Lucy life #11

15. 10. 2014


Tak už tu máme po měsíci další Lucy life. Jako první o čem bych vám chtěla napsat, je to, že jsme byly dne 9.10. 2014 v půl desáté na vodní laserové šou na Vltavě, která se nám vůbec nelíbila, byla to jen reklama na Sazku. Natočila jsem také video, ale není tam nic vidět. Můžete si ho shlédnout na mém facebooku zde.

Jestli víte, tak od 16. - 19.10 2014 se koná Světelná Praha. Na tu se moc těším, protože tam byla minule teta a moc se jí to líbilo, tak jsem zvědavá jaké to bude. Já a celá rodina tam jdeme v sobotu, tak doufám že nebude velká zima. Jde někdo z vás na Světelnou Prahu?

Také vám chci ukázat, jaké jsem upekla sušenky, jestli znáte Verunku z knižního přátelství, tak víte že také ráda peče a u ní jsem narazila na medové sušenky, které mě moc zaujali a hned jsem je musela upéct. A dopadly takto:


Potom jsem na internetu našla vanilkové sušenky a ty se mi také povedly. Mamka mi také koupila zdobící trubičky, vy-patlala jsem jednu krabičku a tu druhou si nechám na vánoce. 


V neděli jsem měla náznak na bolení v krku, ale nebylo to až tak hrozné, tak jsem šla v pondělí do školy, kde se to zhoršilo. V pondělí večer jsem měla horečku 38 °C, tak mi máma řekla že do školy nepůjdu. Dnes je středa a také nejsem ve škole, ale zítra už půjdu. Já nemám ráda, když jsem nemocná, protože nesnáším dopisování sešitů. 




2 komentáře:

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥