O mně

11.8.14

Ahoj jmenuji se Lucie a je mi 16 let. Studuji cukrařinu v Praze. Mám ráda romantické knihy a knihy z 2. světové války. Moje nejoblíbenější barva je fialová a barvy, které moc nemusím. jsou: růžová, hnědá a hodně křiklavá červená.

Strašně ráda peču, když se naskytne nějaký ten čas, kdy zrovna nečtu. Jsem vodní živel, když jdu do bazénu tak mě nikdo nedostane ven. Není nic lepšího, než když začne pršet, zbytek rodiny se schová domů, ale já jsem furt v bazénu.

Jsem rodilá pražanda a chtěla bych bydlet buď v Praze, nebo na Moravě. Blog jsem si založila 15. 5. 2014. Chtěla bych někdy spolupracovat s nějakým nakladatelstvím.

You Might Also Like

0 comments

Děkuji za komentář určitě si ho přečtu a odpovím na něj. Určitě také přidej odkaz na svůj blog. Nezapomeň zaškrtnout políčko chci zasílat oznámení, aby ti neunikla má odpověď. A měj se krásně. :)

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro ALbatros media

Výsledek obrázku pro baronet nakladatelství


Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro cosmopolis nakladatelství


Výsledek obrázku pro megaknihy

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro presco group


Výsledek obrázku pro kniha.cz