Nové knihy #7

6.4.16

Na Facebooku a Twitteru jsem se vás ptala, jestli chcete tento článek dnes nebo zítra a nakonec vyhrál dnešek. Tak tady je. Dnes jsem byla v Motole a tak jsme si s mamkou řekly, že bychom mohli po lékaři si zajít na nákupy a já jsem se tedy po delší době mohla projít v Levných knihách. Koupila jsem si čtyři knihy plus mi mamka vybrala a koupila ještě dvě tak tu mám celkem šest výborných knih. Jaké to jsou?

IMG_3319


DVOJČATA - SASKIA SARGINSONOVÁ

IMG_3323

O této knize jsem neslyšela, ale mamka říkala, že ji na internetu viděla a moc jí zaujala. Hned jsem si přečetla anotaci a vypadá to opravdu skvěle. Jsem zvědavá, jak se mi bude číst. Cena: 59 Kč.

Anotace: Isolte a Viola jsou dvojčata. Jako děti byly neoddělitelné, ale dospěly ve dvě naprosto odlišné osobnosti: Isolte je úspěšná novinářka pracující pro módní časopis, zatímco Viola je zoufale nešťastná a už léta bojuje s anorexií. Co se stalo, že se jejich cesty nyní ubírají tak odlišnými směry? Když začnou obě vyprávět o tragédii, která se odehrála během jednoho polozapomenutého léta, z minulosti se postupně začne vynořovat děsivé tajemství, které hrozí, že jim nenávratně zničí i jejich dospělé životy… Velmi očekávaný románový debut britské autorky, balancující na pomezí milostného příběhu a psychologického thrilleru.

KRÁSNÁ KATASTROFA - JAMIE McGUIRE

IMG_3328

Po přečtení Červeného vrchu jsem tam tuto knihu nemohla přece nechat. Hodně si pročítám, jaké knihy jsou nově v LK a když ji viděla na internetu, tak jsem věděla, že si pro ni musím zajít. Cena: 79 Kč.

Anotace: Strhující milostný příběh
Ona nepije ani nenadává a ve skříni má spoustu seriózních svetříků. Abby věří, že si dokázala vybudovat dostatečnou vzdálenost mezi sebou a svou temnou minulostí, ale když se svou nejlepší kamarádkou dorazí na univerzitu, její cestu k novému začátku zkříží rebel a polykač holek na jednu noc, Travis Madox. Urostlý, potetovaný hezoun je to poslední, co Abby potřebuje…
 On tráví noci vyděláváním peněz na zakázaných zápasech a holky střídá častěji než ponožky. Do Abbyina života se vetře trikem – nabídne jí sázku, že měsíc vydrží bez sexu – když ona s ním ten měsíc bude bydlet. Ať tak či onak, Travis netuší, do jak těžkého zápasu se pustil.


UČINĚNÁ KATASTROFA - JAMIE McGUIRE

IMG_3327

I další díl tam přece nenechám a i na něj jsem moc zvědavá, i když jsem četla, že se lidem moc tento díl nelíbí, ale věřím a doufám, že to u mě bude jako vždy obráceně. Cena: 79 Kč.

Anotace: Než Travisi Maddoxovi zemřela matka, naučila ho dvě věci: Miluj intenzivně. Bojuj ještě intenzivněji.
Travis Maddox & Abby Abernathyová
ON – Jmenuje se Travis. Jeho život je plný povolných žen, nepovoleného hazardu a násilí. Jenže zrovna když si myslí, že je nezranitelný, potká JI.
ONA – Abby je kombinací nevinné krásy a hříšné minulosti. Vnímá Travise jinak než ostatní a rozhodně nemíní být JEHO další trofejí.
ON + ONA – Rozdílné pohledy na jedno společné téma. Tentokrát je na řadě ON, muž s věčným nepokojem v duši.
Jak dopadne nejkrásnější milostný příběh jedenadvacátého století?

NÁDHERNÁ SVATBA - JAMIE McGUIRE

IMG_3329

Když jsem tam našla i tento díl, tak jsem byla nesmírně šťastná, že i tento budu mít doma. Moc se na všechny díly těším. Jen u této mě překvapila ta hubenost knihy. Cena: 39 Kč.

Anotace: Už víme, že se Abby Abernathyová stala paní Maddoxovou. Ale víme, jak se to stalo?
Proč Abby požádala Travise o ruku?
Co tajili jeden před druhým?
Kde strávili svatební noc?
Kdo o tom ještě věděl… a nepověděl?

Fanoušci Krásné katastrofy a Učiněné katastrofy se to všechno dozvědí z vyprávění o bouřlivém svatebním dni (a noci!) – a jako všechny dobré příběhy, i tenhle rozhodně stál za to čekání.


JANE EYREOVÁ - CHARLOTTE BRONTEOVÁ

IMG_3325

Tuto knihu vybrala mamka, protože ví jak o ní básním a tak mi ji musela koupit. Jsem moc zvědavá, jak se mi bude číst, ale všichni píší, že je to výborná kniha, kterou by si měl každý přečíst tak uvidím. Cena: 99 Kč.

Anotace: Jana nepoznala rodičovskou lásku, krutí příbuzní ji umístili do sirotčince. Tam dívka žila v nuzných podmínkách, ale získala vzdělání. Jakmile dostane práci vychovatelky na panství pana Rochestra, svitne jí naděje na lepší život...

PŘÍBĚH EDGARA SAWTELLA - DAVID WROBLEWSKI

IMG_3326

Tuto knihu také vybírala mamka. A o ní jsem ale vůbec nic nevěděla, až doma jsem si přečetla anotaci, která je vážně skvělá a moc se na čtení těším. Je to jediná z těchto knih, na kterou nemohu najít českou recenzi, ale podle hodnocení je pro někoho skvělá pro někoho špatná, ale anotace je opravdu výborná. Cena: 89 Kč.

Anotace: Román líčí život Edgara Sawtella, němého chlapce, který vyrůstá na venkovském statku na okraji chráněné oblasti Chequamegon. Jeho rodiče převzali tradici Edgarova dědečka a živí se chovem a výcvikem psů. Edgar prožívá idylické dětství se svou nerozlučnou přítelkyní, fenkou Mandličkou. Jeho svět se zhroutí v okamžiku, kdy mu nečekaně umírá otec, a situaci ještě vyostří příchod Edgarova strýce Clauda, který převezme vedení stanice a sblíží se s Edgarovou matkou. Ojedinělý román s pověstí bestselleru variuje hamletovské téma a osloví i náročnějšího čtenáře.

IMG_3332

Četli jste některou z těchto knih?

Facebook: Reading with Lucy | Instagram: readingcookingwithlucy | Twitter: readingwithlucy

You Might Also Like

50 comments

  1. Skvělý výběr. Nejvíc mě zaujal Příběh Edgara Sawtella, takže po tom se taky musím podívat. Do Jane Eyreové se taky chci pustit, ale pořád mi to nějak nevychází :D
    immell.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Edgar mě také zaujal a jsem ráda, že mi ho mamka koupila. Nejprve jsem nevěděla o čem ta kniha je, ale přišla jsem domů a hned jsem si musela přečíst anotaci. Jane snad stihnu co nejdříve. :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tak se teda musíš kouknout do levných knih. :D

      Vymazat
  3. Pekné kúsky za super ceny, nečítala som ani jednu z kníh, poznám ich však z videnia :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Také se mi ty ceny líbí. :D

      Vymazat
  4. Milujem sériu Krásná katastrofa,dúfam že to nebude pre teba sklamanie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný výběr, přeji pěkné čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní výběr! , žádnou z nich také přečtenou nemám.

    trojtecka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Také se musím někdy vrhnout na Krásnou katastrofu, protože Červený vrch byl prostě skvělý! :3 Skvělé úlovky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Přesně kvůli parádnímu Červenému vrchu jsem si ty knihy koupila. :)

      Vymazat
  8. Pěkný nákup.:) Nedávno jsem si v Levných knihách také pořídila Nádhernou svatbu, Krásnou katastrofu už mám nějakou dobu doma. Po Dvojčatech se určitě podívám, vypadá to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Na Dvojčata se určitě mrkni. :)

      Vymazat
  9. Dvojčata jsem taky měla v ruce, ale nakonec jsem nevzala. Ale možná se to ještě změní. Jane Eyrovou jsem četla před lety a moc se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na Dvojčata hodně zvědavá. Snad se mi bude Jane líbit stejně jako tobě. :)

      Vymazat
  10. Kromě Krásné katastrofy jsou všechny knihy i v Olomouci v Levných knihách. :) Ale tenhle první díl jsem objevila v antikvariátu, takže paráda! :) Do budoucna snad koupím zbylé dva díly a holt musím doufat, že tam na mě počkají, protože pokud ne, tak budu zlá... :D Janu Eyrovou mám doma ve starším vydání, snad se k ní brzy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na tebe počkají :D Snad se obě na tu Jane vrhneme co nejdříve. :)

      Vymazat
  11. Jana Eyerová je jednoducho klasika a výborná kniha. Inak krásne prírastky za super ceny :)

    http://booklovers-world.blogspot.sk Tiež ťa pozývam do menšej knižnej GIVEAWAY na blogu!

    OdpovědětVymazat
  12. Teda, jak to tak vidím tak budu taky muset mamku po lékaři, který mě čeká 21.4. dotáhnout do LK :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se tam podíváte a něco si odneseš. :)

      Vymazat
  13. Krásné přírůstky, z nichž některé jsem v LK také potkala a musela jsem se fakt hodně ovládat :) Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  14. Co jsem slyšel tak Dvojčata je hodně dobrá kniha :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tento komentář. Na knihu se těším už více. :D

      Vymazat
  15. Zítra se do LK také chystám. ;-) Doma už mám Učiněnou katastrofu a Nádhernou svatbu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad si tam něco vybereš, ale věřím, že určitě ano. :)

      Vymazat
  16. krásný nákup, já byla včera v Levných knihách a také jsem neodešla s prázdnou :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já většinou nikdy neodejdu s prázdnou. Vždy je tam nějaká kniha, která mě zaujme. :)

      Vymazat
  17. Krásné kousky! :)
    Také se do LK chystám a oba dva díly Katastrofy se mnou budou určitě odcházet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Moc se na všechny díly těším a doufám, že budou stejně dobré jako byl Červený vrch. :)

      Vymazat
  18. PŘÍBĚH EDGARA SAWTELLA mě hodně zaujal, asi si pro něj skočím :) A vůbec samé skvělé úlovky! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ji tam mamka koupila jinak bych si ji asi nevšimla. Jsem za tu knihu moc ráda opravdu vypadá skvěle. :)

      Vymazat
  19. O Krásné katastrofě jsem už slyšela, ty ostatní jsou pro mě nové. :) Přeji ti hezké čtení!

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Snad mě žádná kniha nezklame. :)

      Vymazat
  20. Skvelý článok ! Krásnu katastrofu som čítala pred asi dvomi rokmi a musím povedať, že ma veľmi nadchla a páčila sa mi. Hovorila som si, že si musím kúpiť aj ďalšie pokračovanie no stále som sa k tomu nejako nedostala :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Na Krásnou katastrofu jsem četla spoustu pozitivních recenzí doufám že i moje bude pozitivní. :)

      Vymazat
  21. Jana Eyrová je naprosto překrásný příběh. Řekla bych, že je to jedna z nejlepších knih, které se dají vybrat k maturitní četbě. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já maturitní četbu nemám, ale na knihu se moc a moc těším doufám, že nebudu zklamaná. :)

      Vymazat
  22. Plno zajímavých knížek, zaujala mě ta Katastrofa :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ni se moc těším doufám, že nebudu zklamaná. :)

      Vymazat
  23. Knížku Krásná katastrofa se chystám přečíst. :)
    Sofi♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ni moc těším snad nás knížka nezklame. :)

      Vymazat
  24. Pěkná hromádka :-) Na Jane Eyre jsem taky koukala v LK

    OdpovědětVymazat
  25. Právè jsem dočetla Dvojčata a je to skvělá knížka napsaná velice čtivě a citlivě..
    Saskia je výborná autorka. V Anglii už jí vyšly další 3 knížky.. škoda že je ještě nikdo nepřeložil do češtiny. Koupila bych si od ní i ty další knihy, klidně i za plnou cenu :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář určitě si ho přečtu a odpovím na něj. Určitě také přidej odkaz na svůj blog. Nezapomeň zaškrtnout políčko chci zasílat oznámení, aby ti neunikla má odpověď. A měj se krásně. :)

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro ALbatros media

Výsledek obrázku pro baronet nakladatelství


Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro cosmopolis nakladatelství


Výsledek obrázku pro megaknihy

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro presco group


Výsledek obrázku pro kniha.cz