Spřízněné duše - John Marrs

11. 4. 2018



Na tuto knihu jsem byla neskutečně zvědavá a doufala jsem, že bude opravdu hodně dobrá. Anotace slibovala hodně originální a propracovaný příběh několik postav, které spojuje jediná věc a to je webová stránka, která vám pomůže najít vašeho ideálního partnera na celý život skrze vaše DNA. S ničím podobným jsem se nikde v žádných knihách nesetkala a tak jsem opravdu doufala, že to bude tak dobré jak se na první pohled zdá. A opravdu mě to příjemně překvapilo a jsem jen ráda, že ji mohu vlastnit a mít ve své knihovničce na čestném místě. A ráda si knížku přečtu znovu…

V knize máme několik hlavních postav. Každý z nich má pro sebe jednu krátkou kapitolu a pak jde na řadu další postava a takto se to po krátkých kapitolách furt střídá.
Existuje jedna webová stránka, která vám díky vaší DNA najde vašeho ideálního partnera na celý život, ale co když se vše zkomplikuje kvůli jednomu člověku, který je neskutečně chytrý a hodlá někoho kvůli tomu potopit? Kam až je schopný dojít, aby vyhrál? A co všechno udělají ostatní, aby svého ideálního partnera měli vedle sebe?

Máme tu celkem pět postav:

MANDY: Nemá to v životě lehké. Její mladší sestry si našly své partnery, ale ona stále nic. Sice někoho měla, ale on se rozhodl žít následně s někým jiným. Tudíž zkouší štěstí a přihlásí se na Analýzu DNA s tím, že se pro ni ten dokonalý protějšek konečně najde a ona se nebude cítit už tolik osamocená.

CHRISTOPHER: Nejtajemnější osoba celé knihy. Někdo ho v knize bude mít rád, ale pro někoho to bude jen zrůda, která žije příšerný život, a budete mu přát jen to nejhorší. Musím říct, že je jedna z nejpromyšlenějších osob celého příběhu spolu s další jednou osobou.

JADE: Žena, která si svou lásku přes analýzu DNA našla, ale Kevin bohužel bydlí až v Austrálii, kde údajně pracuje na statku. V životě se ještě nesetkali, ale i tak Jade věří, že je Kevin její největší láska. To ale netuší, co bude následovat a jaké komplikované věci nastanou.

NICK: Má svou partnerku a k tomu nepotřeboval ani analýzu DNA. Je přesvědčen, že ona je ta pravá pro něj a nehodlá analýzu nikdy vyzkoušet. Jeho partnerka je ale zvědavá koho by analýza jejímu partnerovy dala a tak pod nátlakem se zkusí přihlásit. Výsledek je šokující.  S touto postavou si autor výborně hrál a celkem mě hodně krát překvapil, co si na něj připravil.

ELLIE: Ze začátku osoba, kterou jsem vůbec nevnímala, ale to chtěl právě autor udělat, pohrát si s námi čtenáři (a výborně se mu to povedlo). Toto je rozhodně osoba, která nemá vůbec žádné tušení, s čím si zahrává. A budete se i celkem divit jak se její příběh bude vyvíjet.

PARÁDA!! Výborná kniha, která se čte jedním dechem a každá kapitola končí otevřeně, abyste se těšili na další a další. Nádherně zpracované a originální. Není divu, že má všude vysoká hodnocení a že ji všichni vychvalují do nebes (to já budu také). Tajila jsem dech jak v průběhu, tak hlavně ke konci. Prostě parádní nemám co dodat. Rozhodně se na knihu někdy vrhnu znovu (po pár letech) až příběh nebudu mít v hlavě, což opravdu hodně dlouho potrvá. Jsem ráda, že jsem si knížku přečetla, jen mě mrzí, že jsem s ní tak dlouho otálela, jelikož jsem na ni pořád neměla chuť, až jednou jsem si řekla dost! Jdu na ni!!!

Postavy jedním slovem: GENIÁLNÍ! Výborně propracované a nečekala jsem, že tam bude tolik zvratů a situací, kde se mi bude jen tajit dech. Dokonce jsem jednou vykřikla: COŽE???? Naštěstí jsem byla sama doma a ne v MHD. Z této knihy se budu hodně dlouho zpamatovávat a stále nechápu, jak to mohl tak autor propracovat. Jak nad vším musel hodně do detailů přemýšlet, no geniální. A rozhodně knihu doporučuji. A hlavně se neděste té tloušťky, jelikož jak jsou kapitoly krátké, tak to čtení hrozně rychle ubíhá a vy se za chvíli ocitáte na samotném konci knihy.

Jediné co vytknu je ten konec, který je hodně rychlý. Autor ho mohl ještě trochu zdelšit. Vůbec by mi to nevadilo. Celou dobu to plynulo tak akorát ne moc rychle ne moc pomalu, a když jsem se blížila ke konci, tak najednou bylo všechno tak neskutečně rychlé, že jsem si myslela, že autor už to tak moc rozebírat nechtěl a šel rovnou k věci. Ale je to jen jedna negativní věc z celé knížky. Jinak vše je na jedničku. Jak příběh, tak i výborná obálka. Rozhodně Spřízněné duše doporučuji, stojí za to!

ČETLI JSTE TUTO KNIHU? JAK SE VÁM LÍBILA? POPŘÍPADĚ NELÍBILA?


Děkuji za tento výtisk Albatrosmedii.


Knihu si můžete koupit zde.

Výsledek obrázku pro albatros media

2 komentáře:

  1. Výborná recenze :) Jsem ráda, že se ti kniha líbila, protože jsem ji zrovna přitáhla z knihovny a netušila co přesně od ní čekat :) Každopádně to vypadá na skvělé čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za milý komentář moc mě to těší :) Kniha byla opravdu výborná a rozhodně se k ní někdy vrátím :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥