7 smrtelných hříchů knihomolů TAG

1. 12. 2014


Když jsem se dnes koukala na svůj blog a viděla jsem tam komentář od Kristý The Reader, nemohla jsem věřit svým očím. V životě mě nikdo nenominoval na nějaký tag, tak určitě víte jak jsem zareagovala. Byla jsem hodně šťastná a řekla jsem to i mámě která měla také radost :D. Tak dost vykecávání a dem na to.

CHAMTIVOST ( Jakou nejlevnější a jakou nejdražší knížku doma máš?)

Nad touto otázkou jsem nemusela vůbec přemýšlet. Začala bych asi s tou nejlevnější. Tady jsem se musela rozhodovat mezi dvěma knihami, které jsem nedávno koupila v Levných knihách za 69 Kč. Nakonec jsem se rozhodla sem dát knihu Rozdělená srdce, kterou zrovna čtu. A jako nejdražší knihu ve své knihovně mám Vzdušné zámky. Tuto knihu jsem koupila za 460 Kč.

                                          

HNĚV ( Jaký autor v tobě vyvolává hněv?)   

U této otázky jsem musela hodně přemýšlet, ale napadla mě jen jediná autorka, kterou asi nikdo neznáte. Já jsem ji do té doby, než jsem ji viděla, vůbec neznala. Je to autorka Annemarie Selinko, která napsala knihu Désirée. Možná jste četli moji negativní recenzi na tuto knihu ( můžete si ji přečíst zde). Ani nevím jestli tato autorka napsala něco jiného, ale zajímalo by mě jestli by mě to bavilo nebo ne.


ŽRAVOST ( Jakou knihu bys hltala zas a znova?)

Tato otázka byla hodně lehká. Už od páté třídy čtu každou zimu knihu Děti z Bullerbynu a i tento rok ji budu číst znovu. Já vím je to kniha pro menší děti, ale mě to furt baví a vždy tam najdu něco nového, čeho jsem si minule nevšimla. Mac by mě zajímalo, kdo tuto knihu četl, kdyžtak napište do komentářů.


LENOST ( Jakou knihu jsi kvůli lenosti zanedbávala?)

Na tuto otázku bych odpověděla stejnou knihou jako u otázky: Jaký autor v tobě vyvolává hněv?. Přijde mi blbé sem dávat stejnou knihu, proto sem dám knihu, kterou jsem četla nejdéle. A to je kniha Než jsem tě poznala, kterou jsem přečetla nedávno. Nejdéle jsem ji nečetla proto, že by mě nebavila, ale v té době jsem toho měla moc do školy a neměla jsem vůbec čas. Občas se mi stalo že jsem neměla chuť na čtení, i když jsem nic nedělala a koukala jen na televizi.


PÝCHA ( O kterých knížkách mluvíš, aby jsi vypadala jako inteligentní čtenářka?)

Na tuto otázku nemohu odpovědět, protože tohle já nedělám. 

CHTÍČ ( Jakých vlastností si ceníš na mužských a ženských postavách?)

U mužů si cením síly, odvahy a sebevědomí. U žen si cením humoru, statečnosti a citlivosti.

ZÁVIST ( Jakou knížku by sis nejvíc přála jako dárek?)

Tak to vím zcela jistě. Knihu kterou si nejvíce přeji je Vypravěčka, kterou doufám že dostanu k vánocům. Napište mi kdo tuto knihu četl a jestli se vám líbila. Četla jsem spoustu recenzí na tuto knihu, které byly pozitivní, tak doufám že to bude i u mně.


Já vůbec nevím kdo tento tag už dělal, proto se zapojte vy kteří jste to ještě nepsaly, tedy jestli chcete. Moc děkuji Kristý za nominaci. :))

2 komentáře:

  1. Páni, to tě Vzdušné zámky stály tolik? Já je koupila za 289! Ale je pravda, že to bylo dlouho po jejich vydání... Jinak pěkný TAG, také jsem se ho zúčastnila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si je koupila hned. To je dobře že jsi se také zúčasnila je to dobrý TAG. :))

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥