Knihomolův měsíc - Březen

28. 3. 2016

Ten březen teda rychle utekl. Nedávno jsem psala Knihomolův měsíc za únor a teď píši další. Tento měsíc se toho neudálo tolik, ale stejně článek sepíši, protože má velkou úspěšnost.


PŘEČTENO

Tak jsem zjistila, že s každým měsícem vzrůstá počet přečtených knih, za to jsem moc ráda, protože vždy jsem přečetla alespoň tři knihy za měsíc, ale tento rok se mi to ještě nestalo až teď v březnu. Jako první jsem přečetla knihu Pád a kdo četl mou recenzi, tak mohl zjistit, že se mi tato kniha ohromně líbila a určitě si ji přečtu znovu (ale nejspíš až přečtu všechny nepřečtené knihy).

Jako další knihu jsem si vzala Netvora a doufala jsem, že to bude pecka jako film, který se mi moc líbil, ale bohužel kniha nebyla tak dobrá, jak jsem předpokládala. Na recenzi se můžete těšit v blízké době. Nevěděla jsem jestli se mám pustit do další knihy od autorky co napsala Netvora anebo do knihy Manželství na objednávku.

Nakonec jsem si zvolila další knihu od Alex Flinn a to Dýchání pod vodou. Od knihy jsem čekala hodně a nakonec se to asi hodně podepsalo na čtení. Mě přišla tato knihy úplně zbytečná, vícekrát jsem se nudila, než bavila, ale občas tam bylo i pár stran skvělých. Nakonec jsem dala tři hvězdičky z pěti a už si ji nikdy nepřečtu.


Jako další jsem si vybrala knihu Červený vrch. Páni to je tak skvělá kniha. Nic vám tu nebudu prozrazovat, nechám si to na recenzi. Ještě mám nějakých sto stran do konce, tak určitě ji v březnu také přečtu, ale nevím, jakou knihu si vezmu potom.

IMG_2941 IMG_2811 IMG_3016 IMG_3055

FILMY

Tento měsíc jsem zhlédla šest filmů. Jako první byl Přestupný rok, tento film jsem viděla už po třetí a nikdy mě snad neomrzí. Je to romantický film plný nástrah. Určitě doporučuji, když se chcete kouknout na nějakou vtipnou oddechovku.

Další film byl Láska s vůní sušenek, tento film jsem ještě nikdy neviděla a tak jsem byla ráda, že mohu vidět zase něco nového. Možná zklamu lidi, kteří nemají rádi romantiku, protože toto je další romantický film, ale ne tak přeslazený jak bývají normálně. Určitě se na něj znovu podívám.

Teď vám určitě na 100% musím doporučit Bláznivou dovolenou 2, pane jo viděla jsem tento film dvakrát a vždy se u něj nasměji. Doporučuji všema deseti fakt skvělá komedie.

Hledala jsem také nějaký film, který by se zabýval alespoň trochu vařením, a našla jsem ho. Dokonalí šéf je výborný film pro lidi, kteří chtějí se kouknout jaké to je v kuchyni a je tam i romantika. Také moc doporučuji.

Hrozně dlouho jsem čekala na to, abych mohla zhlédnout Fakjů pane učiteli 2 a taky bomba za tento měsíc jsem ho také viděla dvakrát a také se u něj hodně nasměji. Tyto dva díly jsou prostě nejlepší.

A poslední film (nevím, jestli se ještě na něco v březnu kouknu) byl film Pozdravy ze spermabanky, tento film dopadl u mě průměrně, byl dobrý, ale mohl být lepší.

         poster Výsledek obrázku pro Láska s vůní sušenek poster         
Výsledek obrázku pro Dokonalý šéf poster poster

CO SE UDÁLO

Co se událo, bude spíš o statistikách, ale snad vám to nevadí. 25. března jsme společně dosáhli 350 to se mi líbí na facebooku a za to jsem vám hodně vděčná nikdy jsem v toto číslo nedoufala. Moc se tu rozepisovat nebudu, protože jsem to už psala na facebooku.
Další významný den byl 26. března, tento den jsme také dosáhli 1000 zobrazení blogu Cooking with Lucy děkuji moc.
A poslední co se teprve bude dít je bráchy Maturitní ples v Lucerně 31. března. Moc se na něj těším a doufám, že si ho užiji a určitě dám na facebook fotky a na Instagram.

IMG_3188

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY


RECENZE

Koukám, že tento měsíc jsem recenze moc nepsala, musím to v Dubnu napravit. Jako první jsem napsala recenzi na báječnou knihu Pád a jak jsem už psala, knihu určitě doporučuji. Další a poslední recenze byla na Dokonalou nevěstu, tato kniha se mi také moc líbila, a i když byla romantická, tak tam bylo spoustu zvratů, které jsem vůbec nečekala. Také doporučuji.

Facebook: Reading with Lucy | Instagram: readingcookingwithlucy | Twitter: readingwithlucy

A co jste dělali, přečetli a zhlédli vy v březnu?

14 komentářů:

  1. Miluju tyhle články ♥ Takový počet přečtených knih bych chtěla taky!:(:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář hrozně si toho vážím. Mně zase přijde, že nečtu tolik knih jako nějaký jiný knihomol, který toho má o moc víc než já. :)

      Vymazat
  2. Knihu Pád mám na seznamu....Z filmů neznám ani jeden, na romantiku moc nejsem
    :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  3. Fakjů pane učiteli je fakt střelená kravinka, ale prostě se mi líbí, ani nevím proč :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak takové pocity mám i já, ale jsou to fakt skvělé filmy. :)

      Vymazat
  4. Gratuluju k 1000 na Cooking - čtu ho moc ráda :)

    A vypadá to na kulturně bohatý týden! Netvora jsem četla a přiznám se, že mě taky moc nenadchl, i z toho důvodu jsem se zatím nedívala na film. Ale možná to přehodnotím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za krásný komentář moc si toho vážím. Zkus ten film a uvidíš. :)

      Vymazat
  5. Tyto články miluju a asi je na blogu zavedu taky- kopííírka! :-D :3
    Každopádně Dýchaní pod vodou mám doma společně i s druhým dílem a mám trochu strach se do toho pustit... Za to Červený vrch i Pád jsem četla a obě dvě se řadí mezi moje TOP knihy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář, že se ti tyto články líbí. Klidně je udělej i u sebe budu moc ráda. Já se do Dýchání znovu pouštět určitě nebudu, ale na Hvězdu se těším, protože doufám, že bude lepší. A Červený vrch a Pád úplně všem doporučuji páni něco tak skvělého jsem nikdy nečetla. :D

      Vymazat
  6. Mne sa toho už dlho nepodarilo urobiť toľko za mesiac. V poslednom čase nič nestíham a je skvelé, že ti si očividne vždy nájdeš čas ako na filmy tak i knihy :) Burnt som videla a bol skvelý, no mne sa naopak bláznivá dovolená nepáčila :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zase přijde, že jsem toho nestihla tolik :) Je pravda, že na film se ráda kouknu, ale je problém, že jsem jich viděla tolik, že občas nevím na co se kouknout. Burnt byl vynikající a je škoda, že se ti Bláznivá dovolená nelíbila. :(

      Vymazat
  7. Skvělý článek. Červený vrch bych si moc ráda přečetla. Gratuluji k návštěvnosti na facebooku. Ať se snažím jak chci můj fb se vůbec nerozjíždí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Určitě si ho přečti je to PECKA :) Také děkuji za gratulaci a neboj určitě se rozjede věřím tomu. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥