Lucy life #1

23. 5. 2014

Ahoj, dnes vám budu vyprávět o mém včerejším dnu. Musela jsem vstávat v šest hodin (takhle vstávám normálně když du do školy ale od pondělí mám prázdniny tak se mi vůbec nechtělo) aby jsme stihli mého bráchu dovést do školy a já jsem musela jet do Motola na odběr krve s mámou. Já jsem ten člověk kterému nevadí odběr krve, ale sestřička nemohla najít žádnou žílu která by byla vidět, nakonec našla jednu žílu která byla u mého ukazováčku. Já jsem se teď bála jestli to bude bolet nebo ne, protože na tom místě mi nikdy neodebíraly krev nakonec to nic nebylo. Ale teď tam mám bouli.

 Když jsme odjeli z Motola tak jsme se stavili v Lidlu, kde jsme nakoupily jídlo, pití atd., také tam měly hodně voňavé čajové svíčky. Tento týden má Lidl asi zase akci XXL proto bylo v balení přidáno šest svíček nakonec jich tam je 24. Sice na obrázku vidíte dvě balení ale popravdě jsme jich koupily pět vanilku, tropické ovoce (to je nejlepší) , jahody, nějaké kytky a zase to tropické ovoce. Nevím kolik to stálo.

Po obědě jsem si šla číst ven a trochu jsem se také spálila ale fakt  malinko. Jak můžete vidět četla jsem brendu velikou je to hodně vtipná knížka a udělám na ní recenzi, ale až ji dočtu :)

Přeji vám krásný den (pro mě krásný není, protože když píšu tento článek tak prší a je bouřka achjo)

Lucie :)

2 komentáře:

  1. Svíčky mám hrozně ráda, především přes vánoční svátky. Budu muset zase nějaké voňavé koupit. :) Od C. D. Payna jsem ještě nc nečetla, ale mám to v plánu. :) A začátkem května jsem se taky hezky spálila, ačkoliv se mi to stává málokdy. Celkově celé léto bylo to sluníčko takové agresivní a šla jsem spíše do červena než do hněda. Ani z Chorvatska jsem kvůli tomu nedojela bůh ví jak opálená. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svíčky jsou pořád v Lidlu, tak neváhej a kup si je :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥