KNIHMOLŮV MĚSÍC - SRPEN

17.9.16


Toto uteklo, nedávno jsem přidávala Knihomolův měsíc za červenec a teď už je půlka září. Kam se ten čas vytrácí. Také vám to tak rychle uteklo? V srpnu se toho moc neudálo, jen jsem zjistila, že jsem nakoupila a dostala opravdu hromadu knih, vůbec jsem netušila, že jich bude tolik.
 
1. Poldark - Winston Graham / GoodReads / - Určitě tuto knihu mohu jen doporučit. Jsem si na sto procent jistá, že si ji každý oblíbí hlavně lidé, kteří mají rádi rodinné ságy (5/5)
2. Skoro směšná story - Ned Vizzini / GoodReads / - Tato kniha se zařadila mezi mé nejoblíbenější za tento měsíc. Hodně mi toho dala hlavně lepší pohled na život a určitě si tento příběh budu pamatovat. Více najdete v recenzi (5/5)


3. Sladké zapomínání - Kristin Harmel / GoodReads / - I tato kniha se mě hodně dotkla a nemohu ji pustit z hlavy. Byla jsem při ní šťastná, ale také jsem plakala (5/5)
4. Dohoda s láskou - R. L. Mathewson / GoodReads / - Oddechová kniha, která sice byla skvělá, ale ne tak dobrá jako předešlé knihy a tak jsem ubrala i jednu hvězdičku (4/5)


• Skoro směšná story - Ned Vizzini / GoodReads /
• Lala - Jacek Dehnel / GoodReads /
• Počong aneb O pinoživosti lidské existence - Tereza Semotamová a Jakub Vítek 
• Kouzlo života - Donna Hay 
• Zbožňuju Paříž - Lindsey Kelková / GoodReads /
• Já, Poutník - Terry Hayes / GoodReads /
• Dvojí život - Christine Bravo 
• 1813 Válečný požár - Sabine Ebertová / GoodReads /
• Poldark - Winston Graham / GoodReads /
• Dohoda s láskou - R. L. Mathewson / GoodReads /
• Křídla ve větru - Sue Monk Kidd / GoodReads /
• Bez šance - Neal Shusterman / GoodReads /


Hned první týden jsem zase šla na brigádu, kde jsem si to parádně užila a poprvé jsem okusila také dělat dvanáctky. Pak jsme furt byli doma nebo u babičky.

Někdy v půlce srpna jsme šli zase po druhé v roce do Pražské zoologické zahrady, kde to bylo opravdu fajn až na ty vosy, které nesnáším. A také jsem šla fotit znovu denní a noční Prahu. Určitě se těšte na fotky, které v nejbližší době dám na blogový Facebook. A ta bylo vše za srpen. Je pravda, že moc nabytý nebyl, ale já jsem si to i tak užila.



A co jste dělali, přečetli a nakoupili vy v srpnu?


You Might Also Like

12 comments

  1. Já jsem si srpen naprosto užila! Přečetla jsem spoustu knih, které byly opravdu super!
    Na začátku měsíce jsem odpočívala, pak jsem jela na soustředění a pak ještě s rodinou na dovolenou! Všechny zážitky jsou nezapomenutelné!
    A opravdu krásný článek!! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu. Tak to je skvělé, že sis poslední měsíc prázdnin hodně užila. :)

      Vymazat
  2. Páni, já tě obdivuju, že v létě zvládneš přečíst tolik knih. Já jakmile je pěkně, tak furt někde lítám po venku a pak to dopadá tak, že jsem za srpen přečetla jednu knížku :/ jinak super fotky, pěkně sis s tim vyhrála :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že se ti fotky líbí. Já většinou přečtu stejně knih jako když je škola nebo praxe. :)

      Vymazat
  3. Slušná hromadka, už abych měla taky nějaké nové :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě ten počet hodně udivil. Nečekala jsem, že jich bude až takové množství. :D

      Vymazat
  4. Takových knih...v srpnu jsem měla dovolenou a ta byla taková, že šly knihy stranou :-)

    http://siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že sis užila dovolenou plnými doušky. :D

      Vymazat
  5. Ja precetla v srpnu skoro jedenact knih. Az me to samotnou prekvapilo. Ale ted uz to bude cim dal narocnejsi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni jedenáct knih, tak to se mi asi nikdy nestane. :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Snažím se aspoň něco dělat, ale někdy to prostě nejde. :D

      Vymazat

Děkuji za komentář určitě si ho přečtu a odpovím na něj. Určitě také přidej odkaz na svůj blog. Nezapomeň zaškrtnout políčko chci zasílat oznámení, aby ti neunikla má odpověď. A měj se krásně. :)

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro ALbatros media

Výsledek obrázku pro baronet nakladatelství


Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro cosmopolis nakladatelství


Výsledek obrázku pro megaknihy

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro presco group

Výsledek obrázku pro paseka