Navždy a věčně - Jennifer L. Armentrout

20. 10. 2016

Na tuto knihu jsem se nesmírně těšila už několik měsíců předtím, než měla vycházet. Díky Baronetu jsem dostala možnost si ji přečíst co nejdříve, jak jen to šlo a tak jsem byla naprosto nadšená. Hned jak mi přišla domů, jsem se na ni musela důkladně podívat a hlavně jsem byla zvědavá na obálku, která se měla lišit od originálního vydání. Po přečtení knihy, kterou jsem zrovna četla, jsem se na ni musela samozřejmě ihned vrhnout.


Mallory Dodgová je normální holka, která si bohužel toho mnoho v dětství neužila. Po jedné velké tragédii se ocitá v domě dvou lékařů, kteří jsou její noví adoptivní rodiče. Pro Mallory začíná konečně život, o kterém vždy snila, ale stále ji pronásledují noční můry z dřívějška kdy tak skvělé dětství neměla. Po letech domácího učení se rozhodne konečně vstoupit na pozemek školy a definitivně začít žít ještě trochu lépe, jako normální dospívající lidi.

Hned první den se setká se svým kamarádem z dětství Riderem Starkem, který nemůže uvěřit, že po dlouhých čtyřech letech se znovu setkává se svou kamarádkou (skoro sestrou), která s ním prožila své dětství u jedné adoptivní rodiny, kam je oba dali a které říkal „Myško“. Oba dva jsou nesmírně šťastní, ale bohužel Mallory kvůli tomu co si před pár lety prožila, moc nemluví a spíše se ukrývá někde v ústraní.

Mallory s ním nejdříve moc nemluví, ale nakonec tu svou bariéru zboří a je ráda, že si má s kým povídat. Bohužel díky tomu, že se Rider objevil, přemýšlí znovu o své minulosti a tím pádem se cítí hodně zranitelná. Ještě ke všemu, když ve škole je jedna osoba, která se k ní nechová moc pěkně. Jak nakonec vše skončí? A co to obří tajemství rozluští se? Budou nakonec žít opravdu ty pravé životy, o kterých vždy snili?


Na začátku jsem malinko nakousla obálku, která měla být jiná než originál a tak jsem byla hodně zvědavá, co vymysleli. Když jsem balík otevřela, tak jsem byla malinko zklamaná. Od obálky jsem opravdu čekala víc a spíše mi přijde, že originální je mnohem hezčí než tato. Schválně se na tu originální koukněte a napište mi jaká je podle vás lepší. Já jsem zastáncem, že knihy by měli vypadat stejně jako všude jinde a že by se neměla moc upravovat v různých zemích.

Ale teď k tomu co vás asi zajímá ze všeho nejvíce a to je samotné hodnocení příběhu. Kniha se mi líbila, ale je tu jedno velké ALE. Občas jsem se musela (hlavně v půlce) nutit ke čtení a to není moc dobré. Přišlo my, že celkově v půlce knihy se toho moc nedělo a že autorka tím jak chtěla mít knihu tlustší tak tím více ten střed protahovala a to se mi teda nelíbilo. Proto jsem to také četla trochu déle než normálně. Nebýt toho dlouhého středu knihy, tak by ode mě dostala kniha lepší hvězdičkové ohodnocení.
Pozitivní na celé knize bylo to, že autorka vůbec vymyslela takovýto příběh plný tajemství a života, který bychom určitě neradi žili. Opravdu originální příběh, který mě většinu knihy pohltil, a já byla zvědavá, jaký další zvrat v ní bude.

Co se týče osob, tak tady to bude hodně rychlé. Hlavní postavy jsem si velice oblíbila i ostatní lidi okolo nich. Jen jediné dvě postavy se mi nelíbily a to jedna spolužačka ze střední a druhá postava byl minulý adoptivní rodič Mallory a Ridera, kterého si určitě nikdo neoblíbí.
Kniha je řazená do kapitol, které mají optimální délku (nejsou až moc krátké ani dlouhé) celkově má kniha hodně stran něco okolo 450 a tak s ní nějaký ten čas určitě strávíte.


Příběh určitě doporučuji, jen si dávejte pozor na ten prostředek, který se mi opravdu zdál hodně zdlouhavý. Určitě byste si ji měli přečíst, jen si nejsem jistá, jestli bude pro všechny věkové kategorie. Mně se knížka Navždy a věčně líbila a tak ji budu určitě doporučovat dál. Opravdu ji zkuste, jestli nad ní váháte.

Jennifer L. Armentrout bydlí v Martinsburgu v Západní Virginii v USA. Když právě nepracuje, ráda čte, dívá se na zombie filmy nebo si užívá volný čas se svým manželem a psem Lokim. Hodně času rovněž tráví na Twitteru.
Už na základní škole, když začala psát povídky, snila o tom, že se stane spisovatelkou. A taky jí moc nešla matematika. Jennifer píše paranormální romány pro mládež, sci-fi, fantasy a romance ze současnosti.
J. Lynn je pseudonym autorky, pod kterým píše romantickou sérii Gamble Brothers, „new adult“ romány Počkám na tebe (Wait for You) a Jako led (Frigid), paranormální sérii Nephilim Rising nebo fantasy sérii Lux a Covenant.


Děkuji moc nakladatelství Baronet za poskytnutí tohoto báječného recenzního výtisku.
Knihu Navždy a věčně si můžete koupit tady.

Originální název: The problem with forever
Počet stran: 472
Přeložila: Renata Heitelová
Nakladatelství: Baronet
Rok vydání: 2016

11 komentářů:

  1. Knížka vypadá skvěle, takže děkuju za tip! Co jsem začala chodit na VŠ a mám mezi hodinami šílené přestávky, začala jsem nějak hodně číst a docházejí nápady :D :) A máš hrozně krásné fotky! :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé mockrát děkuji, že se ti líbí fotky. Jsem moc ráda. A nemáš zač za tip. Můj brácha tento rok začal chodit na VŠ a vždy když mi říká, že má tři hodiny přestávku, tak já jen kroutím hlavou proč to mají tak blbě. :D

      Vymazat
  2. Jé samá pochvala to mi nedělejte holky se tady červenám :D. Snad sis ode mě vzala inspiraci na čtení.
    Řezníka proboha no jo musím to opravit. Potřebovala jsem logo Baronetu a rovnou zkopírovala celý odstavec. Já jsem věděla proč to nemám dělat :D, že to zapomenu opravit. Moc děkuji za připomenutí. :D
    Jinak Řezník byla výborná kniha od Baronetu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. S tou obálkou souhlasím, tahle je příšerná, nechápu, kdo to vymyslel, ale moc se to teda nepovedlo. Ale na příběh jsem zvědavá, takže si ji určitě přečtu :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná komu se obálka moc nelíbí. Příběh je skvělý pouze ten prostředek se hodně táhne, ale to se dá přežít. Určitě knihu zkus. :)

      Vymazat
  4. Kniha vypadá celkem zajímavě, schválně jsem koukla na tu originální obálku a ta je skvělá,
    česká se moc nepovedla bohužel :/.
    Recenze super a fotky se ti moc povedly :)

    https://pohodalahoda.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu hodně si toho cením. Česká obálka se opravdu moc nepovedla radši bych měla tu originální, která je dokonalá. :)

      Vymazat
  5. Pěkná recenze. :o) Mně se tedy kniha líbila celá. Je fakt, že do poloviny jsem ji zhltla doslova, pak to šlo trochu méně dynamicky, ale zas to bylo o něčem jiném a taky mi to přišlo zajímavé. Takže já si ji pročetla s radostí od začátku až do konce. Na někoho to může působit jako na tebe, jiný zas bude happy z celé knihy. XD Akorát teda potom to bylo trochu přeslazené, ale tak to je taky podle toho, jak má každý rád. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu. Přesně tak někomu se líbí to a někomu tamto. Je to jen podle toho komu se co líbí. Ale stejně jsem toho názoru, že každou knihu si dotyčný musí přečíst a neposuzovat jen podle recenzí, protože každému zkrátka sedne něco jiného. Děkuji za skvělý komentář. Měj se hezky. :D

      Vymazat
  6. No, na to, že Armentrout docela pravidelně sleduju, mi tohle nějak uniklo :D Ta obálka se mi líbí, jen ten font mi moc nesedí. ...jo, a pak jsem se podívala na originál a najednou to vypadá jak ubohá kopie :D
    Knížka vypadá zajímavě, určitě se po ní kouknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uniklo? Já knihu vidím všude na Instagramu, teda je pravda, že u lidí z cizích zemí, kteří mají tu krásnou originální obálku. Jinak se na ni určitě koukni. :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥