto krásnou knížku samotné autorce. Doufám, že napíšeš něco dalšího!!! 

6 komentářů:

  1. O knize jsem zatím neslyšela, ale vypadá zajímavě. A souhlasím, že obálka je krásná. Máš ji krásně nafocenou. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obálka je vážně nádherná! I já jsem o knize předtím nevěděla a ani teď ji u ostatních nevidím, tak doufám, že se to změní :)
      Rozhodně stojí za přečtení! Mockrát děkuji za komentář a přeji krásný zbytek úterý :D

      Vymazat
  2. Přidávám, se, nádherná obálka ! :)

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo mám pocit, že knihy o Bali vychází čím dál tím častěji. Ale možná to tak vnímám jen já :D Na Bali bych chtěla jednou letět tak uvidím. Jinak ta ilustrace je fakt moc pěkná <3

    allaboutcandyslife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano knihy o Bali teď vycházejí furt :D Všechny ilustrace jsou krásné, ale za mě je právě tato nejhezčí :D Mockrát děkuji za komentář a přeji krásný pátek a nádherný víkend! Měj se krásně :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥