Poslední píseň - recenze

Název: Poslední píseň

Autor: Nicholas Sparks

Počet stran: 374

Překlad: Martina Joujová

Nakladatelství: Ikar

Rok vydání: 2010

Anotace:   Život vzpurné sedmnáctileté Ronnie se obrátí vzhůru nohama, když musí opustit milovaný New York a odjet na letní prázdniny za svým otcem do ospalého městečka u moře. Na městské pouti se Ronnie seznámí s výstřední dívkou Blaze, která by mohla být skvělou kamarádkou nebýt jejího násilnického kluka Marcuse, a potká pohledného Willa. Ronnie ho považuje za hloupého frajírka, ale brzi bude muset svůj názor změnit. Ostatně na těchhle prázdninách na ni čeká kromě velké první lásky i mnohem větší a osudovější překvapení. Na konci léta bude Ronnie dospělejší, moudřejší, o trochu smutnější a - zamilovaná.

♥♥♥♥

Příběh vypráví o Ronnie, která jede se svým mladším bráchou Jonahem do Wrightsville Beach v severní Karolíně, za jejich tátou Stevem, kde stráví celé letní prázdniny. Ronnie tam nechce jet, protože se se svým tátou nebaví, jelikož je opustil když byla malá. První den co tam přijedou jde Ronnie na pláž kde se hraje volejbal a tam potká Willa a také Blaze, se kterou se rychle skamarádí a jde s ní do jednoho baru. Blaze představí Ronnie Marcuse, jejího přítele, od tohoto večera se vše změní.

Já jsem viděla první film, proto jsem věděla jak to skončí, ale i tak se mi líbila více kniha. Jsem ráda že mám v knihovně konečně něco od Sparkse, hodlám si koupit také Zápisník jedné lásky. Kniha se mi opravdu hodně líbila, nemohla jsem se od ní odtrhnout. Celí příběh byl naprosto dokonalí a určitě mohu tuto knihu jen doporučit. Jsem ráda, že jsem si koupila knihu s filmovou obálkou, protože ta se mi líbí nejvíc.

Kniha jak jsem říkala, byla velice čtivá a proto jí musím dát 5 hvězdiček. Kdyby jsem mohla dát deset hvězdiček, klidně bych to udělala. Můžu říct jen: krásný obal a příběh = dokonalá kniha :). Určitě si ji přečtu znovu, možná v létě