Bookstagram #1

24. 9. 2016


Po pár dnech přemýšlení jsem se vás zeptala na blogovém Facebooku, jestli by se vám líbily články ohledně Instagramu. Nakonec jste souhlasili a tak jsem článek sepsala a publikovala. Určitě ho berte trošku jako úvodní, protože tentokrát vám ukáži sedm oblíbených českých knižních Instagramů, které určitě znáte, ale já bych je moc ráda sem zařadila. Příště buď udělám další české Instagramy anebo zahraniční. Ráda bych dělala více dílů, protože já osobně sleduji přes tisíc Instagramů a tak určitě jen tak tato rubrika neskončí.

Můj Instagam se jmenuje @readingcookingwithlucy dříve jsem tam dávala úplně všechno, ale nedávno jsem začala dělat fotky jen o knihách. Vždy se snažím přidávat jednu fotku za den, většinou se to povede, ale někdy (třeba o praxi) nejsou dobré podmínky na fotky a tak nic nepřidám. Určitě mi napište vaše oblíbené Instagramy a nejlépe i rovnou váš Instagram jestli nějaký máte. Tak a dost okecávání a jdeme na to.



Tento Instagram je hodně krásný a hlavně se mi líbí ten styl Amerických fotek. Proč Amerických? Protože hlavně Americké knižní Instagramy mají takové hodně vymazlené fotky, které se mi neskutečně líbí. A tento Instagram je právě takový krásné fotky jde vidět, že si s nimi vždy vyhraje a prostě se mi neskutečně líbí. Určitě se na tento Instagram mrkněte, stojí za to.



Kdo by neznal Verunku a její fotky jakoby nežil. U tohoto Instagramu určitě nic říkat nemusím nádherné čisté fotky, které jsou opravdu dokonalé. Určitě sledujte.



Taktéž jako u Verunky i tento Instagram nemusím nijak komentovat. Předpokládám, že ho určitě znáte jako následující Instagramy, které zmíním.



Lucka z Martinusu a ty její nádherné fotky z přírody a podobně. Určitě ji také znáte a tak nemusím nic víc psát.



Instagram jak Lucky, tak i Nadi, kde je moc a moc knih, které jsou nádherně naaranžované v přírodě.



I tento Instagram určitě znáte. Jana nádherně fotí jak knihy, tak i lidi apod…




Krásné fotky z kaváren s nádhernými knihami, kdo by takový Instagram nechtěl sledovat? Mě přijde, že tyto fotky jsou takové uhlazené skvěle naaranžované a plné krásných barev.


Jaký je váš Instagram? A koho sledujete nejraději?

33 komentářů:

  1. No, a já fotit neumím, tak se prostě chodím jen kochat :-) holky jsou šikovné. Tohle asi nikdy nezvládnu.

    G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ne to o sobě netvrď určitě umíš. Holky jsou opravdu moc šikovné a jsou mojí inspirací. :)

      Vymazat
    2. Udělej nějaký kurz pro nás nemehla :-D Já to vůbec neumím, nemám na to buňky... :-P

      Vymazat
    3. Ale máš. Kurz tedy neplánuji, protože ani já nefotím nějak extra skvěle. :)

      Vymazat
    4. To si jenom myslíš. Máš skvělý fotky

      Vymazat
  2. Ja se svym malym insta sem snad ani nepatrim :) ale dekuju ti, protoze me to fakt potesilo a jsem rada, ze se ti moje fotky libi xxx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale patříš. Máš moc krásný Instagram a jsem ráda, že jsem tě potěšila, to zase mě moc těší. :)

      Vymazat
  3. Já si chtěla udělat další účet na insta, ale jelikož jsem nezjistila, jak převést staré fotky mezi účty, tak jsem to vzdala. Koneckonců mám spíše osobní blog než striktně knižní. Takže proč tam nemít všechno možné :-) Moje oblíbené insta ti pošlu, pokud přijdu jak to na mobilu udělat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také nevím jak se dávají fotky mezi účty. Tak ti neporadím. :)

      Vymazat
  4. https://www.instagram.com/bookwormeverlasting/
    https://www.instagram.com/alittlebookworld/
    https://www.instagram.com/folded.between.pages.of.books/
    https://www.instagram.com/alice.in.wonderbookland/
    https://www.instagram.com/_halfbl00dprincess/
    https://www.instagram.com/kkat.xy/

    To jsou asi ty nejvíc oblíbené :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já tedy sledují Lucku a je to bomba!Miluju její fotky. Já se do knižního světa na insta teprve dostávám :D
    Jinak zahraniční nemají chybu. Mají lepší ,,výbavu," záložky HP ,doplňky atd atd. Je to uzasne je pozorovat :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou ve všem. Hlavně je bomba číst si, že třeba umělé kytky si koupili jen kvůli fotkám a tak podobně to je super. :)

      Vymazat
    2. Ale to je fakt :D cokoliv kupuju domu tak premyslim jak to bude vypadat na fotce :D nebo naopak to koupim jen protoze se to hodi k nejake knize :D je to nemoc :D :D :D

      Vymazat
    3. No já to zatím takhle nemám, ale mám takový dojem, že za pár týdnů si budu kupovat věci jen na fotku. Protože už i mamce říkám, že tohle a tamto by bylo krásné na fotku apod... :D

      Vymazat
  6. Já nesleduju žádný z těchle IG. Jinak sleduju strašně moc různých typů instagramů, nejradši mám asi travel a tumblr účty :)

    OdpovědětVymazat
  7. Můj instagram určitě znáš, mám dva, ale ten druhý je jen o knihách a snažím se ho tvořit, tak aby jsem s nim byla opravdu spokojená a vyjadřoval mou velkou lásku ke knihám (welovebookscz).
    Jinak oblíbené instagrami mám stejné, jako ty a samozřejmě pak i ten tvůj! ♥♥♥
    Krásný článek, pokračuj v této sérii a měj se hezky!! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj Instagram znám. A jsem ráda, že se ti líbí i ten můj. Také se měj hezký. :D

      Vymazat
    2. Tvůj Instagram znám. A jsem ráda, že se ti líbí i ten můj. Také se měj hezký. :D

      Vymazat
  8. Tahle rubrika se mi fakt moc líbí! Čím víc bookstagram materiálu, tím lépe :D Z tohohle výběru všechny znám a všechny sleduju, ale ráda najdu někoho nového, u koho bych se mohla kochat ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano do příštího dílů hodlám dát méně známé, ale kvalitní bookstagrami. :)

      Vymazat
  9. Miluju bookstagram a občas mám pocit, že bych si potřebovala vzít velký kbelík zmrzliny a slintat nad některými fotkami (hlavně zahraničních) bookstagramerů, protože nad některými zůstává vážně rozum stát a oči přecházejí.

    Ale mám ráda i tvůj instagram a tvoje fotky, přijde mi, že v poslední době jsi se hodně zlepšila :))

    Já se snažím ten svůj instagram vést hlavně knižní, ale ne vždy se mi podaří, občas se chci se "světem" podělit o nějakou vyloženě neknižní fotku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to si mě potěšila, že si myslíš, že jsem se zlepšila. Já také občas přidám nejnižší fotky. Hlavně teď když je podzim a bude zima. To budu přidávat jednu, dvě fotky přírody. Děkuji moc za komentář. :D

      Vymazat
    2. Jé tak to si mě potěšila, že si myslíš, že jsem se zlepšila. Já také občas přidám nejnižší fotky. Hlavně teď když je podzim a bude zima. To budu přidávat jednu, dvě fotky přírody. Děkuji moc za komentář. :D

      Vymazat
  10. Poslední dobou bych nejraději vzala červenou a podtrhávala hrubky na některých tvých kanálech... mrzí to...
    instagrami-zbírat-bookstagrami a další :/

    čtu tě často, ale tohle odrazuje a zbytečně...

    jinak fandím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neSklame...
      na tvém insta ke knize Bez šance

      Vymazat
    2. Děkuji za bleskové opravy a těším se na další čtení!

      Vymazat
  11. a tohle je můj Insta https://www.instagram.com/heeezky/, dávám tam všechno možné i nemožné, ale převažují knihy :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥