Lucy life #5

27. 6. 2014

Ahoj tak dnes jsem byla naposledy v Základní škole a hodně jsem toho probrečela. Budou mi scházet nějaký lidi které mám ráda. Ale od tohoto tématu půjdu radši pryč, protože mám slzy na krajíčku.

Ve čtvrtek jsme dostaly trička jako památku a hezky se vydařili. Ve čtvrtek jsme také měli slavnostní oběd (salát Cesar, kuřecí plátek s kroketama, palačinka se zmrzlinou a politá čokoládou).

Tento týden byl opravdu nejhezčí ze všech dnů na této škole (kromě dneška). Dnes v devět večer jedeme k babičce do Mladé Boleslavi. Budeme slavit dědu který měl narozeniny a koupili jsme mu sodastream.

Jsem strašně ráda že začali prázdniny, ale 1. září budu strašně ráno nervozní.

Tímto se vás chci zeptat nejde někdo na střední hotelovou a gastronomickou Braník obor cukrář/cukrářka ?
Doufám že alespoň někdo odepíše (ale asi ne).

Momentálně čtu knížku Příběh jedné lásky a doufám že ji do pondělí přečtu, abych vám mohla napsat recenzi..

Můžete se těšit také na Beauty recenze a TAGY. Napište mi do komentářů jak vám dopadlo vysvědčení, popřípadě co jste dostali za něj. Mě dopadlo vysvědčení výborně a prý někam asi pojedeme já, brácha, táta, máma (slova mé mamky budeme mít celou sobotu pro sebe a užijeme si to).

Na obrázku můžete vidět: plechovku jak jsem měla minule mojito tak teď jsem měla jablko, květinu kterou jsem dostala ve škole, tu knihu co právě čtu a bábovku kterou jsem upekla.


Užijte si krásný prázdninový víkend a uvidíme se (možná jestli to dočtu) v pondělí.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥