Teaser Tuesday #18

23. 6. 2015


Toto meme pořádá Should Be Reading.

Název knihy: Papírová města

Autor: John Green

Počet stran: 285

Nevím, jak se to stalo, ale Lacey nakonec jela vepředu, i když z nás byla nejmenší. Ben řídil. Hlasitě jsem si povzdechl, když Radar, který seděl vedle mě, vytáhl pédéáčko a začal pracovat na Omnislovníku - str. 190

8 komentářů:

  1. Zajímavé. Tohle meme se přečtu, abych pochopila, o čem to vůbec je :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na toto meme koukni. Já ho mám hodně ráda. :)

      Vymazat
  2. Knihu poznám, i keď som nečítala :-) Zaujímavá ukážka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná ukázka :) Na knížku se teprve chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, že se na ni chystáš. Zatím se mi líbí. :)

      Vymazat
  4. Knihu jsem četla a líbila se mi :D Docela zajímavý výběr ukázky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem hodně zvědavá jestli po dočtení se i mě bude líbit. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥