Unboxing #19

21. 6. 2016

Ano, ano nebudu to dlouho okecávat. Bux má zase slevy a já tam zahlédla tyto úžasné knihy (sledovatelé na snapchatu už o knihách ví) jen u dvou z nich (první a druhá fotka knihy) mě překvapily formáty obálek. Jdeme rovnou k věci…


Zase mi balíček přišel v této obří obálce.


Uhádnete co tam tak leží?


Jako první tu mám knihu Muž jménem Ove. Od stejného autora mám doma už knihu Tady byla Britt-Marie v hardbacku bohužel tato kniha mi přišla v paperbacku a je to velká škoda. No což smířila jsem se s tím a jsem ráda, že ji vůbec mám. Vždy když mám koupené knihy doma, tak si čtu znovu anotace a jeden odstavec z první stránky a u této knihy jsem měla sto chutí ji vzít a začít ji celou číst. Moc se na ni těším. Cena: 152 Kč.

Anotace: Román o lásce, pořádném nářadí a o tom, proč je důležité jezdit saabem.
Ovemu je padesát devět let. Řídí saab. Na pozici předsedy družstva vlastníků byl sice vystřídán už před pár lety — což on sám považuje za převrat —, ale to mu rozhodně nebrání ve vykonávání funkce strážce pořádku. Samozvaného strážce pořádku. Když se do protějšího domku přistěhují noví sousedé a místo pozdravu se jim jen tak mimochodem podaří nacouvat do Oveho poštovní schránky, spustí se kolotoč nečekaných událostí — začíná příběh o překvapivém přátelství, toulavé kočce a prastarém umění řídit. A o tom, jak se změní životy lidí, kteří se s Ovem setkají.


Další kniha, která se v balíčku skrývá, je Babička pozdravuje a omlouvá se. Jediné co mohu říct, tak se také nehorázně těším na celý příběh a už se na ni hodně těším. Cena: 152 Kč.

Anotace: Zábavný a napínavý příběh plný nečekaných setkání, nepravděpodobných přátelství a obrovské síly pohádek a fantazie.

Else je sedm, vlastně skoro osm. Její babičce je sedmdesát sedm, vlastně skoro sedmdesát osm. O Else dospělí říkají, že je na svůj věk vyzrálá, ale ve skutečnosti jim připadá otravná. O babičce tvrdí, že je ohromně čilá, i když tím myslí, že jim přijde bláznivá. Elsa je jiná než ostatní. Kromě babičky nemá žádné další kamarády, ale to jí nevadí. Babička jí totiž vypráví úžasné příběhy o kouzelné říši, kde není normální nikdo a nic a být jiný je tam největší výhodou. Jenže i v nejkrásnějších pohádkách se občas objeví zlý drak a do boje proti nepříteli se Elsa musí vydat úplně sama. Má doručit tajemný dopis a adresátovi vyřídit, že babička pozdravuje a omlouvá se. Netuší, že přitom drží v rukou klíč k největšímu a nejdůležitějšímu dobrodružství, které se kdy v babiččině pohádkové říši odehrálo. Román Babička pozdravuje a omlouvá se je psaný se stejnou lehkostí jako Backmanův Muž jménem Ove, dokáže čtenáře vtáhnout do děje a zároveň ho pobavit i dojmout.



A poslední kniha je Dřív, než půjdu spát. Moc mě zaujala anotace, a když jsem si ji četla znovu, tak jsem i  u této knihy si musela říct ruce pryč máš rozečtenou jinou knihu. Hlavně vzadu na obálce je úryvek z knihy a ten mě dostal. Cena: 79 Kč.

Anotace: Vzpomínky: právě ty definují, kým jsme. Bez paměti člověk přestává existovat. A právě takto žije Christine, která po autonehodě ztrácí paměť pokaždé, když usne. Každý nový den je pro ni první a zároveň poslední. Její manžel Ben jí každé ráno trpělivě vypráví její vlastní život a obětavě se o ni stará… Anebo je vše trochu jinak? Christine se podaří za pomoci mladého doktora začít psát deník, a jeho stránky jí jednoho dne prozradí: Nevěř svému muži. Napsala to však vůbec sama? Jak se lze dopátrat pravdy o minulosti, když jediné, co znáte, je dnešek?


Četli jste nějakou z těchto knih?

Facebook: Reading/cooking with Lucy | Instagram: readingcookingwithlucy | Twitter: readingwithlucy

20 komentářů:

  1. Super knížky! Backmana mám moc ráda a vůbec nejvíc se mi od něj líbil Ove! Máš se na co těšit :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Moc se na knihy od něj těším a věřím že to bude super čtení na léto. :-)

      Vymazat
  2. Moc pěkné kinihy :) Backmana už mám na read listu, tak jsem zvědavá :)
    katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já jsem na něho také moc zvědavá. Určitě se nám bude libit. :-)

      Vymazat
  3. Ta poslední knížka vypadá zajímavě...

    OdpovědětVymazat
  4. Jo tááák. Já myslela, že jsi narazila na něco senzačního za pár kaček... Tak teď už chápu, to bych si vybrala nejspíš taky něco :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ne. Určitě by sis vybrala. Mě žádné knihy v malé cenové relaci také moc nezaujaly. :-)

      Vymazat
  5. Četla jsem Britt-Marii a teď poslouchám audioknihu Ova. Oboje jsou dobré. Poslední knihu neznám.
    Kateřina
    trojtecka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Britt-Marii jsem si koupila v pevné vazbě na Světu knihy. Na Oveho jsem moc zvědavá. :-)

      Vymazat
  6. Parádní kousky, Dřív než půjdu spát bylo senzační, bude se Ti líbit! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné kousky :) Dřív než půjdu spát se mi moc líbilo. Ove na mě čeká :) Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Moc se na všechny knihy těším. Také přeji pěkné čtení. :-)

      Vymazat
  8. Tohle jsou všechno fakt moc pěkné knihy!! :) Hlavně Backmana mám fakt ráda. Tak ať dělají radost ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Backmana jsem ještě nečetla, zato když jsem se prvně doslechla o knize Dřív, než půjdu spát, musela jsem ji hned mít :) snad se ti knížky budou líbit

    OdpovědětVymazat
  10. Já četla Dřív než půjdu spát a kniha se mi moc líbila. :) Užij si čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užiju děkuji. Moc se na tu knihu těším a i na ty zbylé to je jasné. :-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥