VERIŤ

1. 5. 2020


Mia je ako každá jedna z nás. Výnimočná, talentovaná a opatrná v láske. Je usmiata a priateľská a predsa má dôvodprečo chce svoje srdce chrániť a nedôveruje mužomNájde sa muž, ktorý prekoná hradby jej srdca? Dokáže aj ona uveriť? Dokážu si veriť navzájom? 

Již třetí díl Bílé série, na který jsem se těšila a doufala jsem, že bude skvělý. Musím uznat, že nakonec byl nejlepší ze všech třech, které jsou dosud vydané. Horko těžko jsem opouštěla postavy, které jsem si moc zamilovala, taktéž jsem nerada opouštěla celou knihu, která byla prostě skvělá a zpříjemnila mi den a půl, kdy jsem ji četla (a to jsem si ji i šetřila). 

 Nebyla bych to já, abych se nepozastavila nad obálkou. Již u předchozích dílů (NavždyJedného dňa) jsem obdivovala ty nádherné bílé obálky, které jsou si podobné, ale každý z dílů má jinou barvu názvu. A to nemluvím o tom, jak skvěle se k sobě hodí v knihovničce. Je to pastva pro oči a rozhodně dávám palec nahoru a taktéž všité záložce, kterou vždy v knihách ráda vidím. K obálkám rozhodně nemám co vytknout. 

 Příběh tohoto dílu se mi líbil nejvíce, a hlavně za to může to, že se v knize toho poměrně dost děje (ale stejně si nepředstavujte nic hodně akčního, to rozhodně ne). Tuto sérii beru jako krásné oddechové čtení, které výborně sedí na léto anebo k jakémukoli období, kdy se chcete odreagovat a přečíst si něco u čeho nebudete přemýšlet a ihned se začtete. Tudíž velké plus vidím v tom, že tu bylo více akce, což v prvních dvou dílech moc nebylo. Od začátku jsem nějak tušila, že to bude zase skvěle napsané a že mi to zpříjemní dny. Já jsem si knihu ráda šetřila i když to bylo poměrně těžké, jelikož knížka má nějakých 217 stran, což se dá bravurně za jeden den i s přestávkami přečíst. Mně se ale opravdu od příběhu nechtělo ještě v ten jeden den odcházet, a tak jsem si ho šetřila, jak jen jsem mohla.  
Autorka píše hodně čtivě již od prvních stránek vás kniha pohltí. Jestli hledáte něco oddechového a nenáročného, tak mohu s jistotou doporučit tuto sérii.  
Ani se nebojte toho, že je to třetí díl. Knihy na sebe nějak nenavazují, až na menší detail, kdy se tam nacházejí postavy z minulých dílů, to je jediné. Já ale vždy preferuji začít od prvního ať už se jedná o navazující sérii nebo ne. Za mě by mělo být vše popořadě a bála bych se, že by mi mohlo něco uniknout i když se jedná o tu nenavazující sérii. Když jsme u těch dílů, tak i když si přečtete první díl (Navždy) a bude nic moc, tak dejte šanci i dalším, jelikož já jsem to měla podobně, a nakonec je to čím dál tím lepší. 

Co se týče postav, tak ty bych moc ráda potkala i osobně. Hodně mi přirostly k srdci a jak jsem už psala, tak jsem se s nimi horko těžko loučila. 
Autorka již připravuje čtvrtý díl, o kterém se můžete dočíst právě na konci tohoto dílu, tak rozhodně neváhejte a zkuste si alespoň ten první díl pořídit je to vážně krásná série, která se čte výborně! 

Knihy jsem obdržela zdarma od samotné autorky výměnou za článek. Nikdo ani sama autorka můj názor neovlivnil, vše je napsané přesně tak, jak to cítím já. 


Autorku můžete sledovat na jejím blogu nebo sociálních sítích: FacebookInstagram
Samotné knihy si můžete zakoupit zde.

2 komentáře:

  1. Kniha vypadá moc krásně😍 Nevím, zda mám do ní jít, protože knih mám hodně, ale tato vypadá opravdu skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluji celkově tu sérii a rozhodně ji doporučuji všem romantickým duším, jako jsem já :D Snad ji nebo jiné díly od autorky zkusíš a budeš i ty nadšená ♥

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥